Ny musik-side??? Start med mig...
Fra : Mikkel Rostved

Dato : 24-07-01 06:34

Jeg søger en (eller flere) at starte en "brand new" musik-side op sammen
med. Jeg har lidt erfaring med Flash, og har da også lavet en del allerede,
men hvem ved, måske bli'r det uden animation...? Jeg havde tænkt mig at
variationen af musik-genrer skulle være bredere end de kendte sites, og
kunne indeholde reviews, previews, charts, (RADIO??), lyrik, billeder,
interviews, chat.....you name it....

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 12-08-01 22:38

Det lyder spændende, Der mangler helt sikkert nogle musiksites der
beskæftiger sig med andet end mainstreammusik... Vi har selv et site der
hedder Dårligt Nyt ( www.dnyt.dk ) der er lavet i html, Det er et musikforum
for punk, garage, ska, surf, alternativ country o.s.v. men jeg er langt
bedre til flash og har f.eks været med til at lave www.lillebror.dk ,
www.godlesswickedcreeps.com samt www.fun.dk .

Jeg har ikke tid til f.eks at holde sitet vedlige eller lign. men jeg kunne
godt tænke mig at være med til at udvikle ting som jukeboxes eller andre
ting, da jeg også selv kan bruge det på Dårligt Nyt. Ellers ved jeg en del
om garage, punk og psychobilly da det er hvad jeg hører til dagligt, så hvis
du vil vide noget om den slags musik kan jeg måske hjælpe dig.

Skriv tilbage hvad du havde tænkt dig helt præcist at sitet skulle kunne
tilbyde og hvad det skal indeholde. Hvad du selv er istand til at lave
o.s.v. Noget der ville være guld værd er hvis du kender en phpprogramør, da
man kan lave nogle ret fede ting fra flash med phpscripts.

Med venlig Hilsen Tor Fruergaard

Fra : The X

Dato : 15-08-01 18:46

Det lyder spændende og jeg arbejder selv med lidt samme ide. Dog er min ide
lidt henvendt til musikere men de hører jo også musik og der er mange
amatører derude.

Jeg er med på lidt af hvert.
Jeg arbejder med Flash, vidio, grafik, html, java, audio mm.

Dan Stanley

--
Dan Stanley
L. P. Houmøllersvej 4