Malcolm X og Muhammed Ali vil skade folked~
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-08 14:39

Malcolm X og Muhammed Ali, er ikke andet end verdensforbrydere, som er ude
på at skade folkedanskeren mest muligt.

De er muslimer og følger Islam, og kan dermed umuligt have gjort noget af
betydning for den øvrige verden.

--
/ Thomas

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-09-08 15:21

Thomas M wrote:
> Malcolm X og Muhammed Ali, er ikke andet end verdensforbrydere, som
> er ude på at skade folkedanskeren mest muligt.

Specielt Malcom X må være ude på at skade "folkedanskerne" mest muligt. Som
genganger, der døde for over 40 år siden, må hans kvalifikationer være
uovertrufne. Muhammed Ali er jeg mere tvivlende overfor. Som Parkinson
patient, kan han næppe gøre meget fortræd.

Jan

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-09-08 20:47

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> [...]
> ude på at skade folkedanskeren mest muligt.
>
> De er muslimer og følger Islam, og kan dermed umuligt have >gjort noget af

Kan du ikke tage ud til de folk her , og fortælle dem om Islam's
gode og betydningsfulde personligheder , jeg er sikker på at de så forstår
hvad du mener.
http://www.fyens.dk/article/1080733:Svendborg--Loemler-terroriserer-belastet-bydel

Og hvad har Islam så med de nævnte menneske i artiklen at gøre ? ,
Alt..............

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-08 21:05

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Og hvad har Islam så med de nævnte menneske i artiklen at gøre ? ,
> Alt..............

Det gør mig ondt, at du har problemer. Håber du får det bedre. Snart.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-09-08 21:28

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Det gør mig ondt, at du har problemer. Håber du får det >bedre. Snart.

Jeg har det fint , eller's tak
Faktisk så fint at jeg ikke ser det nødvendigt med sarkastisk ironi at
fortælle alverden at der også findes Muslimer der ikke kun vil skade andre.
At du misser det faktum at Islam skaber et " samfund i samfundet" med helt
deres egne normer og måder at løse problemer på , er lidt synd.
At de store problemer indirekte skyldes Islam's "magt" i ghettoen burde ikke
komme bag på dig.
Og bare rolig ! , jeg ville mene nøjagtig det samme hvis det ikke var Islam
men "indre mission" der forsøgte at fastholde deres "magt" i boligkvarterer
der domineres af en bestemt gruppe med selv samme gruppe's børn og unge som
ofrer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : TBC

Dato : 28-09-08 15:08

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke tage ud til de folk her , og fortælle dem om Islam's
> gode og betydningsfulde personligheder , jeg er sikker på at de så forstår
> [...]

Nej, men det kunne være Hitz-but-tahir eller andre muslimer kunne sende
nogen, så religionens sociale kontrol kunne få rettet op på de krimminelle
lømlers adfærd, når nu integrationen med den aktuelle "indsats" viser sig at
slå helt fejl [ironi off]

TBC