T39 og Digianswer Bluetooth pccard?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 24-07-01 07:30

Hej

Nogen der har fået kombinationen i subject til at virke ordentligt?

Jeg kan parre de 2 enheder, og min T39 kommer op som en device i Digianswer
Bluetooth neighbourhood. Men jeg kan kun lave en service discovery, hvis jeg
samtidig vælger Discoverable på T39 (3 minutters timer).
Alle forsøg efter de 3 minutter, på at få forbindelse til telefonen,
mislykkedes.
Jeg tror at det er T39 der driller, jeg kan se at Bluetooth kortet går i
luften hver minut, som jeg har sat det til.

mvh Lars

Lars Myrthu Rasmussen
Myrthu Net - www.myrthu.net

Fra : Bobby

Dato : 24-07-01 13:20

Hej Lars

Hvor har du købt pc-kortet, og hvor meget måtte du bløde?

På forhånd tak
Bobby

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 24-07-01 16:09

Kort kan købes på: https://www.digianswer.com/shop/

Digianswer har desuden en news server: news.digianswer.com hvor der nok er
bedre mulighed for at få svar på bluetooth spørgsmål.

Klaus Jacobsen