spil på TDC bredbånd ADSL
Fra : Finn Christiansen

Dato : 24-07-01 08:21

Hej NG,

Endnu et adsl-spørgsmål fra en total newbie på området, så bær over
med mig, ok?
Jeg har netop bestil bredbånd adsl fra tdc (14 dages ventetid). Jeg
har bestil 2 dynamiske ip'er, og vil dele forbindelsen via en switch.
Vil der være problemer med (enkelte) spil via netværket og/eller
internet? Vil jeg kunne spille over nettet fra begge maskiner
samtidigt? Jeg tænker på problemer med NAT og ikke-faste-ip'er.

Med venlig hilsen
Finn Christiansen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 08:29

"Finn Christiansen" <finnemand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vil der være problemer med (enkelte) spil via netværket og/eller
> internet? Vil jeg kunne spille over nettet fra begge maskiner
> samtidigt? Jeg tænker på problemer med NAT og ikke-faste-ip'er.

Ikke-fast IP er vist ikke et problem ved spil og NAT bruges ikke ved BB|ADSL

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : jol

Dato : 24-07-01 13:34

Du kan spille hvad du vil!
Jeg har ikke mødt nogle spil endnu vi ikke kan spille her i huset, på vores
TDC bredbånd.
Jeg ved IKKE om det ændre sig hvis man får fast IP, men hvorfor ??? ( TDC
kan pt. IKKE leverer fast IP eller flere end 2 dynamiske IP adresser)

Men at finde ud af hvad TDC kan ud over det teoretiske er en gåde!!
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet.... Jeg
ville have det dårligt hvis jeg var ansat i TDC salg & hotline.... hvorfor
??? Jeg ville have det dårligt med at skulle enten lyve eller blot fortælle
en sludder for en sladder hver dag!

Hilsen Jan Ole Laugesen

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b5d2391$0$277$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nicolai Schlenzig

Dato : 24-07-01 19:05

Det skulle være muligt at få fast IP fra d. 18/7. Jeg fik selv et brev
i torsdags, der bekræfter min _bestilling_ af fast IP. Nu venter jeg
bare på den faktiske IP.

Jeg bestilte BB|ADSL omkring 10. maj og fik det i juni engang. Hele
tiden har jeg skulle have haft fast IP, men jeg stod ikke til at
skulle have fast IP, fordi TDC havde glemt at folk der havde fået
dynamisk, men skulle have fast, nok skulle have ændret det når det
engang blev muligt... Så jeg ville nok ikke have fået fast IP
foreløbigt, hvis ikke det var fordi jeg ringede derind.