Frelse fra lidelse. Maos genistreg. Min?
Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-08 07:26

Frelse fra lidelse. Maos genistreg. Min?

Kulturrevolutionen, der førte til etbarnspolitik var en genistreg mht at
skabe størst mulig lykke for flest mulig mennesker.

Kina var sultplaget og skubbet ud af verdens udvikling og handelssamvækst.

Mao opnåede respekt for landets økonomi, så det gradvis blev til nuværende
økonomiske lokomotiv for regionen, sammen med Japan.

Når der er for lidt mad og for mange mennesker, er der stor lidelse.

Uden målrettet folkemord opnåede han at reformere korpsånd og folkepsyke så
alt vendte sig til det bedre.

Jeg skabte stort overmod i mit eget liv ved at få succes med et pro-life
projekt, privatiseret sæddonorformidling.

Der er ikke samme flair af sentimental godgørenhed i det projekt som p.t.
står højtprioriteret for mig, aktiv dødshjælp.

Men det kan berige manges liv at slippe ud af et liv uden håb eller med
store smerter. Jeg håber debatører og andre kan hjælpe mig at foreslå
effektive , overkommelige selvmordsmetoder

Selv det at hænge sig er ikke nemt. Piller kaster man let op. Kan nogen
finde gode opskrifter, som jeg kan popularisere? Ring 35861000