Malaysisk blogger fængslet uden dom
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-09-08 23:14

"Jesus-loves-you" skrev
8024 news:gavqvq$2r7c$1@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]

News:

=== citat start ===

DR1 s137 ons 24 sep (2008, CET) 10:48:54

03:30

Malaysisk blogger fængslet uden dom

I malaysia er en regeringskritisk
blogger blevet sendt i fængsel i to år,
uden retssag og dom.

Manden har længe været i myndighedernes
søgelys på grund af hans beskyldninger
mod regeringsmedlemmer for korruption
og dårlig embedsførelse.

Hans blog på nettet var en af de mest
populære i Malaysia, indtil regeringen
lukkede den forleden.

Den lov, der har bragt bloggeren bag
tremmer, er et levn fra kolonitiden,
hvor briterne brugte den mod
kommunistiske oprørere.

=== citat slut ====

Hmm ...

Vi må vist hellere også lige holde et ekstra øje med Malaysia mhp.
ET-dokumentardata-indsamling. Man ved jo aldrig om ... (tsk, tsk) ...

Den antiroyale her i DK har - for øvrigt - klaget til statsadvokaten over
politiet( som om det skulle hjælpe, apropos ...

5176 news:RjjPf.8422$Cl2.136924@news000.worldonline.dk
5281 news:442156aa$0$27559$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> I dag har jeg så modtaget svar fra Statsadvokaten:
[ ... ]
> Jeg har aldrig hørt noget mere vanvittigt. ...

)...

(Hvis du prøver at bøje retten her i DK, ...)

ET-Break:
(2008-09-24, Wednesday, day no 268, CET 23:23, GMT 21:23)
- "Så får du med mig at bestille!"

ET, for dælen! Det er *småtingsafdelingen* (altså krænkelsen af dansk
ytringsfrihed) sammenlignet med de virkelig store fisk, såsom
massemorderne ... (input memory from) ...

8033 news:gbbnh5$1d3g$1@newsbin.cybercity.dk

CET 23:25
- "I know."

Ja. Du sku' sikkert bare lige markere territoriet, hvilket også er OK.
*Verbals* øretæver er jo altid at foretrække fremfor at F-16 flyene falder
ned, eller at hele hovedstaden sættes i brand pga. et ungdomshus, eller en
tegning af en mand med en-eller-anden dims oven i hovedet, eller hvad det nu
kan være, man er blevet forarget over, men måske med en lille snert af
retfærdig vrede over misbrug af politiets magtbeføjelser ...

Hva' mht. Malaysia( ?)...

CET 23:47
- "Du ka' bare lige vente dig!!!"

Fedt nok. "Data-indsamling" påbegyndt mhp indirekte bevisførelse ...

Hmm ...

*Er* de virkelig så uartige i Malaysia ?...

CET 23:51
- "Ja."

Hmm ... (memory on from the arkiv´) ...

1611 news:muK0c.102339$jf4.6146762@news000.worldonline.dk

> Berlingske Tidende den 7. April 1997
>
> Vedr. Cannibalistans "venner", idet de undlader at fordømme menneske-
> retighedskrænkelserne i Kina:
>
> - Indonesien
> - Malaysia

Einem diplomat-skid (muligvis einem røvhulsslikker ligesom Frederik) ...

1745 news:xZG8c.128322$jf4.6955945@news000.worldonline.dk

> ... Den udbredte antisemitisme i
> den arabiske og muslimske verden kom tydeligt til
> udtryk i efteråret 2003 på en konference for Den
> Islamiske Samarbejdsorganisation, hvor værten,
> Malaysias præsident Mahatir Mohamad, holdt en
> stærkt antijødisk tale og blev hyldet med stående
> klapsalver fra lederne af de 57 muslimske lande.

Nå, ja. Du har ret, ET!

Let the "show" begin ...

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8034 news:gbee27$2dkn$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8035

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-09-08 06:43

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i
meddelelsen news:gbee3i$2dks$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
>
> News:
>
> === citat start ===
>
> DR1 s137 ons 24 sep (2008, CET) 10:48:54

Der er intet nyt under solen. På Guantanamo sidder fanger, der
har siddet der i årevis, uden lov og dom. De har lært af de
bedste.

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-09-08 17:46

Arne H. Wilstrup wrote:

> Der er intet nyt under solen. På Guantanamo sidder fanger, der
> har siddet der i årevis, uden lov og dom. De har lært af de
> bedste.

Sagde nogen Gulag?
Nåh nej. Topdollaridioten Arne er jo faktaresistent.

--
Kurt Lund