Stjernestund da lægeros
Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-08 01:29

Stjernestund da lægeros

I går ringede jeg til en gl. klassekammerat fra Metropolitanskolen og
spurgte ham om selvmord og som ingeniør nævnte han at guilotine må være det
mest smertefri

Genialt tænkte jeg, og brainstormede med min halvfætter der er pensioneret
læge i provinsen og han fandt min ide om at kineserne burde faldbyde
postordresamlesæt til guilotine VEDERSTYGGELIG og afbødede sin kritik ved at
rose at jeg havde flyttet grænser da jeg var i medierne i 80erne om
privatiseret sæddonor-formidling - og jeg så lighed i min aktivdødshjælp
craze p.t. og min livshjælp craze dengang og min pis-i-syltetøjsglas
artikel i Ugeskrift for Læger 2004

Jeg evner gavnlig nytænkning der trodser tabuer - trodser ulækkerhed

Men den som guderne vil gøre vanvittig giver de succes i ungdommen - så
bliver alt en nedtur derefter og man får livslede. Livet skal være konstant
fremgang for at være konstant lykkelig.

Udfordringer skal være støt stigende og ofte overkommelige

Porno opfandtes, da stenaldermand modellerede bryst og balle på en lerklump
og snart tegnedes frugtbarhedsgudinder på papyrus og DVD&net porn trådte til

Mænd vil se gudesmukke unge kroppe der udspyr liderlige dvs smigrende ord og
støn så han kan dagdrømme at nu bliver han far, igenigen.

Matriarkatets top er jaloux på virkelighedsflugten, for når en partner har
sædudløst til porn, har de ikke samme kontrol over ham, som når hans
sædblærespænding er i top, og han er sulten efter samleje.

Derfor har hunkønnet via mafiøse netværk fået en gentlemansagreement med
pornoproducener, så de især laver halvkedelige produkter med meget piksut
og uinteressant handling.

Hygiejne-pjat

Der findes mus der er plaget af parasitter i pelsen og som overlever bedst i
musegrupper hvor artsfæller kan pelssoignere på ryggen, hvor de ikke let
selv kan nå.

Men det meste soignering er en overspringshandling, der ikke renser dyrets
legeme for mikrobielle fjendeangreb.Største gavn af renlighed var da
drikkevands-ledningsnet adskiltes fra kloak-ledningnet, så vi ikke fik
lortebakterier i brøndene og dermed kolera i fattigkvarterene i storbyerne.

Mest er kropsvask om at være æstetisk lækker, og hvor dyr påskønner
hinandens dufte i en gruppe, har vi gjort lugt til skam, selvom armsved ikke
har sammenhæng med infektion.

Når idealer er opfyldt om lugtfrihed og rene uplettede flader i hjem og mad,
så føler vi os som vindere, og det har placeboeffekt så vi mener at være
sunde og derfor forbliver sunde.

Ellers har rensning for skidt af krop, tøj,hjem, mad ikke gavnet
folkesundheden særlig ofte .