Jykondri og hysteri/sm er beslægtet, men
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 18:42

Den "frygtelige herskerinde" siger til profeten, der er kommet ned fra
bjerget for at forkynde til landsbyboerne sit glade budskab om et helstøbt ,
uhæmmet overmenneskeliv: der siger til ham

hsmSm Der er en række ting i forbindelse med at gå i skole, som man
først lærer at sætte pris på senere i livet. Små ting, som blot det, hver
dag at få spanskrør i enden af en domminerende middelaldrende kvinde - ting
som man senere i livet, betaler gode penge for at opnå. Emo Philips

hsmsm Det er kvindens natur at være despotisk, hvis hun da ikke selv
er underkuet. Balzac

hsmsm Det er sværere at være sin elskerinde tro, når man er lykkelig
med hende, end når hun mishandler en. Rochefoucauld

Hsmsm Jeg måtte opgive masochisme - jeg nød det for meget. Mel
Calman

Hsmsm Jeg tror på, at sex er noget smukt mellem to mennesker. Mellem
fem er det fantastisk... Woody Allen

Hsmsm Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de egentlig bare
ærer og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å uttrykke det noe
mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig kvinne, - men nettopp
kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som kattene uansett hvor mye de har
øvd seg på å gi inntrykk av fredsommelighet.
Nietzsche

Hysmsm Masochisme på bekostning af andre mennesker er sadisme.
Gabriel Laub

Hsmsm Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre det.
Kenneth Tynan

Hsmsm SMSM Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig,
og ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

HSMSM The same men who aspire most ardently to power feel it indescribably
agreeable to be overpowered. Nietzsche

hsmsm When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better.
Mae West

"Hvem vil være afbalanceret. At være afbalanceret er overvurderet" Calista
Flockhart som "Ally"(advokat Ally McBeal i TV-serie)

hy<s An imaginary ailment is worse than a disease.
Jødisk ordsprog

Hy<s Fastende kvinder og piger har lavet mere støj i verden end
fastende mænd. Charles Dickens

hy<s Hysteria is a natural phenomenon, the common denominator of the
female nature. It's the big female weapon, and the test of a man is his
ability to cope with it. Tennessee Williams

hy<s Må jeg ikke tale om mine smerter, har jeg ingen fornøjelse af
dem. H.C. Andersen

hy<s The best cure for hypochondria is to forget about your own
body and get interested in someone else's. Goodman
Ace

hy<s The sick woman opressing, tyrannising especially; no one surpasses
her in refinements for ruling, Nietzsch e

hy<sq En kvinde ser altid smukkere og mere skrøbelig ud, når hun er
på randen af et nervøst sammenbrud. Andy Warhol

hy<ster Hearts live by being wounded. Oscar Wilde

hy<ster Jeg er hypokonder og ønsker mig galskabens nådegave, - da
Robert Schumann kritiseredes for griller og "indbildt syge"

hy<stSuo A sick man lives more carelessly when under medical observation
than when he attends to his own health.Nietzsche

hy<stSuo Men die of the diseases which they have studied most...It's as if
the morbid condition was an evil creature which, when it found itself
closely hunted, flew at the throat of its pursuer.
Doyle (1859-1930)British Writer and Physician

hy<stsuoth If he has no other burden, he'll take up a load
of stones. Malay Proverb

hy>s We may say that hysteria is a caricature of an artistic
creation, a compulsion neurosis a caricature of a religion, and a paranoiac
delusion a caricature of a philosophic system.Sigmund Freud

hykl Åh, I følsomme hyklere, I lystne! I mangler begærets uskyld:
og derfor bagtaler I nu begæret! Nietzsche

hyst En god cigar har samme afslappende virkning på en mand, som
en ordentlig tudetur har på en kvinde. E.G. Bulwer-Lytton

ku Perversitet er den moderne litteraturs muse. Susan Sontag

Fra : news.tele.dk

Dato : 04-10-08 22:07

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ordentlig tudetur har på en kvinde. E.G. Bulwer-Lytton
>
> ku Perversitet er den moderne litteraturs muse. Susan Sontag

hvorfor er det at der ikke er et hav af kvinder der er faldet for din
ustyrlige sexappeal?
altså bortset fra din betalte kineserpige.