Scroll med knapper.
Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 06-10-08 22:23

Hej NG

Jeg sidder og leger med en ny udgave af min personlige side, og kunne
godt tænke mig at styre scroll af min "indholdsrude" med to knapper
(indlæg var måske mere passende i javascript gruppen, men prøver her
alligevel, da løsningen måske er en anden).

Her er en lille .gif af mit oplæg til siden:
http://dixib.dk/test_design.gif

Størrelsen på designet er "statisk", så når indholdet kommer til at
fylde mere end den tekst om blender i eksemplet, så er det meningen at
de to pile-taster skal bruges til at scroll'e i indholdet (håber det
er forståeligt).

På forhånd tak
Ole