Tre tiltalt for Politkovskaja-drabet i Rus~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-08 03:16

"Jesus-loves-you" skrev
8048 news:gc0q3h$ok9$1@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> [...]
> - "No."
>
> CET 22:12
> - "Sir."
>

> Gid jeg kunne skrive: "Gud velsigne Rusland", men det kan jeg desværre
> ikke, idet einem psykopatus i Kreml (Putin) spiller hazard med hele
> jordens befolkning under henvisning til ...
>
> 7833 news:g838kv$2ba5$1@newsbin.cybercity.dk

> CET 23:24
> - "Jeg advarer."
>
> CET 23:24
> - "Den vej (Putin styrer, *1)."
>
> *1: Ordene er tilføjet sidenhen af mig i forståelsesøjemed.

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s167 Fre 03 Okt (2008, CET) 03.01.03

Tre tiltalt for Politkovskaja-drab

Den russiske anklagemyndighed oplyser,
at den har tiltalt tre personer for
mordet på den regeringskritiske
journalist Anna Politkovskaja.

Advokaten, der repræsenterer familien
til Politkovskaja, tror, at retssagen
vil blive indledt i slutningen af
oktober.

Politkovskaja, der skrev kritisk om
menneskerettighedernes stilling i
Rusland og Kaukasus og angreb den
daværende præsident Vladimir Putin,
blev myrdet i oktober 2006 foran sit
hjem.

2. okt 20:50

=== citat slut ====

Fine ..

Hmm ... (memory on from) ...

7925 news:g9gg5t$149c$1@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> skudt og dræbt, efter at politiet havde
> tilbageholdt ham, oplyser hans
> kolleger.
>
> Magomed Jevlojev, ejeren og grundlæg-
> geren af hjemmesiden Ingushetiya.ru,
> var en markant kritiker af Kremls
> politik og den lokale regering, som
> beskyldes for at undertrykke al
> opposition og ytringsfrihed. Det
> russiske nyhedsbureau Interfax skrev,
> at den russiske anklagemyndighed har
> indledt en efterforskning af sagen.
>
> 31. aug 16:06
>
> === citat slut ====
>

> Anklagemyndigheden er også i lommen på massemorderen!!!

Jeg er laaaaaaaangtfra sikker på, Putin, at denne lille "godbid" er nok til
at rette kursen op (tilliden ér brudt) !!!

-

Coming up:
006-C-014 indiciet, ... (linked to) ...
8049 news:gc2gvs$1bmg$1@newsbin.cybercity.dk