Pyha -indtil næste gang
Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 01:22

Fra : JBH

Dato : 24-09-08 01:34

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/ritzau_new/article1060437.ece

Jeg undrer mig over at sådan en situation hvor man var i tvivl om hvad man
skulle stille op med evt. fanger overhovedet kunne opstå... Det må jo være
tumber vi har udsendt.... men det bekræftes så også i dette link.

mvh
JBH

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 01:50

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle stille op med evt. fanger overhovedet kunne opstå... Det må jo være
> tumber vi har udsendt.... men det bekræftes så også i dette link.

Jeg tror ikke man bør bebrejde besætningen på Absalon noget -de har gjort
deres arbejde og handlet efter ordre fra i sidste ende regeringen.
Alternativet var, at de formodede pirater skulle slæbes hertil, for retten
med de sædvanlige klynkere som forsvarere, frikendelse eller pjatdom og
derefter manglende mulighed for hjemsendelse, så opholdstilladelse,
familiesammenføring og evig forsørgelse på danskernes bekostning. Og vi sgu
rigeligt af det skidt i forvejen.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 24-09-08 07:46

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/ritzau_new/article1060437.ece

Er det ikke alt det du har bedt om de sidste 5-6 dage, så hvad brokker du
dig NU over?

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 16:35

> Er det ikke alt det du har bedt om de sidste 5-6 dage, så hvad brokker du
> dig NU over?

Brokker jeg mig? Næh, jeg ånder lettet op over, at de ikke blev fragtet til
Danmark -så er det jo bare ærgeligt, at de slipper for retssag og formentlig
allerede i gang med deres ugerninger igen.

Malene P