Luft i maven
Fra : Tina Dandanell

Dato : 24-07-01 11:50

Hej NG
Vores labraortæve på 10 mdr. har voldsomt meget luft i maven - faktisk så
meget, at vi er begyndt at kalde hende "Prut". Det virker ikke som om det
generer hende, og hendes afføring er fin. Hun får det samme mad som den unge
hund (også labtæve), og den har ingen problemer. Er der nogen, der ved hvad
det kan være, der gør hendes mave så luftfyldt? Og hvad jeg kan gøre ved
det?

Mvh. Tina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-07-01 13:27

Hvis de får meget tyggeben kan det sagtens være det... Bim-dreng skal bare
kigge på et tyggeben så prutter han i flere timer efter...

Rinnie

Fra : Lars Stricker

Dato : 24-07-01 13:43

Hej
Må være rart når man får uønskede gæster
(Kunne ikke dy mig)
Lars

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-07-01 15:51

Hej Tina

Hvis hun sluger maden sluger hun måske også luft.

Måske skal hun have noget andet mad, jeg har fx haft en enkelt hund der kun
tålte Eukanuba.

Endelig kan der ligge sygdom bag.

--
Nina El Falaki