Så gør dog noget for de psykisk syge 2.
Fra : Lyrik

Dato : 27-09-08 18:37

Giv alle psykisk syge et behandlingstilbud, i stedet for som nu at afvise en
stor del af dem!

Giv dem et dagtilbud straks, bestående af et anvist værested, der kan
fungere som en tryg base.

Og sørg for at der er en kontaktperson som kan formidle hjælp til dem.

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-09-08 21:09

In news:gblr0v$27d9$1@newsbin.cybercity.dk -
Lyrik skrev

> Giv dem et dagtilbud straks, bestående af et anvist værested, der kan
> fungere som en tryg base.

dk.politik ser da ud til at fungere fint til det formål.

Jan Rasmussen

Fra : Lyrik

Dato : 27-09-08 22:31

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i meddelelsen
> In news:gblr0v$27d9$1@newsbin.cybercity.dk -
> Lyrik skrev

> dk.politik ser da ud til at fungere fint til det formål.
>
> Jan Rasmussen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Næh Jan!
Indlæggene på dk.politik burde få dig til at se at der går psykisk syge
rundt der trænger til noget mere hjælp.

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-08 23:36

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Næh Jan!
> Indlæggene på dk.politik burde få dig til at se at der går psykisk syge

Er det nogle dissidenter eller dig selv du tænker på?

Visdom er Leg for Mand med Indsigt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 05:12

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

Kun de syge kan gøre noget
At skrive om selvmord er så sindsygt som hvad diagnosticerede ellers gør
Intet kan gøres når kurs er lagt i tidlig barndom

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-09-08 20:08

> [...]
> fungere som en tryg base.
>
> Og sørg for at der er en kontaktperson som kan formidle hjælp til dem.

hørt

Fra : Lyrik

Dato : 30-09-08 21:04

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i meddelelsen

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> hørt
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Give me five!"

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-08 08:01

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixennej.dk> skrev i meddelelsen

Dur staten til at hjælpe?

Privat hjælp som hvad du gav mig igår vedr bl.a. computer er EN MILLIARD
GANGE VÆRDIFULDERE - som i Kina bør folk opbygge netværk o lign

Fra : Lyrik

Dato : 01-10-08 13:48

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Privat hjælp som hvad du gav mig igår vedr bl.a. computer er EN MILLIARD
> GANGE VÆRDIFULDERE - som i Kina bør folk opbygge netværk o lign
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jamen sådan hjælp udspringer af en fælleskabsfølelse. Så skal fællesskab
styrkes. Alle behøver et stærkt netværk. Men du fremmer ikke netværk ved at
prædike "Overmenneske og egoisme!"-fælleskab udspringer af kærlighed og
medfølelse med andre.

Jeg hører dig hele tiden nedgøre medfølelse og empati og anprise det
modsatte. Omvend dig bo og bliv en "crusader" for fælleskab i stedet.
Og-det var dog en pragtfuld søn du har, du kan være pavestolt af Jens!

Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-10-08 14:08

> [...]
>
> Jamen sådan hjælp udspringer af en fælleskabsfølelse. Så skal fællesskab

Du har utvivlsomt en stærk fællesskabsfølelse selv når du sidder på lokum.
Fællesskab skal opstå naturligt og spontant.
Ellers har vi straks det røde tyranni.

Mvh
Martin