Bogforlag blev brændt ned
Fra : Kim2000

Dato : 27-09-08 21:07

http://ekstrabladet.dk/112/article1062276.ece

Et forlag udgav en bog om Muhammed og hans barnebrud. Resultatet var at
forlaget blev brændt ned og i USA tør man ikke udgive den.

Så kan man jo skynde sig at finde DeVinci Mysteriet frem og se på hvad de
kristne gjorde der. Ja, man holdt en demostration mod forlaget og paven
sagde FY, FØJ og anbefalede folk ikke at købe den.

Så klar og tydelig kan man ridse forskellen på islam og kristendommen. Den
ene mener terror er vejen frem, den anden mener dialog er vejen. Hvilken vej
ønsker du?

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-09-08 21:08

> Så klar og tydelig kan man ridse forskellen på islam og
> kristendommen. Den ene mener terror er vejen frem, den anden mener
> dialog er vejen. Hvilken vej ønsker du?

Skal man vælge mellem de to?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-09-08 23:13

In news:s7OdnQ4ngeA4D0PVnZ2dneKdnZzinZ2d@giganews.com -
Jens Bruun skrev
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man vælge mellem de to?

Der jo frit valg,,,
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Image1.jpg

Jan Rasmussen

Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-08 09:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man vælge mellem de to?

Hej Jens - flot at du har tid at invitere mig på sejlads - ring hellere
enten 35861000 eller 20538913 og giv mig 10 min telefonsnak, som er mit
akutbehov

Fra : /Peter

Dato : 27-09-08 21:59

> [...]
>
> Så klar og tydelig kan man ridse forskellen på islam og kristendommen.
> Den ene mener terror er vejen frem, den anden mener dialog er vejen.

Jeg synes man skulle have lov til at skyde tilfældige muhamednaere ned,
uanset deres hensigter -hvad ellers kan vi gøre?

Regeringen der bare ladet stå til, først en sten ,så to sten, og vi
vender os
langsomt til at sådan er det altså bare i danmark

Hver gang en muahemdaner føler sig forudrettet går det ud over
tilfældige uskyldige
mennesker, bilbomber , knivstik, voldtøgt mm. - hver eneste dag!

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-08 23:08

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-08 23:10

> [...]

> Jeg synes man skulle have lov til at skyde tilfældige muhamednaere ned,
> uanset deres hensigter -hvad ellers kan vi gøre?

Vi bør aldrig true med vold som du gør.

Vi bør tydeliggøre at vi er til ytringsfrihed og ord - ikke til stenkast
og kugler

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-08 23:47

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Vi bør aldrig true med vold som du gør.
>
> Vi bør tydeliggøre at vi er til ytringsfrihed og ord - ikke til stenkast
> og kugler

Men man skal dog være meget hårdhjertet for ikke at kunne forstå at nogle må
bukke under for fortvivlelse og desperation over at se fædrelandet skændet
af vantro, niddinger og forrædere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-08 23:08

> [...]

> må bukke under for fortvivlelse og desperation over at se fædrelandet
> skændet af vantro, niddinger og forrædere.

Og vi må være faste og bestemte mht t retlede hinaanden og føre civiliseret
debat uden mudderkst - hvis vi kan være eksempel for muslimerne mht
bold-ej-mand vil det være en god start

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-09-08 00:41

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kristendommen. Den ene mener terror er vejen frem, den anden
> mener dialog er vejen. Hvilken vej ønsker du?

Hvor i islam finder du at man mener at terror er vejen frem?
Der er også kristne der har skudt abortsøgende kvinder og som
forfølger homoseksuelle med overfald - hvis vi skal gøre det
til et enkelt spørgsmål om et valg mellem den ene religion
fremfor den anden, så har de kristne skam ikke noget at lade
den anden høre.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-09-08 00:55

Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvor i islam finder du at man mener at terror er vejen frem?

Lige her i disse direkte kildeangivne, citerede muslimske "helligskrifter":
http://www.prophetofdoom.net/Islamic_Quotes_Terrorism.Islam

> Der er også kristne der har skudt abortsøgende kvinder

Nådada, mig bekendt er der nu godt nok tale om at medlemmer af een meget
lille gruppe fanatiske "fringe"-fundamentalister i USA en gang for ca. 15 år
siden har skudt og dræbt en /abortlæge/ ud fra en skingrende kuldret
selvtægtssøgt overbevisning, men sådan er der jo så meget der hurtigt kan
fordrejes...

> og som
> forfølger homoseksuelle med overfald

.....hvad man altså retteligt også ryger i spjældet for i det ellers nok så
"farligt kristenfundamentalistiske" USA, mind you...

- hvis vi skal gøre det
> til et enkelt spørgsmål om et valg mellem den ene religion
> fremfor den anden, så har de kristne skam ikke noget at lade
> den anden høre.

Du mener altså at ALT hvad Islam opbyder af perfide overgreb på mennesker
skulle kunne "undskyldes" ved tågede bortforklaringspostulater om at
"Kristendommen er lige så slem"?

Så gør du dig jo helt bevidst dummere end du er...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 08:41

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> ....hvad man altså retteligt også ryger i spjældet for i det ellers
> nok så "farligt kristenfundamentalistiske" USA, mind you...

Ja, det er fantastisk, at Arne kan få sig selv til det igen, han er vist den
eneste, som stadig hænger sin hat på disse abortlægemord, som jo netop
*dømmes* som mord.

Han FATTER ikke, at man i muslimske lande får officielle dødsdomme for
moralforbrydelser.

JEG tror, at han ER præcis så dum, som han lader til, man kan ikke ustraffet
fortælle sig selv i årevis, at verden ser ud som i Alice i Eventyrland, uden
at det slår sig på hjernen permanent. I begyndelsen har han sikkert vidst,
at det var løgn og bortforklaringer han kom med, men nu tror jeg ikke han
kan skelne mere.
Stakkels mand.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-09-08 09:02

Knud Larsen wrote:

> Ja, det er fantastisk, at Arne kan få sig selv til det igen, han er
> vist den eneste, som stadig hænger sin hat på disse abortlægemord,
> som jo netop *dømmes* som mord.

Jeg har nu desværre godt nok hørt andre fremføre samme forbrydelser som søgt
"argumentation" mod Kristendommen generelt...

> Han FATTER ikke, at man i muslimske lande får officielle dødsdomme for
> moralforbrydelser.

Nej, tydeligvis ikke, men der vil han vel - ligesom så mange andre
pladderrelativiserende plattenslagere - også desperat at forholde konkret,
nutidig islamisk militarisme med noget så relativt håbløst
nutidsuvedkommende som Den Spanske Inkvisition og C4s berygtede
heksebrændinger i første halvdel af 1600-tallet, hvis jeg ikke tager meget
fejl...

> [...]
> har han sikkert vidst, at det var løgn og bortforklaringer han kom
> med, men nu tror jeg ikke han kan skelne mere.

Jeg har nu væsentligt mere ondt af de unge, han angiveligt underviser ganske
overlagt hardcore-indoktrinerende : Een ting er at han sørgeligt nok selv
synes fuldstændigt blæst i låget, hvad man desværre kan konstatere om
adskillige relativt magtesløse skribenter - inklusive diverse tydelige
"trolls" og "kooks" - herinde, men det er straks langt farligere at en sådan
selvindoktrineret fanatiker ligefrem har reel magt over børn og unge,
hvilket jo rent ud sagt lyder som en slags skræmmende virkelighedsnær udgave
af den nyfilmatiserede "Die Welle", her dog lige med dén spidsfindige
forskel at læreren her slet ikke engang selv er klar over den
totalitaristiske indoktrinering, han udøver...

Anders Peter Johnsen

Fra : Mendoza

Dato : 28-09-08 06:12

Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> til et enkelt spørgsmål om et valg mellem den ene religion
> fremfor den anden, så har de kristne skam ikke noget at lade

Hold nu op med det bavl.

Fra : /Peter

Dato : 28-09-08 12:44

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål om et valg mellem den ene religion fremfor den anden, så har
> de kristne skam ikke noget at lade den anden høre.

Du retfærdiggør hermed en forbrydelse med en anden
- fint, så retfærdiggør din analogi altså også at vi skal gå på gaderne
og skyde og knivstikke tilfældige muhamedanere.

Så kan poitiet også få en lille pause...

Fra : @

Dato : 29-09-08 06:56

On Sun, 28 Sep 2008 01:41:26 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

>Hvor i islam finder du at man mener at terror er vejen frem?

koranen

og adskillige steder i den bog

>Der er også kristne der har skudt abortsøgende kvinder og som
>forfølger homoseksuelle med overfald

og hvad så,

dine tåbeligheder vil som sædvanlig ingen ende tage

find hellere et land som baserer sin lovgivning helt og aldeles på
lovene i GT hvis du vil sammenligne

>- hvis vi skal gøre det
>til et enkelt spørgsmål om et valg mellem den ene religion
>fremfor den anden, så har de kristne skam ikke noget at lade
>den anden høre.

din uvidenhed på området overgås kun af din stupide dumstædige
faktabenægtelse

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/