Censur pga revisionisme
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-08 16:26

Censur pga revisionisme

Jeg kan ikke få børnehavesagen i pressen, siger min advokat, så jeg må
forklare den på nettet

Jeg har gjort mig upopulær ved at skrive nuanceret om Hitler-nazismen bl.a.
har jeg betvivlet folkedrabsforsæt og 6 mio antal

Børnehavens forældre har set sig sur på at en mand i shorts besvarer børns
spørgsmål gennem det trådhegn som børnehaaven har indført i stedet for et
tæt plankeværk

De begrunder deres ønske om tilhold med, at jeg skriver utraditionelt på
nettet.

Måske det er min ros af nazismen som har skabt myten om, at jeg kan
udstråle noget skadeligt mod børnene, altså overtro.

Det fører til begrænsning af ytringsfrihed at man kan få sin bevægefrihed
begrænset pr tilhold ved at ytre sig spontant indenfor lovens grænser.

Jeg har rost nazismen for at have minimal lovjungle.

De forherligede germanerkonger der var magtesløse i fredstid men enevældige
i krigstid

Jeg er tilhænger af sådant og mener jeg skaber tolerance overfor sådan
pro-nazi nytænkning ved at afprøve grænser