Juhuu - nysynet!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-09-08 17:49

Så fik Puntoen lov at køre et par år mere på vejene. Jeg afleverede
bilen hos mekkeren i morges og da jeg ringede kl. 13 var den allerede
synet uden anmærkninger. Fedt nok - da jeg var lidt nervøs for de
sorte skyer bagud. Men en ordentlig udluftning i aftes gav nok bonus
)
Nu skal den bare have en tandrem, så er den flyvende igen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-09-08 18:27

Ivan Madsen skriver:

> [...]
> )
> Nu skal den bare have en tandrem, så er den flyvende igen.

Hvor gammel er den ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-09-08 18:50

On Thu, 25 Sep 2008 19:27:18 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Hvor gammel er den ?

6 år 190000 km. Den burde fise lige igennem - men pga. økonomikørsel
osede den som helvede, når den kom i nærheden af 2500 o/min med pedal
på. Det hjalp at køre 30-40 km med hastighedgrænsen frit fortolket.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-09-08 18:58

Ivan Madsen skriver:

> 6 år 190000 km.

Så burde den da også bare fise igennem.....

> Den burde fise lige igennem - men pga. økonomikørsel
> osede den som helvede, når den kom i nærheden af 2500 o/min med pedal
> på. Det hjalp at køre 30-40 km med hastighedgrænsen frit fortolket.

Læaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ego

Dato : 25-09-08 19:06

Ivan Madsen skrev:

Det hjalp at køre 30-40 km med hastighedgrænsen frit fortolket.

Kan den ikke køre max. omdr. i første gear? Så er der vel ingen fare for klip i kørekort, hvis et
sådant haves.
Og så ingen klager om at det ikke giver samme effekt. Omdr er omdr, og vil du have større belastning
på, så an du jo træde på bremsen ved samme lejlighed, hægte en plov på, slæbe en læsset anhænger op
ad bakke.

Ego

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-09-08 20:22

On Thu, 25 Sep 2008 20:06:21 +0200, Ego <invalid@invalid.nn> wrote:

> [...]
>på, så an du jo træde på bremsen ved samme lejlighed, hægte en plov på, slæbe en læsset anhænger op

Nu havde jeg ikke lige en Sierra, der var død eller en campingsvogn at
slæbe rundt med )

Fra : Martin Bak

Dato : 25-09-08 21:35

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 6 år 190000 km. Den burde fise lige igennem - men pga. økonomikørsel
> osede den som helvede, når den kom i nærheden af 2500 o/min med pedal
> på. Det hjalp at køre 30-40 km med hastighedgrænsen frit fortolket.

Det er jo en ung pige Min 626ér fra 92 slæbte sig igennem syn for
nyligt. (uden anmærkninger) Det kostede lidt hos rustomtrylleren først, dog.
Den kører nu stadig formiddabelt, men jeg regner ikke med at syne den igen
nogensinde. Det er noget forbandet noget at de skal falde fra hinanden af
rust, når nu mekanikken spiller så godt....

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-09-08 22:11

On Thu, 25 Sep 2008 22:35:02 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>nogensinde. Det er noget forbandet noget at de skal falde fra hinanden af
>rust, når nu mekanikken spiller så godt....

Jow, det kan du godt have ret i ;-(

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-09-08 12:40

Martin Bak wrote:

> [...]
> nogensinde. Det er noget forbandet noget at de skal falde fra hinanden af
> rust, når nu mekanikken spiller så godt....

Samme resonnement fik mig fra Rover til Audi. Min 92'er er fin både i
mekanik og plade

--
vh
Torben