Falsk fædrelandskærlighed
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-08 20:07

Falsk fædrelandskærlighed

Lord Byron var et interessant "optimismens geni" . Han var født med klumpfod
og blev opdraget til at kompensere for handicappet via smittende kærlighed
til alt og alle.

Han elskede sine medmennesker så intenst, at kvinderne faldt for ham på
stribe, og han blev et ikon og en Don Juan.

Hans fanatiske opgejlen til kærlighed omfattede kærlighed til fædreland og
demokrati, så han trak andre idealister med sig til Grækenland for at få
smidt muslimske besættere ud - hvilket den overlegne britiske klarede
effektivt, tyve år efter Nelsons Trafalgarslag, hvor den trængte til lidt
træning

Men han fik livslede og tuberkulose af sin exalterede kærlighed for
kærlighedens skyld og vendte sig imod falsk fædrelandskærlighed

"Skønt jeg elsker mit land, elsker jeg ikke mine landsmænd"
Lord Byron

Han satiriserede at smil er en social pligt og at kundskaber kun opnås via
sorg.

En kundskab som danskerne opnår via sorg - og tæt i tæt - er i disse år at
erhvervssucces, der kunne være dansk, i stigende grad bliver kinesisk. Fordi
de er myreflittige og prioriterer arbejdsglæde og resultater højere end
selvopgejlende kærlighedsovertro og medlidenhed med den svage.

Vi bør indse at kineserne forholder sig til danskere som dyr der samler
vinterforråd forholder sig til dyr der ikke samler. De sidste uddør.

Danskerne er lykkens pamfiliusser og opnår god økonomi ved at smigre
amerikanerne. Men da USA er på vej ned, økonomisk, må vi opdyrke andre
nicher.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-08 00:10

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Danskerne er lykkens pamfiliusser og opnår god økonomi ved at smigre
> amerikanerne. Men da USA er på vej ned, økonomisk, må vi opdyrke andre

Og nu hvor du nævner Byron, så husk at han var fader til computerens moder,
Ada Lovelace.
DK havde sin glansperiode indenfor opfindelser, videnskab og kunst fra
slutningen af 1800-tallet og frem til WW II.
Når DK snart har brugt den sidste olie, og foræret alle råstoffer mv til
eskimoer, kan den sidste muhammedaner lukke og slukke.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 05:19

> [...]
> Når DK snart har brugt den sidste olie, og foræret alle råstoffer mv til
> eskimoer, kan den sidste muhammedaner lukke og slukke.

Hold modet oppe kæmp
Lær af Kina
ikke af sølle mig p.t. som kun dur i medvind og bifald
Lær af Glistrup>