Tabel med scroll inde i tabel
Fra : Kurt G

Dato : 06-10-08 15:28

Jeg vil gerne lave en tabel, hvor overskriften altid var synlig.

Derfor har jeg forsøgt mig med "Tabel med scroll" på denne hjemmeside:
http://hjemmesideskolen.dk/html/tabel.asp?id=tabover

Det kan jeg ikke få til at virke, overskriften scroller sammen med resten af
tabellen.
Jeg har kopieret kildekoden direkte, men jeg tror, at der mangler noget, i
hvert fald tales der om, at:
I cellen ligger en <div> med overflow sat til auto og med en defineret
højde. I denne <div> ligger så den indre tabel.

Det kan jeg ikke finde i koden!

Er der nogen, der har fået det til at virke, vil jeg da gerne høre, hvad jeg
mangler/har gjort forkert!
Eller er der andre ideer til at lave funktionen?

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-10-08 15:37

Kurt G wrote:

> [...]
> I cellen ligger en <div> med overflow sat til auto og med en defineret
> højde. I denne <div> ligger så den indre tabel.

Har du husket at kopiere det tilhørende css ?
<http://hjemmesideskolen.dk/html/table-scroll.css>

Stig Johansen

Fra : Kurt G

Dato : 06-10-08 19:59