spærring af grafik på htmlside
Fra : kurt

Dato : 24-07-01 13:00

Hvordan spærrer jeg så andre ikke kan downloade min grafik fra min
hjemmeside.

Please svar her

Annika

Fra : jopa

Dato : 24-07-01 13:11

kurt eller Annika skrev bla..
> Hvordan spærrer jeg så andre ikke kan downloade min grafik fra min
> hjemmeside.

Det er et af de spørgsmål der oftest stilles,og svaret bliver det samme som
altid.
Det kan ikke lade sig gøre. Den erfarne kan snuppe dine billeder uanset
diverse JavaScript tryllerier med mere.
Det eneste råd du får fra mig er at du skal lave dine sider i ren tekst, og
så gemme dine billeder på din HD, hvis ikke du vil dele dem med os andre.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-07-01 13:08

On Tue, 24 Jul 2001 13:59:31 +0200, "kurt" <kurt@kurt.dk> wrote:

>Hvordan spærrer jeg så andre ikke kan downloade min grafik fra min
>hjemmeside.
>
>Please svar her

Du fjerner grafikken. Der er ingen forskel på om browseren downloader
grafikken som en del af siden, eller om brugeren gør det.

Det eneste resultat, du kan få frem med diverse
forsøg-at-skjule-tingene-script er, at almindelige brugere bliver
generet, mens dem, der gerne vil downloade det (af den ene eller anden
årsag) nok skal finde ud af det.

Hvad er det, du gerne vil opnå?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 24-07-01 13:16

kurt <kurt@kurt.dk> wrote:

> Hvordan spærrer jeg så andre ikke kan downloade min grafik fra min
> hjemmeside.

Læs dette:

<http://allmyfaqs.com/cgi-bin/wiki.pl?Disable_the_mouse_right-button_cli
ck>.

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 27-07-01 14:18

kurt <kurt@kurt.dk> skrev i news:9jjo1d$gej$1@sunsite.dk
> Hvordan spærrer jeg så andre ikke kan downloade min grafik fra min
> hjemmeside.
>
> Please svar her

del *.gif
del *.jpg