MS Windows
briani 27239
gemme spil offline
Fra : Göran Wennerström

Dato : 03-10-08 11:12

Hej.

På et skib jeg sejler med plejer vi at spille
http://games.arantius.com/game.53.bubble%20shooter.html

Problemet er at når vi sejler har vi ingen internetforbindelse. Så længe vi
ikke har slukket browseren virker spillet godt, men kan ikke genskabes ved
at gå i historie. Jeg har også prøvet at finde det i temp internet filer,
men finder ikke noget der virker. Er det en anden gratis mulighed?

Venlig hilsen Göran.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-10-08 00:03

"Göran Wennerström" <gw@post.olivant.fo> skrev i meddelelsen
> [...]
> ved at gå i historie. Jeg har også prøvet at finde det i temp internet
> filer, men finder ikke noget der virker. Er det en anden gratis mulighed?

http://www.insanecentral.com/arcade/swf/bubbleshooter.swf

Højreklik på link og vælg 'Gem destination som'
Gem filen i en mappe efter eget valg.
Når du så vil åbne den igen højreklikker på den og vælger 'Åbn med...'
Her vælger du så Internet Explorer eller den browser du nu plejer at bruge.
Spillet fylde hele vinduet, så hvis du vil have det mindre skal du selv
justere størrelsen på vinduet.

Mvh
Benjamin

Fra : Göran Wennerström

Dato : 05-10-08 13:53

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote

> [...]
> Når du så vil åbne den igen højreklikker på den og vælger 'Åbn med...'
> Her vælger du så Internet Explorer eller den browser du nu plejer at

Hej.

Tusind tak. Det virker.

Venlig hilsen Göran sømand