Mullah TV
Fra : John

Dato : 29-09-08 20:43

Iransk stats-TV på Nørrebro:

"Den iranske regering har startet redaktion for en ny, verdensomspændende
satellit-station Press TV på Nørrebro i København. Stationen er en 24 timers
nyhedskanal":

http://www.berlingske.dk/article/20080929/danmark/709290036/

"Allerede inden den iranske TV-station Press TV har sendt sit jomfruindslag
fra Danmark, har den første journalist sagt jobbet op":

»Selv om vi på overfladen skulle have helt frie rammer, ville de helst have
indslag, der på en eller anden måde handlede om krigen i Irak eller
Afghanistan. Min første opgave skulle være at interviewe utilfredse danske
arbejde for en TV-station, der ejes af et styre, som fængsler deres
journalister, stener utro kvinder og hænger homoseksuelle. Og som ikke vil
fortælle, hvem de i virkeligheden er,«:
http://www.berlingske.dk/article/20080929/danmark/709290035/

Nu lærer mullah-erne måske, hvad det vil sige at operere i et demokratisk
land med en fri presse!

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-08 21:17

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.berlingske.dk/article/20080929/danmark/709290035/
>
> Nu lærer mullah-erne måske, hvad det vil sige at operere i et demokratisk

De kan desværre nok nemt finde nogle lakajer. Bare se halal-fjolserne i
denne gruppe.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-08 22:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> De kan desværre nok nemt finde nogle lakajer. Bare se halal-fjolserne i
> denne gruppe.
Fra talrige lejligheder her på Nørrebro stritter parabolantenner ud som
kanoner fra et fort

De har meldt sig ud af vor virkelighed for længe siden og jeg tror ikke at
en ny kanal ændrer meget

Ser de DR og TV2 er det med had og skepsis, nu som før.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 29-09-08 22:55

John skrev:
> [...]
> http://www.berlingske.dk/article/20080929/danmark/709290035/
>
> Nu lærer mullah-erne måske, hvad det vil sige at operere i et demokratisk

Godt at vi ved at Islam er en fredens religion. Ellers kunne man jo gå
hen og få betænkeligheder når en islamisk stat på den måde søger at
sprede det lykkelige budskap til trosfæller i det højde nord.

- cep