Dagens Ord: Kitch / Kikset
Fra : MM

Dato : 04-10-08 19:02

Tak for stafetten.

Inspirationen til dagens ord kommer hovedsageligt fra gårsdagens vinder...
kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor morskab, her er et
par stykker til at kickstarte tråden med:

Laban - Love in Siberia
http://www.youtube.com/watch?v=NgO5Pn-TDMU
Indeholder bl.a. en flot scene hvor en mand bliver jagtet af en Lada Niva...

Dire Straits - Money for Nothing
http://www.youtube.com/watch?v=aNaKWXqXkhw
For folk med en hang til kubisme og overdreven brug af neon effekt...

Warrant - Cherry Pie
http://www.youtube.com/watch?v=GdDxz2bkfhE
Så mange ansigtsudtryk, så lidt tid...

~MM

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday,
Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy,
Car, Cartoon, Celtic, Children, Companion/følgesvend, Control,
Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling,
Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve,
Food, Forkortelser, Forlade/leave, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,
Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Kitch / Kikset,
Klippe, Latin,
Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man,
MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, Nashville, Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nord,
Nordisk, Nothing, Nowhere, Ocean, One, Pain, Party, Peace, Pearl,
Pets, Physics, Pigenavne, Postman, Power, Pray, Queen, Quit, Radio,
Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack, Speed, Sport, Spring,
Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet,
Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Telegraph, Telephone,
Terapi, Thunder, Tme, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller,
Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Window, Wine, Wishful,
Wman, Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal, Yesterday, You

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 20:12

"MM" <ej-valid@nospam.com> wrote in message
> [...]
> et
> par stykker til at kickstarte tråden med:

Her er en håndfuld total kitch for alle pengene

http://www.youtube.com/watch?v=xTTRpdwJHKI
http://www.youtube.com/watch?v=VEuAauxzmjw
http://www.youtube.com/watch?v=VNYclv10HEo

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 20:30

MM wrote:
> Inspirationen til dagens ord kommer hovedsageligt fra gårsdagens
> vinder... kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor
> morskab, her er et par stykker til at kickstarte tråden med:

Denne er både kikset og kitch:

Georgs Bureau - Wild Ting
http://www.youtube.com/watch?v=_-ffiabVgOM

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Hauge

Dato : 04-10-08 20:35

Hej
MM wrote:
> Inspirationen til dagens ord kommer hovedsageligt fra gårsdagens
> vinder... kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor
> morskab, her er et par stykker til at kickstarte tråden med:

Jamen så er jeg da kommet på det mest kiksede kvindemenneske jeg lige kan
komme på, både med hensyn til sang og udseende:

http://www.youtube.com/watch?v=AfwBoumNpmc

Mvh Hauge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-08 21:42

"MM" <ej-valid@nospam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> et
> par stykker til at kickstarte tråden med:

Telly Savales med "Who Loves You Baby":
http://www.youtube.com/watch?v=IMJsadpFVsA

Sussi Og Leo med "Anne Marie":
http://www.youtube.com/watch?v=8V53H9Kvg5g

Gary Glitter med "Leader Of The Gang":
http://www.youtube.com/watch?v=jxvetM7uqms

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 04-10-08 23:16

On Sat, 4 Oct 2008 20:02:12 +0200, "MM" <ej-valid@nospam.com> wrote:

hm, skal jeg? jo, jeg gør det sgu!

Music and Lyrics (Pop goes my heart)
http://www.youtube.com/watch?v=kqGBGDgVJeA&NR=1

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 05-10-08 16:01

"MM" <ej-valid@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten.
>
> Inspirationen til dagens ord kommer hovedsageligt fra gårsdagens vinder...
> kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor morskab,

Mel & Kim må da være selvskreven
http://www.youtube.com/watch?v=rPuRA1rZuTA

VH Pernille

Fra : Broegger

Dato : 05-10-08 16:21

"MM" <ej-valid@nospam.com> skrev news:gc8b37$2of$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
> vinder... kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor
> morskab, her er et par stykker til at kickstarte tråden med:

Den her "vidio" til et kitch hit er da kitchet. Birthe Kjær og den med
gummibåden. http://www.youtube.com/watch?v=VrDseFEOwAo

Og så var jeg til den ultimative kitch oplevelse i går. Auner
Alpenspektakel!!! http://www.youtube.com/watch?v=k6qyc2WbSXI Det var en
syret oplevelse!

Og så noget smukt kitch. Sabrina!
http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0

og så kan jeg ikke dy mig for at tage denne med. Samantha Fox.
http://www.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : MM

Dato : 06-10-08 20:00

> Og så var jeg til den ultimative kitch oplevelse i går. Auner
> Alpenspektakel!!! http://www.youtube.com/watch?v=k6qyc2WbSXI Det var en
> syret oplevelse!

Din stakkel!... den traumatiske oplevelse gør dig i den grad fortjent til
stafetten...

~MM

Fra : Broegger

Dato : 06-10-08 21:11

"MM" <ej-valid@nospam.com> skrev news:gcdn7k$a48$1@news.net.uni-c.dk:

> Din stakkel!... den traumatiske oplevelse gør dig i den grad fortjent
> til stafetten...

Ja, der er situationer i livet hvor man har brug for lidt støtte! Så tak
for stafetten.

Fra : Max

Dato : 05-10-08 19:15

Hej MM

> vinder... kitchede og kiksede videoer eller sange kan være til stor
> morskab, her er et par stykker til at kickstarte tråden med:

Den text og den stemme og så den kjole :)

Brenda Lee - Dynamite
http://www.youtube.com/watch?v=WcRjEch0Fk0&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 06-10-08 08:40

> [...]
> et
> par stykker til at kickstarte tråden med:

Der er mange sange, som jeg synes, at man kan vælge at grine eller græde
over.

Peter Belli med Ingen Regning er en af dem. Teddybjørnen er lige så slem.
Rigtige Venner med Jodle Birge er også gyselig.

Men her er Peter Belli med Ingen Regning:
http://youtube.com/watch?v=t2E38ZKXl2I