Racisme?
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 13:28

Er detteher racisme? siger han at muslimer er specielt dumme?

citat:

forstander for Nordsjællands Sprogcenter Thorkild Dam.

»Vi taler om mennesker, der har arbejdet i Danmark i årtier, har betalt
deres skat og ydet deres til samfundet. Jeg vil ikke holde mig tilbage for
at kalde det ren diskrimination. Man laver reglerne således, at kun
højtuddannede, der ligner os danskere, kan bestå. Man vil have udelukket de
bogligt svage, analfabeterne, de syge og ikke mindst muslimer fra at blive
danske statsborgere.«

------------------

Mange spørgsmål rejser sig, - hvorfor er folk analfabeter? Hvorfor mon folk
har ventet i årtier? Kan syge ikke tage en test? Hvorfor duer hans egen
undervisning ikke?

Og hvorfor truer næstformanden i Etniske Minoriteters Råd med ballade på
gaderne? Er ballade eneste svar på enhver udfordring?

64% af de arabiske elever går ganske vist ud af skolen uden at have basale
læsefærdigheder, - men gør det noget? Gør det ikke bare samfundet mere
farverigt og sjovt, - som vores velmenere med sikkerhed vil hævde?

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-08 14:46

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> læsefærdigheder, - men gør det noget? Gør det ikke bare samfundet mere
> farverigt og sjovt, - som vores velmenere med sikkerhed vil hævde?

Humlen er vist at har de ikke dansk borgerskab, eller unionsborgerskab,
kan de heller ikke [mis]bruge EU-reglerne til at opnå
familiesammenføring i Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Guds udsending

Dato : 24-09-08 17:27

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev
>Er detteher racisme? siger han at muslimer er specielt dumme?

Nej, det fremgår ret klart, at det er en opremsning af forskellige ting,
og at muslimer altså bare er een af de ting, "man" vil have udelukket.

Fra : El Trabajador

Dato : 24-09-08 15:33

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:03317afd$0$4141$c3e8da3@news.astraweb.com
> [...]
>

> snip!
>
> ikke mindst muslimer fra at blive danske statsborgere.«

Og det er der også god grund til. Muhamedanere skal ikke være danske
statsborgere, de kan beholde deres statsborgerskaber i Muhamedanien, så vi
til enhver tid har mulighed for at få dem ud af Danmark. Vi skal ikke have
"æresdrab" og sharialove her i landet. Muhamedanismen og dens udøvere er
dødsensfarlige.
--
El Trabajador

Fra : Kert Rats

Dato : 24-09-08 18:09

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "æresdrab" og sharialove her i landet. Muhamedanismen og dens udøvere er

Æresdrab? Det hedder familiedrab! Kald det for det rette navn. Der er intet
ærefuldt i at dræbe et familiemedlem.

Venligst

Kert Rats

Fra : hanzen

Dato : 24-09-08 18:40

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Æresdrab? Det hedder familiedrab! Kald det for det rette navn. Der er
> intet ærefuldt i at dræbe et familiemedlem.

Men det er der hvis de dræber hele familien.
--
hilzen
hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-08 10:44

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

JA

> Æresdrab? Det hedder familiedrab! Kald det for det rette navn. Der er
> intet ærefuldt i at dræbe et familiemedlem.

Men hvor intet retssystem er der ære i at dræbe en morder, ikke ?

Fra : Ivannof

Dato : 26-09-08 14:38

> [...]
>
> Æresdrab? Det hedder familiedrab! Kald det for det rette navn. Der er
> intet ærefuldt i at dræbe et familiemedlem.

Det hedder faktisk OVERLAGT MORD. Alt andet er glasur!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 24-09-08 21:00

On Wed, 24 Sep 2008 14:28:05 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Mange spørgsmål rejser sig, - hvorfor er folk analfabeter?

hvis blot en muhamedaner kan gøre sig nogenlunde forståelig mundtligt
på arabisk

hvorfor så have besværet med at lære vantro undermenneskers mærkelige
sprog

>Og hvorfor truer næstformanden i Etniske Minoriteters Råd med ballade på
>gaderne?

det er jo en del af al den kulturberigelse vi allerede har fået så
rigeligt af

plus

det har jo desværre vist sig at myndigheder og politikkere her i
landet giver efter for trusler vold og ballade

>Er ballade eneste svar på enhver udfordring?

det vil det jo være når erfaringen viser at netop ballade er vejen til
at få sin vilje her i landet

>64% af de arabiske elever går ganske vist ud af skolen uden at have basale
>læsefærdigheder, - men gør det noget? Gør det ikke bare samfundet mere
>farverigt og sjovt, - som vores velmenere med sikkerhed vil hævde?

naivisterne bliver dummere og dummere -

selv om det burde være umuligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/