Dansk Folkeparti er faldet til patten
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 07:55

"Regeringens unionskritiske støtteparti accepterer nu, at danske borgere,
som har boet eller arbejdet i et EU-land, kan tage en ægtefælle med til
Danmark - også selv om ægtefællen ikke har lovligt ophold i noget EU-land."

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/09/22/202248.htm

Dansk Folkeparti accepterer arjebdskraftens fri bevægelighed imod, aty der
indføres llidt mere bureaukrati omkring familiesammenføringsreglerne.

Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad mon vælgerne
siger?

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-08 08:30

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> indføres llidt mere bureaukrati omkring familiesammenføringsreglerne.
>
> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad mon vælgerne

Du tror da ikke at de styrter til dit eget radikale parti?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 08:42

> Du tror da ikke at de styrter til dit eget radikale parti?

Jeg var ikke klar over, at det var mit parti, men nej, det tror jeg ikke.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-08 09:05

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jeg var ikke klar over, at det var mit parti,

Din argumentation går da generelt på større ulighed, og mere
multi-kulti.

> men nej, det tror jeg ikke.

Det ville da også have været helt usandsynlig; DFere der ønsker en
strammere udlændingepolitik end den DF har kunnet få igennem, har jo
ikke rigtigt noget alternativ.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 09:58

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad mon
> vælgerne siger?

Det styrker blot DF, vi er mange der er pissed over at EU skal bestemme
hvad vi gør i DK, så jo flere af den slags sager her jo bedre, jo før
kommer vi ud af det forbandede lort til EU.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 10:18

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> hvad vi gør i DK, så jo flere af den slags sager her jo bedre, jo før
> kommer vi ud af det forbandede lort til EU.

Jo, men så forstår jeg ikke, hvorfor I vælger at støtte op omkring en
EU-venlig regering, for så kan I jo være helt sten sikre på, at intet vil
ændre sig overhovedet..

P.t. er situationen jo den, at I er tilbage ved status quo anno 2001.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 10:50

> Jo, men så forstår jeg ikke, hvorfor I vælger at støtte op omkring en
> EU-venlig regering, for så kan I jo være helt sten sikre på, at intet
> vil ændre sig overhovedet..

Alternativet er endnu værre.

> P.t. er situationen jo den, at I er tilbage ved status quo anno 2001.

Ja det er skønt med åbne grænser.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-09-08 11:33

Der er ikke noget alternativ....

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 11:37

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Der er ikke noget alternativ....

Det ændrer jo ikke ved, at Dansk Folkeparti de facto har sagt 'ja' til EU's
regler på udlændingeområdet med dette forlig.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 11:48

> Det ændrer jo ikke ved, at Dansk Folkeparti de facto har sagt 'ja'
> til EU's regler på udlændingeområdet med dette forlig.

Det ændrer nok heller ikke på at modstanden mod EU blot vokser, og det
gavner DF.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 12:33

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det ændrer nok heller ikke på at modstanden mod EU blot vokser, og det
> gavner DF.

Hvordan kan det gavne DF? Partiet kan jo åbenlyst ikke bruge en større
tilslutning til noget, når man allerede i den nuværende situation opgiver at
føre sin politik igennem.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 12:57

> [...]

> Hvordan kan det gavne DF? Partiet kan jo åbenlyst ikke bruge en større
> tilslutning til noget, når man allerede i den nuværende situation

Det er nok svært at forstå, men lad os nu forestille os at DF sad på
over 50% af stemmerne, hvem kan så afgøre ting stort set på egen hånd ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-09-08 13:26

> Det er nok svært at forstå, men lad os nu forestille os at DF sad på over
> 50% af stemmerne, hvem kan så afgøre ting stort set på egen hånd ?

Hvad er chancen for, at det sker? 0,0001% eller 0,0000001%?

Hvis du vil satse på det - be my guest.

Ud fra min optik tegner det til, at DF måske vil få et par procent ekstra af
stemmerne - måske vil de tabe lidt, fordi dette forlig trods alt er et
realpolitisk nederlag. I givet fald at de vinder lidt på det, vil det være
stemmer, som de primært vil snuppe fra regeringspartierne. Og det vil i
øvrigt ikke påvirke DF's chancer for at opnå indflydelse det fjerneste. For
der er som bekendt ikke et 1-til-1 forhold mellem stemmeandel og indflydelse
i dansk politik.

Så hvem har vundet i denne sag? Personligt har jeg meget svært ved at
forestille mig, at de indvandringsvenlige og EU-venlige partier i
folketinget sidder og græder snot lige nu.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 14:00

> Hvad er chancen for, at det sker? 0,0001% eller 0,0000001%?

Well folk sagde jo det samme om Hitler (inden han kom rigtigt til
magten), og vi ved jo at han pludselig havde gjort hvad ingen troede var
muligt, så selvom noget virker som utopi, betyder det ikke det ikke kan
ske.

> Så hvem har vundet i denne sag? Personligt har jeg meget svært ved at
> forestille mig, at de indvandringsvenlige og EU-venlige partier i
> folketinget sidder og græder snot lige nu.

Damn, det er godt regnet ud, det tror jeg nu også kun folk fra 2 år og
opefter kan regne ud, men det betyder ikke at ALLE synes det er noget så
skønt med en masse muslimer der ikke vil integreres.

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-09-08 17:08

On Tue, 23 Sep 2008 14:26:21 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Så hvem har vundet i denne sag? Personligt har jeg meget svært ved at
>forestille mig, at de indvandringsvenlige og EU-venlige partier i
>folketinget sidder og græder snot lige nu.

EU er nok det område, hvor dine såkaldte "EU-venlige" partier ligger længst
fra deres vælgere. Jeg behøver vel næppe at erindre dig om de gange hvor et
flertal af vælgerne (de dumme danskere, du ved) stemte imod politikernes
anbefalinger.

Folk med en kynisk indstilling kunne godt få den tanke, at politikernes
overdrevne begejstring snarere skyldes drømmen om en retrætepost i den
Europæiske Gavebod, end en oprigtig bekymring for Danmarks vé og vel.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 07:40

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> wrote in message
[...]

Det er muligt, at nogle af de EU-venlige paertier ligger langt fra deres
vælgere, men det gælder tydeligvis ikke dem alle. V, K og R har uden tvivl
et stort ja-flertal blandt sine vælgere. S er lidt mere i gråzonen, men SF
har et klart nej-flertal i de fleste meningsmålinger. SF har så i øvrigt
heller ikke været et traditionelt ja-parti.

" Folk med en kynisk indstilling kunne godt få den tanke, at politikernes
overdrevne begejstring snarere skyldes drømmen om en retrætepost i den
Europæiske Gavebod, end en oprigtig bekymring for Danmarks vé og vel."

Det er muligt, at man kan få den tanke med en kynisk indstilling og en
altomfattende uvidenhed om Danmarks forhold til EU. Man skal jo forvente sig
lidt af hvert fra den type mennesker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-08 16:07

> Hvordan kan det gavne DF? Partiet kan jo åbenlyst ikke bruge en større
> tilslutning til noget, når man allerede i den nuværende situation
> opgiver at føre sin politik igennem.

Taler du mod bedre vidende? DF har fået strammet en håndfuld andre regler.
Stramninger, der i allerhøjeste grad altid har været DF-politik.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 07:41

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Taler du mod bedre vidende? DF har fået strammet en håndfuld andre regler.
> Stramninger, der i allerhøjeste grad altid har været DF-politik.

Ja, man har opgivet et brød mod at få fem krummer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-08 16:17

> Ja, man har opgivet et brød mod at få fem krummer.

Betina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening, vurderer, at de nye,
strammere regler vil forhindre mindst 50.000 i at få dansk statsborgerskab.
Krummer?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-09-08 17:13

> Betina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening, vurderer, at
> de nye, strammere regler vil forhindre mindst 50.000 i at få dansk
> statsborgerskab. Krummer?

Set i lyset af at CRL nu troede at der ville komme 500K nye be(k)rigende
indvandrere, så er det jo krummer.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 17:21

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Betina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening, vurderer, at
> de nye, strammere regler vil forhindre mindst 50.000 i at få dansk

Og de 450 timer i stedet for 300, vil jo nok får tusinder af kvinder ud på
arbejdsmarkedet, MEN det græder De Radikale over, som man kunne høre på
debatten på P1 i dag.

En tredjedel er åbenbart kommet i job pga reglen om 300 timer, men
Østergaard jamrede over at de andre totredjedele som nu ikke kunne blive
hjemme og få dobbelt kontanthjælp. Det er åbenbart totalt ligegyldigt *hvad*
derfindes på, hvis det ikke virker 100 pct, så må det ikke bruges, folk SKAL
helst være på kontanthjælp, OG man ønsker at vi igen skal op på at man kan
få udbetalt en ekvivalent på knap 30.000 kroner. Ellers kan børnene ikke gå
til sport, - og hvad man ellers finder på af grunde til at det er
vidunderligt at have mange indvandrere uden for arbejdsmarkedet.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 18:43

> [...]
>
> Betina Post, formand for Dansk Socialrådgiverforening, vurderer, at de
> nye, strammere regler vil forhindre mindst 50.000 i at få dansk

Er det over 70 år?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-08 21:25

> Er det over 70 år?

Gør det nogen forskel for dig? Du har jo allerede besluttet dig for, hvordan
verden hænger sammen. Intet kan rokke dig. Fakta og realiteter er små
ubekvemmeligheder, du vifter af som var det ubetydelige fnug på overfrakken.

Der står en interessant artikel i nyeste udgave af Weekendavisen. Blindt
had, er overskriften. Læs den og overvej, hvorfor jeg kom til at tænke på
dig, da jeg læste den.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-09-08 07:42

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør det nogen forskel for dig?

Ja.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-09-08 12:07

On Tue, 23 Sep 2008 12:36:45 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Det ændrer jo ikke ved, at Dansk Folkeparti de facto har sagt 'ja' til EU's
>regler på udlændingeområdet med dette forlig.

Nu interesserer det mig ikke ret meget hvad DF mener...

Du spurgte om hvorfor man støtter den nuværende regering og svaret
var, at der ikke er noget alternativ / alternativet er MEGET værre....

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 12:58

> Du spurgte om hvorfor man støtter den nuværende regering og svaret
> var, at der ikke er noget alternativ / alternativet er MEGET værre....

100% enig, bare tag de bindegale, de vil jo have 14000 YDERLIGERE
flygtninge til landet, vi har sq problemer nok med dem vi allerede har.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 13:35

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> 100% enig, bare tag de bindegale, de vil jo have 14000 YDERLIGERE
> flygtninge til landet, vi har sq problemer nok med dem vi allerede

De mener vel det vil lutre danskernes sjæl og banke os i form, - lige som da
Viggo Kampmann sagde at ulandshjælpen skulle være så stor, at man virkelig
kunne mærke den, for det ville danskerne have godt af moralsk. (og sådan har
man tænkt lige siden, det betyder ikke noget at den gør skade, for den gør
gavn her)
Selv fimrede Kampmann rundt i kæmpebranderter og lavede ulykker i nattelivet
i københavn, - men sådan er det jo ofte med dem der vil opdrage andre

Det er jo iøvrigt nogle alvorlige stramninger de er kommet med, fx bliver
det meget sværere at blive dansk statsborger, og kun statsborgere kan bruge
EU-reglen. Domstolsstramninger kommer de jo nok ingen vegne med, det vil
dommerne sætte sig imod, og så er der intet at stille op.

Hvornår får vi indført officiel ulighed for loven? Skal England virkelig
være foran hele tiden?

Vi burde være de første, vi har dobbelt så mange muslimer pr capita, som man
har i UK.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 14:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvornår får vi indført officiel ulighed for loven? Skal England
> virkelig være foran hele tiden?

Som jeg ser det er UK langt bagefter, men foran i løbet om at blive
muslimer.

> Vi burde være de første, vi har dobbelt så mange muslimer pr capita,
> som man har i UK.

Men det er slet ikke nok, de er jo kun ca 5-8%, og når de er mange nok
er løbet kørt, det er pest eller kolera.

Fra : Egon Stich

Dato : 23-09-08 14:54

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu interesserer det mig ikke ret meget hvad DF mener...
>
> Du spurgte om hvorfor man støtter den nuværende regering og svaret
> var, at der ikke er noget alternativ / alternativet er MEGET værre....

Det der sker, er ganske godt beskrevet i weekendavisen og opfulgt i
deadline.
Nemlig ganske enkelt en klasses opgør med den akademikerklasse, der i årtier
har skamredet danmarks befolkning.
B.la. ved at bortlyve netop den klassekamp, der nu er ved at tage livet af
akademikerklassen.
Fordi de har fået nok.
Så enkelt er det.
Selv Georg Metz ved det, men har svært ved at indrømme, og taler om: Når vi
kommer tilbage---

Det er ganske fornøjeligt at opleve, hvorledes de bedst begavede af netop
akademikerklassen for tiden er ved at indse sandheden i, hvad jeg i årevis
har forfægtet.
Nemlig at en klasse af naive, uvidende og selvoptagne akademikere har
ødelagt vor demokratiske tradition.
Og indført et klassesamfund, med dem selv på tronen.
En trone, der nu vakler.

Hvorfor det er ganske korrekt at tale om et systemskifte.

Et skifte, der er blevet gennemtvunget netop på grund af fravær af kultur og
realitetssans, hvorimod hovenskab og foragt for andre klasser ikke har været
mangelvarer.

På den måde skaber man et samfund med alle muligheder for at bevæge sig i
totalitær retning.

Et ganske særegent exempel på denne klasses modbydelige herskertrang ses hos
de radikale.
der netop forsøger at ændrer politikken i en retning, der kan "bringe dem
tilbage til magten".

Demokrater ville modsat disse umennesker have erkendt, at deres politik er
falleret, og drage konsekvensen.
I stedet for, som nu, at forsøge at tilrette politikken til noget spiseligt,
så de som klasse kan generobre magten.

Hvad siger sådant om nævnte klasse?

Egon

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-09-08 16:12

On Tue, 23 Sep 2008 15:53:45 +0200, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>falleret, og drage konsekvensen.
>I stedet for, som nu, at forsøge at tilrette politikken til noget spiseligt,

Sikke dog en lang smøre af intetsigende tågesnak...

Fra : Jan Bennetzen

Dato : 23-09-08 16:56

Man kan ikke generalisere og sige der findes en bestemt akademikerklasse!
Det er vås og tågesnak at påstå en sådan klasses eksistens.

Derudover vil jeg bare sige at DF har erkendt at Danmark er medlem af
EU...på tide :)
I EU gælder altså en opdeling i magten hvor EF domstolen er den dømmende
magt som dømmer på grundlag af traktater som medlemslandene har indgået. Er
man uenig må man gå til de lovgivende der desværre er forhindret i at udføre
deres arbejde på grund af et NEJ ved en folkeafstemning i Irland for nylig
:(

Det er da helt rigtigt at lave det mere bøvlet når folk vil have ophold her
i landet . Personligt så jeg gerne det tog en menneskealder fra man ansøgte
om ophold til man fik det. Jeg er ikke tilhænger af arbejdskraftens fri
bevægelighed som jeg kun kan se er en fordel for kapitalisterne der således
kan spille billig arbejdskraft fra f.eks. øst ud mod den stedlige
arbejdersammensætning og deres organisationer og samtidig udnytte
udefrakommede i uhyggelig grad ! Egentlig er jeg heller ikke tilhænger af
EU. Jeg er mere til frihandelsaftaler og så at de store spørgsmål løses i
langt større fora f.eks. FN. Det giver ingen som helst mening at løse
miljøsprøgsmål i EU regi. Det skal ske globalt. Så gør EU til et
frihandelsområde hvor subsidier fra nationalstaterne ulovliggøres og lad os
få nationalstaternes magt tilbage!
Lande som f.eks. Norge har faktisk klaret sig bedre end Danmark ved at stå
uden for EU!!!!!!!
Men nu er det land jo også befolket af folk med en lidt højere IQ end det
forefindes i dette kongerige. Kig f.eks. på deres aftaler omkring
udnyttelsen af naturressourcerne (olien!) hvor staten/befolkningen får LANGT
mere glæde af forekomsternes økonomiske udbytte end det er tilfældet i dette
skod land!

Men for at komme tilbage til emnet så har DF fået sig den aftale som det er
muligt at få når vi nu en gang er medlem af EU.

Fra : Egon Stich

Dato : 24-09-08 11:44

"Jan Bennetzen" <fuckoff.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Man kan ikke generalisere og sige der findes en bestemt akademikerklasse!
> Det er vås og tågesnak at påstå en sådan klasses eksistens.

Det er ikke sandt, hvad du her bringer til torvs.
Det du i virkeloigheden soger, er jo blot netop det, som nævnte klasse b.la.
er blevet hængt op på.
nemlig det, at den herskende klasse helt naturligt ikke er istand til at
opfatte deres "velgerninger" som handlinger rettet mod andre klasser.
Hvorimod nævnte andre klasser ingen problemer har med at opfatte
ondskabsfuldheden og hovenskaben.
Som jeg ofte har sagt:
"Humanisterne er så humane, at de i virkeligheden er grusomme".

Men bødler er jo ikke kendt for hverken indlevelsesevne eller empati---

> [...]
> Er man uenig må man gå til de lovgivende der desværre er forhindret i at
> udføre deres arbejde på grund af et NEJ ved en folkeafstemning i Irland

Typisk exempel netop på det syn på verden, jeg agriber dem du ved for.
De er så kloge, at de på grund af Besserwissen roligt kan ignorerer
demokratiske afstemninger og ordlyden i traktater.
Ikke underligt, at befolkninger efterhånden får nok.

> [...]
> udnyttelsen af naturressourcerne (olien!) hvor staten/befolkningen får
> LANGT mere glæde af forekomsternes økonomiske udbytte end det er tilfældet

Og hvilken samfundsklasse er det mon, der har gennemført de danske aftaler?

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 24-09-08 11:36

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sikke dog en lang smøre af intetsigende tågesnak...

Det undrer mig ikke, at du intet fatter.

I modsætning til så mange andrer.
Exempelvis har der netop været halvanden time om emnet på P1.

Så nogen forstår, hvad der sker.

Egon

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-09-08 18:11

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:48d892b2$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> familiesammenføringsreglerne.
>
> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre.

Jeg har altid skrevet at DF i sidste ende ville falde til
patten. Det gør de hver gang: De springer op som løver og
falder ned som lam -altid. Vi har set det så mange gange: De
har ikke lyst til at risikere en borgerlig regerings fald, for
det vil samtidig kunne betyde farvel til DF-indflydelse. I
stedet er det de sædvanlige tomme tønder der buldrer mest.

De gang hvor partiet har kvindet sig op til at sige regeringen
midt imod, er altid endt med at de er faldet til patten for
ikke at risikere den borgerlige fløjs nederlag. DF er et
populistisk parti og har altid været det. De svinger sig op på
enkeltsager og tror at tingene kan klares i et "snuptag" og
derfor brøler de op og truer mod at støtte regeringen så den
kommer i mindretal, men når det kommer til stykket så stikker
de halen mellem benene.

Hvem husker ikke hurlumhejet med fødevareminsteren, som så
endte med selv at trække sig. Og det var ikke den eneste gang
hvor partiet spillede med musklerne. Fx ville den støtte S i
forbindelse med de mange millioner til de offentligt ansatte
for at få flere hænder - og hvad skete der? nul og en prut. Og
de stillede sig op og sagde at det var ultimativt at de ikke
kunne støtte regeringens finanslov hvis den ikke sagde fra
over for EU og dermed EF-domstolen. Og igen faldt de til
patten mod nogle få indrømmelser, som de alligevel ender med
at tabe.

DF er som landsbytossen: Råber op og falder ned igen, når han
konfronteres med virkeligheden. Et ynkeligt parti -men godt
for os andre!

Fra : Kim2000

Dato : 23-09-08 20:46

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> regerings fald, for det vil samtidig kunne betyde farvel til
> DF-indflydelse. I stedet er det de sædvanlige tomme tønder der buldrer

Man kunne selvfølgelig også forstille sig at de havde lyttet til
argumenterne, bl.a. de samme som du er kommet med, og er kommet frem til at
"jo sørme jo, de har ret".

(...)

> DF er som landsbytossen: Råber op og falder ned igen, når han konfronteres
> med virkeligheden. Et ynkeligt parti -men godt for os andre!

Du mener det er fint at DF har taget de 28 mandater primært fra
Socialdemokratiet og Radikale, så socialdemokraternes og radikales
indflydelse er minimal, tja, med den ledelse som de to partier har for
tiden, så må jeg give dig ret.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-09-08 06:09

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Man kunne selvfølgelig også forstille sig at de havde lyttet
> til argumenterne, bl.a. de samme som du er kommet med, og er
> kommet frem til at "jo sørme jo, de har ret".¨

Tror du på den? Næppe når de højt og flot har kundgjort i TV
at deres krav er ultimative. Det gør de hver gang, og hver
gang falder de til patten. De er landsbytossernes nr. 1.

> [...]
> radikales indflydelse er minimal, tja, med den ledelse som
> de to partier har for tiden, så må jeg give dig ret.

Du snakker uden om - og det er forståeligt når du ser at dit
favoritparti igen igen klumpedumper sig gennem dansk politik.
Det må gøre rigtig ondt!

Fra : Kim2000

Dato : 24-09-08 12:00

> Tror du på den? Næppe når de højt og flot har kundgjort i TV at deres krav
> er ultimative. Det gør de hver gang, og hver gang falder de til patten. De
> er landsbytossernes nr. 1.

_Hvad_ var ultimativt??!!

Det var et ultimativt krav at man løste de problemer som EU dommen gav. Det
mener de så er løst nu, om det er rigtigt eller forkert kan vi af gode
grunde først vide om nogle år. Det er i hvert fald fint man har øget kravene
til danskprøven, det er også fint man ikke bare kan hente sin ægtefælle til
landet og tro denne kan hæve bistand dagen efter (tænk nogen overhovedet kan
finde på det uden at skamme sig), det er da så sandelig også fint at
_kriminelle ikke-danskere_ kan få et los i røven (kan de det så i praksis er
spørgsmålet), men jeg har ikke fuldt overblik over aftalen, har du?

> Du snakker uden om - og det er forståeligt når du ser at dit favoritparti
> igen igen klumpedumper sig gennem dansk politik. Det må gøre rigtig ondt!

Det gør ikke mig noget at partiet konstant øger sit mandattal. Jeg tror også
SF'erne er glade, de har også tilsluttet sig aftalen efter lidt tøven.
Socialdemokraterne, ja de skal nok lige læse en meningsmåling før de ved om
de vil tilslutte sig eller ej, men uanset hvad så skal det nok lykkes for
dem at dumme sig også i denne sag, så ingen husker om regeringen og DF
dummede sig eller ej.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-09-08 15:38

TV at deres krav

> _Hvad_ var ultimativt??!!

At man sagde nej til EF-dommen med henvisning til at vi ikke
har afgivet suverænitet på vores lovgivning om
familiesammenføringen - hvad troede du ellers det var?

> Det var et ultimativt krav at man løste de problemer som EU
> dommen gav.

Jf. ovenover.

Det
> mener de så er løst nu, om det er rigtigt eller forkert kan
> vi af gode grunde først vide om nogle år.

DF er ikke tilfreds, men er faldet til patten fordi de ikke
turde spille valgkortet ud - nu er de yderst spagfærdige når
de taler med pressen - før aftalen var der tale om meget
bombastiske udtalelser fra DF.

Det er i hvert fald fint man har øget kravene
> til danskprøven,

Hvorfor er det fint? når 25 2.g'ere fra Tårnby Gymnasium ikke
kunne klare den og derfor ikke ville kunne bestå
indfødsretsprøven - og de var alle danskere - hvor godt synes
du så det går?

det er også fint man ikke bare kan hente sin ægtefælle til
> landet og tro denne kan hæve bistand dagen efter (tænk nogen
> overhovedet kan finde på det uden at skamme sig)

Selvfølgelig kan man hente sin ægtefælle til landet - og hvem
siger at man tror at man kan hæve bistand dagen efter? Hvis en
tysker kommer til landet, har han krav på sociale ydelser på
lige fod med danske statsborgere. Det samme gælder naturligvis
folk der sammeføres til landet. Jeg ved ikke hvor du har fået
den anden opfattelse fra.

, det er da så sandelig også fint at
> _kriminelle ikke-danskere_ kan få et los i røven (kan de det
> så i praksis er spørgsmålet), men jeg har ikke fuldt
> overblik over aftalen, har du?

Jeg kender aftalen fra de grundige behandlinger i medierne -
inklusive fra EU-retseksperter, så regeringen og DF har tabt
på det spørgsmål.

> Det gør ikke mig noget at partiet konstant øger sit
> mandattal.

Det gør det heller ikke - kun dummernikker stemmer på DF.

Jeg tror også
> SF'erne er glade, de har også tilsluttet sig aftalen efter
> lidt tøven.

Det er da bedre end ingenting - og så holdes regeringen jo
fast på at EU-retten gælder med EF-dommen.

> [...]
> men uanset hvad så skal det nok lykkes for dem at dumme sig
> også i denne sag, så ingen husker om regeringen og DF

Der er ingen tvivl om at DF har skudt sig selv i foden i denne
sag -og det bliver de ved med gang på gang. Kun tåber kan
stemme på DF.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-09-08 10:08

> [...]
>
> Der er ingen tvivl om at DF har skudt sig selv i foden i denne
> sag -og det bliver de ved med gang på gang. Kun tåber kan

Sagen er jo den at denne her aftale intet effekt har på de konsekvenser som
afledes af EF-domstolens afgørelse. Derfor er baglandet hos DF rasende. DF
har i /den/ grad dummet sig på fulde gardiner ved at indgå denne aftale og
vil efter al sandsynlighed indkassere deres første vælgerlussing i partiets
historie. Havde de spillet valgkortet ud havde de haft alt at vinde og intet
at tabe. Nu er det omvendt. Det som DF har fået gennemført er gamle ideer
som skal føre til så lidt integration som muligt og så meget udsmidning af
fremmedetniske som muligt. Dansk Folkeparti er gift for fredelig
sameksistens mellem fremmed-etniske borgere og dansk-etniske borgere. Det er
en trist og idiotisk lov som bliver gennemført kun til skade for
fremmed-etniske og det danske samfund som helhed og til absolut ingen gavn.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-09-08 10:25

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rasende. DF har i /den/ grad dummet sig på fulde gardiner ved at indgå
> denne aftale og vil efter al sandsynlighed indkassere deres første

Det er IKKE DF der behøver at være nervøse for den flygtige vælgergunst. DF
vokser støt og roligt i takt med den stadigt svindende sammenhængskraft i
samfundet, der er en følge af forræderi og muhammedanerindvandring.

www.kinagrill.dk

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-09-08 10:27

> [...]
> vælgergunst. DF vokser støt og roligt i takt med den stadigt
> svindende sammenhængskraft i samfundet, der er en følge af forræderi

Ja den får du brug for ved næste valg hvor DF bliver halveret i folketinget.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-09-08 12:29

On Thu, 25 Sep 2008 11:08:05 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>en trist og idiotisk lov som bliver gennemført kun til skade for
>fremmed-etniske og det danske samfund som helhed og til absolut ingen gavn.

Gad vide hvilken planet Kim Larsen bor på...???

Fra : Kim2000

Dato : 26-09-08 14:47

> [...]
> valgkortet ud - nu er de yderst spagfærdige når de taler med pressen - før
> aftalen var der tale om meget bombastiske udtalelser fra DF.

Nogle gange er det jo en fordel at man tænker lidt over hvad man vil svare
og derfor er der gået lang tid siden dit indlæg til jeg kommer med et svar.

Man kan i hvert fald sige at ingen i Danmark og Europa er i tvivl om hvad DF
mener om dommen. Man kan med rette spørge hvad mange af de andre partier
mener om dommen. Hvad synes S egentlig om aftalen, hvad synes konservative?

Når man så har sagt hvad man mener, så er det vel blot på den måde at man
derefter ser på hvad der i real politik kan lade sig gøres.

> [...]
> den og derfor ikke ville kunne bestå indfødsretsprøven - og de var alle
> danskere - hvor godt synes du så det går?

Nu er prøven, i hvert fald i mine øjne, en prøve, der fortæller om man gider
lære noget om det land, man skal være statsborger i. Jeg er ikke et sekund i
tvivl om at enhver såvel dansker som udlænding kan lære nok til at kunne
klare prøven. Dels er der indholdet, dels er der læse delen, eller at den
skal læses højt for personen. Så man skal altså forstå dansk for at kunne
klare prøven. Det er der intet urimeligt i. Pørven er altså ikke særlig svær
og spørgsmålene er endda kendt på forhånd, så det handler altså om at
fremvise vilje til at lære om sit nye land.

> [...]
> statsborgere. Det samme gælder naturligvis folk der sammeføres til landet.
> Jeg ved ikke hvor du har fået den anden opfattelse fra.

Heldigvis kan man da ikke hæve sociale ydelser fra dag 1. Det mindste man må
forvente af en indvandrer (altså ikke flygtning) er at denne ikke ligger
samfundet til last. En belgier kan jo heller ikke bare bosætte sig i
København og hæve bistandshjælp.

> [...]
> EU-retseksperter, så regeringen og DF har tabt på det spørgsmål.

> Det gør det heller ikke - kun dummernikker stemmer på DF.

Så omkring 15% af landet er dummernikker?

Og så er der den med folketingsvalget, hvad skulle det hjælpe? DF ville
måske gå frem til fx 30-31, Venstre måske lidt tilbage eller frem osv osv,
det ville næppe rykke det helt vilde ved noget som helst, og slet ikke i
forhold til dommen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-09-08 10:13

> Nogle gange er det jo en fordel at man tænker lidt over
hvad man vil svare
> og derfor er der gået lang tid siden dit indlæg til jeg
> kommer med et svar.

Og den tid har ikke varet længe nok, for du har ikke styr på
kravene i danskprøven eller til aftalen i øvrigt..>
> [...]
> hvad mange af de andre partier mener om dommen. Hvad synes S
> egentlig om aftalen, hvad synes konservative?

Det er da allerede fremgået af den standende debat. S synes
det er en dårlig aftale da den marginaliserer indvandrere i
stedet for at bidrage til integrationen. Selv regeringens
egen tænketank mener at det ikke er fremmende for
integrationen at man stiller krav om flere timer på
arbejdsmarkedet for at bibeholde understøttelsen, og den del
af aftalen om danskprøven kræver nu at man skal have en
karakter på 4 i modsætning til tidligere, hvor karakteren var
02 for at bestå.

Endelig er det også urimeligt over for folk der er
velintegrerede her i landet: har arbejde, sætter deres børn i
skole og i fritidsordninger og som i det hele taget bidrager
positivt til det danske samfund, at de nu skal have en
danskprøve der er så vanskelig at selv danske gymnasieelever
dumper til prøven og derfor ikke ville kunne få dansk
statsborgerskab hvis de skulle testes.

Desuden er det jo helt hen i vejret at man skal vide hvornår
Danmark vandt Europamesterskabet i fodbold o.lign. hjernedøde
spørgsmål.

At nogle er dårlige til dansk -verdens sværeste sprog - ved vi
jo alle, men det væsentligste må vel være at de er
velintegrerede i samfundet og bidrager til dette positivt. At
stille skrappere krav til de fremmede end til danskere i
almindelighed, er fuldkommen vanvittigt og fremmer bestemt
ikke integrationen.

> [...]
> spørgsmålene er endda kendt på forhånd, så det handler altså
> om at fremvise vilje til at lære om sit nye land.

Du aner jo intet om den prøve - når 25 danske gymnasieelever
ikke kunne klare prøven, fordi de ikke kunne opnå 4 i
karakter, så er den for svær.
At man er velintegreret i landet med arbejde, ordentlige
familieforhold (noget som mange danskere ikke har), burde være
nok - danskprøven er fuldkommen meningsløs i den sammenhæng og
tjener kun til at marginalisere folk i stedet for at integrere
dem som man ellers ønsker at gøre.

> [...]
> ikke ligger samfundet til last. En belgier kan jo heller
> ikke bare bosætte sig i København og hæve bistandshjælp.

Forkert. En belgier er EU-borger og skal behandles akkurat som
en dansker hvis han er bosat i landet.

> Så omkring 15% af landet er dummernikker?

ja, hvis de stemmer på DF, så er de.

> [...]
> lidt tilbage eller frem osv osv, det ville næppe rykke det
> helt vilde ved noget som helst, og slet ikke i forhold til

Meningsmålingerne siger noget andet end din vanvittige påstand
om at partiet vil få 30-31 mandater. Det er fuldkommen
urealistisk.

Fra : Kim2000

Dato : 27-09-08 14:47

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> hvad man vil svare
>
> Og den tid har ikke varet længe nok, for du har ikke styr på kravene i
> danskprøven eller til aftalen i øvrigt..

Ja nu har da taget den hver gang den er blevet lanceret og har aldrig haft
mere end 1-2 fejl. Jeg ved ikke hvorfor at du og mange andre så forbandet
travlt med at gøre indvandrere dumme. Selvfølgelig kan de træne i at gå op
til en prøve, naturligvis kan muslimer studere, det kan kristne, jøder,
hinduer, så hvorfor fan skulle muslimer ikke også kunne. Så nævner du
spørgsmålet om landsholdet, det måske et af dem du finder svært, men er det
svært når formuleringen er:

Hvornår vandt Danmark EM i herrefodbold?
1992, 2008 eller 1960

Eller:

Hvem vandt Tour De france?
Anders Fogh, Bjarne Riis eller Bjarne Reuter?

Ja, hvis man vitterlig mener det er for svære spørgsmål, så fortæller det
virkelig om at man anser muslimer og andre ikke-danskere som komplet
idioter. Dem der ikke kan bestå danskprøven er fordi de ikke vil være en del
af det danske samfund, og så skal de selvfølgelig heller ikke være det. Det
er ingen _ret_ at blive dansk statsborger.

At man så har en eller anden tilfældig gymnasieklasse så lige har fået
kastet den i hovedet uden forberedelse og så kan komme med et resultat, der
passer ind i ens, rent udsagt, fremmedefjendske holdning, der kan bekræfte
ens fordom om at man ikke må stille krav til muslimer, ja det er jo blot
udtryk for at prøven netop er en prøve, som ikke bare kan beståes med den
ene hånd på ryggen. Man skal træne, naturligvis kan "enhver" dansker bestå
prøven, hvis man studerer op til den, og naturligvis er muslimer ligeså
inteligente som danskere, så de kan også bestå den, hvis de vil bruge den
tid der skal til. Jeg ved ikke hvorfor du anser muslimer som hjernedøde
individer man skal tage særligt hensyn til, men det gør jeg altså ikke.

(....)

> Meningsmålingerne siger noget andet end din vanvittige påstand om at
> partiet vil få 30-31 mandater. Det er fuldkommen urealistisk.

Du mener det er helt realistiske for et parti at stige 3 mandater til et
folketingsvalg? Så hvad er det du mener DF ville få ud af et folketingsvalg?
Hvad ville resten af landet? Folketinget ville se ud nogenlunde som i dag,
og så kunne man skændes videre bagefter. Nogle partier ville gå lidt frem,
andre lidt tilbage, men hverken S, DF eller andre partier ville jo pludselig
få 10-20 mandater ekstra, næh det ville se ud nogenlunde som i dag.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-09-08 00:33

> Hvornår vandt Danmark EM i herrefodbold?
> 1992, 2008 eller 1960

Aner det ikke - rager mig en høstblomst - ups! nu kan jeg ikke
bestå danskprøven og må sendes hjem!

> Eller:
>
> Hvem vandt Tour De france?
> Anders Fogh, Bjarne Riis eller Bjarne Reuter?

Bjarne Reuter? Aner det ikke - kunne ikke rage mig mindre -
jo, det var vist Bjarne Riis der vandt ved at dope sig, er det
ikke rigtigt? Og den skændsel skal man altså svare på i en
danskprøve? jo, det skal nok vække respekt i udlandet.

> Ja, hvis man vitterlig mener det er for svære spørgsmål, så
> fortæller det virkelig om at man anser muslimer og andre
> ikke-danskere som komplet idioter.

Nix- det er blot tåbeligt at man laver spørgsmål af den
kategori og så skal man bestå med 4 i stedet for 02, også
selvom man ellers er velintegreret i landet.

> [...]
en del
> af det danske samfund, og så skal de selvfølgelig heller
> ikke være det. Det er ingen _ret_ at blive dansk

Sikke da noget sludder - fordi jeg ikke interesserer mig
synderligt for sport, så vil jeg ikke være en del af det
danske samfund?Hvis jeg var fremmed og havde arbejdet i 6 år i
Danmark, havde mine børn i den lokale skole, i den lokale
skolefritidsordning, og deltog i skolens arrangementer, mødtes
med mine kollegaer uden for arbejdstid, min kone havde
arbejde, gik til danskundervisning, men ingen af os fulgte
særligt med i kongehusets gøren og laden, eller fulgte med i
sportsidiotien o.lign., så ville jeg ikke være interesseret i
at være en del af det danske samfund? Sikke da noget ævl.

> [...]
> anser muslimer som hjernedøde individer man skal tage
> særligt hensyn til, men det gør jeg altså ikke.

Det har ikke en pind at gøre med at være dum, men dansk er et
svært sprog, og når man i forvejen er integreret så forstår
jeg ikke hvorfor man så absolut skal tvinges igennem en
danskprøve af den kaliber.

> [...]
> lidt frem, andre lidt tilbage, men hverken S, DF eller andre
> partier ville jo pludselig få 10-20 mandater ekstra, næh det

Med den argumentation kunne vi jo lige så godt aflyse ethvert
folketingsvalg, for det "ændrer sig jo ikke" - naturligvis
skal vælgerne da høres når der er mulighed for det, også
selvom du helst så at DF blev ved med at være regeringens
parlamentariske grundlag og måske endda fik ministerposter.
Men det sker næppe.

Fra : Kim2000

Dato : 28-09-08 00:49

> [...]
> vist Bjarne Riis der vandt ved at dope sig, er det ikke rigtigt? Og den
> skændsel skal man altså svare på i en danskprøve? jo, det skal nok vække

Så hvis man hverken ved hvem Anders Fogh eller Bjarne Reuter er, så mener du
man er en del af samfundet. Hvis man altså end ikke kender navnet på landets
statsminister, så mener du man godt kan være en del af samfundet. Og endnu
værre, ikke har gad sætte sig ind i det, selvom man ved der er en prøve, man
skal bestå.

Derudover er der iøvrigt 43 øvrige spørgsmål man kan svare rigtigt på. Der
er en grund til spørgsmålene er så blandet.

> [...]
> med i kongehusets gøren og laden, eller fulgte med i sportsidiotien
> o.lign., så ville jeg ikke være interesseret i at være en del af det

Hvis du flytter til Thailand, og ønsker at være statsborger der, så mener du
altså det er helt urimeligt at du skal kende et par thailandske forfattere,
hvad kongen hedder, hvilken styreform der er i landet, hvad landets
valgretsalder er osv osv osv. Dig om det, jeg har intet imod fremmede, der
gider være danskestatsborgere, men en gavebod skal det altså ikke være.
Gæster _skal_ gøre sig FORTJENT til at være i landet.

> Det har ikke en pind at gøre med at være dum, men dansk er et svært sprog,
> og når man i forvejen er integreret så forstår jeg ikke hvorfor man så
> absolut skal tvinges igennem en danskprøve af den kaliber.

Hvis de er velintegreret er prøven jo heller ikke svær, det tager maks et
par timer at forberede sig på den, maks. Hvis man ikke gider være en del af
samfundet, ja så er den svær. Langt de fleste spørgsmål er fuldstændig
banale, at du så åbenbart har svært ved navnet på landets statsminister og
landets største forfatter, ja det må jo så stå på din regning. Eller skulle
jeg sige, at du anser indvandrere for dumme til at kunne læse bøger og læse
aviser, ja det er jo så bare dine fordomme, som du må arbejde med der.

> [...]
> da høres når der er mulighed for det, også selvom du helst så at DF blev
> ved med at være regeringens parlamentariske grundlag og måske endda fik

Et folketingsvalg koster 20 millioner at afvikle, så det er så sandelig ikke
noget der skal ske i utide, medmindre det er absolut nødvendigt. Hvis man
ser på partiprogrammerne, så er det forresten mærkværdigt at SF-S-DF ikke
kan finde ud af at gå i regering sammen, de tre partier har mere tilfælles
med hinanden end S har med R og DF med V og K.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-09-08 01:09

> [...]
> man godt kan være en del af samfundet. Og endnu værre, ikke
> har gad sætte sig ind i det, selvom man ved der er en prøve,

De pågældende navne er fuldkommen ligegyldige. Anders Fjogh
Rasmussen bliver udskiftet med et andet navn på et eller andet
tidspunkt - derfor er navnene ligegyldige -hvem der er
udenrigsminister, indenrigsminister, formand for S eller andre
partier er naturligvis fint at vide hvis man diskuterer
politik, men det er fuldkommen ligegyldigt med navnene - det
er ren eksercits i udenadslæren.

> Derudover er der iøvrigt 43 øvrige spørgsmål man kan svare
> rigtigt på. Der er en grund til spørgsmålene er så blandet.

Det er tåbeligt med sådan en indfødsretsprøve af den nævnte
karakter.

> [...]
> kende et par thailandske forfattere, hvad kongen hedder,
> hvilken styreform der er i landet, hvad landets

ja - om de har en konge eller en præsident er fuldkommen
ligegyldigt for mig. Hvis jeg flytter til Thailand, er det
naturligvis rart at vide om de har diktatur eller demokrati -
og da de har diktatur, flytter jeg bestemt ikke til Thailand.

Dig om det, jeg har intet imod fremmede, der
> gider være danskestatsborgere, men en gavebod skal det altså
> ikke være. Gæster _skal_ gøre sig FORTJENT til at være i
> landet.

Og når de har arbejdet i 7 år og er velintegrerede, men ikke
kan bestå en danskprøve, så skal de ikke længere være her i
landet? Når de i 7 år har arbejdet og positivt medvirket til
landets velstand, har de alligevel ikke fortjent at være her i
landet? Når deres børn har fået en god skolegang, når de som
forældre har lidt afsavn fordi de ikke kunne sproget godt nok,
men alligevel har taget hvad de kunne få, alt det arbejde som
den gemene dansker med flæskesteg og frikadeller og brun sovs
ikke gider, og når de så kommer hjem, mørbankede og
trætte -for trætte til at deltage i et sprogkursus med al den
forberedelse der skal til for at lære både at læse og skrive
(de er måske analfabeter) og at tale sproget, men ellers ikke
har ligget staten til last: har passet egne børn, har betalt
deres skat etc., så skal de ikke have lov til at være danskere
fordi de ikke kan bestå en ligegyldig prøve som har at gøre
med noget så inderligt ligegyldigt som sportsstjerner og navne
på diverse ministre? Tsk! Tsk! Kun syge hjerner kan tro at man
dermed får integreret dem man ønsker at integrere.

[...]

> Hvis de er velintegreret er prøven jo heller ikke svær, det
> tager maks et par timer at forberede sig på den, maks.

Hvis man taler sproget godt, hvis man ikke er analfabet, hvis
man får mulighed for at træne, hvis man ikke er for træt efter
en hård arbejdsdag etc. Din sociale forståelse lader virkelig
meget tilbage at ønske.

Hvis man ikke gider være en del af
> samfundet, ja så er den svær.

Og de arbejdsløse var jo arbejdsløse fordi de ikke "gad" at
bestille noget, ikke sandt?

Langt de fleste spørgsmål er fuldstændig
> banale, at du så åbenbart har svært ved navnet på landets
> statsminister og landets største forfatter, ja det må jo så
> stå på din regning.

Landets største forfatter? Er det Bjarne Riis? Det er da
flintrende ligegyldigt om man kender Reuter og Riis - jeg
anser da ikke BR for at være "store mænd" der absolut skal
huskes. Reuter har skrevet nogle udmærkede bøger - men største
forfatter? Er det oplagstallet du tænker på?

Eller skulle
> jeg sige, at du anser indvandrere for dumme til at kunne
> læse bøger og læse aviser, ja det er jo så bare dine
> fordomme, som du må arbejde med der.

Dine ynkelige forsøg på at lægge ord i munden på mig, falder
til jorden som en nedskudt and. Du fremturer forgæves med
ynkelige påstande om at jeg skulle mene at indvandrere er for
dumme til at læse bøger. Jeg VED at mange indvandrere har
svært ved det danske sprog, men at de klarer sig gennem årene
ganske udmærket. DE kinesere der arbejder i grillbarer taler
heller ikke et forbilledligt dansk, men de har dog ageret i
restaurationsbranchen i temmelig mange år. Nogle fremmede er
analfabeter og kan altså ikke læse - og de har ikke alle haft
mulighed for at deltage i sprogundervisning fordi holdene er
overtegnede eller ligger om dagen, hvor de flittige fremmede
er på arbejde.

Din viden om indvandrere og fremmede her i landet er så godt
som ikke-eksisterende. Men det skyldes jo også at du har et
fnugfrit forhold til dem: du underviser i en skole hvor
antallet af fremmede så godt som er nul, og du bor et sted
hvor der kan gå måneder før du ser en fremmed.

Her i modsætning til mig, som dagligt har med "fremmede" at
gøre, der arbejder på en skole hvor andelen af indvandrere er
temmelig stor og i et område hvor jeg dagligt møder
"fremmede". Så jeg tror nok jeg er vældig mere opdateret i min
viden om "de fremmede" i forhold til dig.

> [...]
> at gå i regering sammen, de tre partier har mere tilfælles
> med hinanden end S har med R og DF med V og K.

Sludder og vrøvl - S og R samt SF har ikke fremmedfjendskheden
som mantra -det har DF. Og at de nævnte partier på visse
områder kan være enige om enkeltsager, betyder jo ikke at de
så også kan gå i regering sammen. Vær realistisk.

Fra : Egon Stich

Dato : 28-09-08 13:48

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

Typisk udtalelse for en personage, for hvem alt er lige godt.
Og for hvem derfor intet er godt.
Hedder det ikke Kulturrelativisme?
En guds gave til akulturelle mennesker.

> ja - om de har en konge eller en præsident er fuldkommen ligegyldigt for
> mig.

Naturligvis.
Sådanne petitesser beskæftiger rigtige kulturpersonligheder sig ikke med.

> [...]
> arbejdet og positivt medvirket til landets velstand, har de alligevel ikke

Den gruppe, du her omtaler, har jo slet ingen relevans i forhold til prøven.
De består da naturligvis.
Men resten - du--
Hvad med dem?
De skal fortsat have lov til at dræne vor statskasse, og være hovedårsagen
til, at velfærdssamfundet må afskaffes?
Du må da være skabsliberalist.
Hvilket ganske godt kan forklarer dine idelige udgydelser, hvis eneste
resultat er, at jage mennesker væk fra socialismen.
Der findes jo vitterligt stakler, der tager dig til indtægt for
socialistiske ideer.
Ikke underligt, at nogen kan blive forvirrede--

Dansk er stadik ikke no9get svært sprog.
Det kan være hårdt for en dansklærer at indrømme.
Men du mister vel ikke noget i anseelse blot ved at erkende, at dit fag ikke
er noget særligt?

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 28-09-08 13:38

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:48dec2c1$0$15892> Nix- det er blot tåbeligt at man laver spørgsmål af
den

> Sikke da noget sludder - fordi jeg ikke interesserer mig synderligt for
> sport, så vil jeg ikke være en del af det danske samfund?

Jamen er det da ikke heldigt, at der også er spørgsmål i andre kategorier?
Og er det ikke ynkeligt, hvorledes du kaster dig over udvalgte dele, blot
for at understrege, hvor klog du selv er?
Og derfor ikke interesserer dig for sport?
"Sportsmennesker "er veldsgtns dumme.
Ikke sandt?
Jamen er det så ikke netop godt, at der tages hensyn til dette i prøven,
netop ved at stille spørgsmål også i emner, der tilsyneladende i
veluddannede kredses opfattelse som specielt underklassestof?

> Det har ikke en pind at gøre med at være dum, men dansk er et svært sprog,
> og når man i forvejen er integreret så forstår jeg ikke hvorfor man så
> absolut skal tvinges igennem en danskprøve af den kaliber.

Du bliver ved min din myte om vort sprogs sværhed.

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 28-09-08 13:32

> [...]
>

> Det er da allerede fremgået af den standende debat. S synes det er en
> dårlig aftale da den marginaliserer indvandrere i stedet for at bidrage

Hvorfor skal vi vente i spænding så uendelig længe?
Hvornår kommer "klogeågernes" bud på "integrationen?
Det forekommer mig, at det nu i årevis har været reglen, at Klogeågerne til
stadighed kæfter op om denne, med stadig forsømmer at oplyse den undrense
offentlighed om løsningen?

Det eneste, vi hidtil har set, er en grov flok stratenrøvere, der har sikret
sig givtige jobs i "integrationsindustrien".
En industri, der udmærker sig ved ikke at kunne fremvise noget produkt, kun
en hulens bunke kvartfabrikata.

Nationalbankens folk har netop givet deres bud på, hvad det koster samfundet
at lade Klogeågernme huserer.

Tilsyneladende er selv Seidenfaden blevet mundlam i nævnte forhold---

> [...]
> understøttelsen, og den del af aftalen om danskprøven kræver nu at man
> skal have en karakter på 4 i modsætning til tidligere, hvor karakteren var

Når man tager i betænknoing, at det for normalt begavede mennesker tager
rundt regnet een måned at lære dansk, må man tage sig til hovedet over
skråleriet fra integrationsindustriens side.

Før skrigeriet over påstanden slippes løs, burde du/I måske undersæge, hvor
hurtigt nye sprog kan læres af motiverede mennesker, der undervises af
kompetente lærerer?

> At nogle er dårlige til dansk -verdens sværeste sprog - ved vi jo alle,

Det er da vidst alene dansklærerer, der promoverer denne påstand?
Fuldstændig uden nogen form for fagligt belæg.
Men mange hopper velsagten på påstanden, idet det er smigrende, at tilhører
en "svær sprogstamme"?

Som før sagt:
Normalt begavede mennesker lærer dansk, så de kan klarer sig i akademiske
arbejdsmilieuer, på cirka een måned.
Oven i købet med kundekontakt.

> [...]
> skrappere krav til de fremmede end til danskere i almindelighed, er
> fuldkommen vanvittigt og fremmer bestemt ikke integrationen.

Jævnfør nationalbankens rapport, bidrager indvandrede praktisk taget INTET
tiil samfundsøkonomien.
De, der bidrager, er såmænd ganske almindelige danske timelønnede.
Som udover at betale din løn, også må betale for det underskud, indvandrere
påfører landet.
Nærmere kan læses i Weekend avisen.

> Du aner jo intet om den prøve - når 25 danske gymnasieelever ikke kunne
> klare prøven, fordi de ikke kunne opnå 4 i karakter, så er den for svær.

Eller danske gymnasieelever er efterhånden blevet så ringe uddannet, at de
reelt har problemer?
Der er vidst mange, der igennem årene har fremført netop denne, åbenbart
rigtige, påstand.

> Forkert. En belgier er EU-borger og skal behandles akkurat som en dansker
> hvis han er bosat i landet.

Det gør jo heller ikke noget.
Han er jo antagelig en person, der kender til de moralske spilleregler i vor
del af landet.
I modsætning til andre, der fik at vide, at "vi ikke behøvede at arbejde",
og derfor nu "er vrede".
Var det ikke således ordene faldt?
Miseeren er alene opstået, fordi lallaglade og kulturløse naivister ikke
kunne få over deres hjerter, at accepterer, at ikke alt er lige godt.
Og derfor ikke kunne tåle, at der blev skelnet lovmæssigt mellem europæere
og ikke europæerer.
I kaldte det "razisme".
Og var så "humane"---
Nu rammer jeres multikultiævl egne landsmænd.
24 års reglen, exempelvis.
Hvor må I være stolte---

> ja, hvis de stemmer på DF, så er de.

Rigtige Dummernikker er noget ganske andet.
Nemlig Salonsocialister, der i egen dårskab har skabt DF.
Hvor må I være stolte---

Egon

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 07:52

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Du mener det er fint at DF har taget de 28 mandater primært fra
> Socialdemokratiet og Radikale

Det er noget vrøvl, Kim.

Ved det seneste valg kom 0,1% af DF's vælgere fra R.

0,7% af DF's vælgere kom fra S.

Tallene stammer fra en meningsmålinger foretaget af Capacent, hvordi der
indgik ca. 12.000 personer.

DF har selvsagt taget en del mandater fra S i tidens løb, men det er ikke
ret mange vælgere, der et vandret fra R til DF eller for den sags skyld den
modsatte vej. Det hører absolut til sjældenhederne, at vælgerne vandrer
mellem to partier, der på alle punkter ligger i hver sin ende af spektret,
og de to partier er om nogen modpoler. Vælgere skifter parti, fordi de
holdningsmæssigt ligger på vippen mellem to partier. De største
vælgervandringer sker mellem "nabopartier"- dvs. fra V til K og omvendt.

Tilsvarende vil du ikke finde mange vælgere, der stemte på Enhedslisten ved
sidste valg, og som stemmer på Venstre ved det næste valg.

Se de samlede vælgervandringer mellem de to seneste valg her:

http://www.socsci.auc.dk/election/dansk/valg2007/Vaelgervandringer.doc

Fra : Kim2000

Dato : 24-09-08 08:26

> [...]
>
> 0,7% af DF's vælgere kom fra S.
>
> Tallene stammer fra en meningsmålinger foretaget af Capacent, hvordi der

Nu var det så valget i 2001 der tippede balancen og slagtede S, så
selvfølgelig havde DF taget de socialdemokratiske stemmer der var at tage
ved sidste valg, så dine tal kan næppe overraske nogen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 08:54

> Nu var det så valget i 2001 der tippede balancen og slagtede S, så
> selvfølgelig havde DF taget de socialdemokratiske stemmer der var at tage
> ved sidste valg, så dine tal kan næppe overraske nogen.

Nu nævnte du også R, og det var primært det, jeg gjorde indsigelser imod.

Fra : Kim2000

Dato : 24-09-08 09:05

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
>
> Nu nævnte du også R, og det var primært det, jeg gjorde indsigelser imod.

Nu har der jo alle dage været en eller anden form for vandring mellem S og
R, man skal ikke finde meget fantasi frem for at se dem, der i 2001 var på
vej mod S endte hos DF, specielt ikke set i lyset af begge partier gik
markant tilbage, mens DF gik markant frem.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-09-08 10:33

> [...]
> 2001 var på vej mod S endte hos DF, specielt ikke set i lyset af
> begge partier gik markant tilbage, mens DF gik markant frem.

Der er næppe nogen grund til at antage at særligt mange (læs næsten ingen)
gik fra De Radikale til Dansk Folkeparti ved hverken dette (2001) eller
nogen som helst andre valg. Selvfølgelig er der nogle forvildede vælgere som
stemmer som vinden blæser og som ikke gider følge med i/forholde sig til
politik på et nogenlunde seriøst plan. Men Radikale vælgere har generelt
ikke den der lettere fascistoide dybt racistiske indstilling til
fremmedetniske mennesker som typiske DF-vælgere har det. Radikale vælgere er
uden tvivl også gennemsnitligt bedre uddannede end DF-vælgere med deraf
følgende større intellektuelle ressourcer.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 10:51

> [...]
> vej mod S endte hos DF, specielt ikke set i lyset af begge partier gik
> markant tilbage, mens DF gik markant frem.

Det er noget sludder, Kim. Selvfølgelig gik de R-vælgere, der overvejede at
gå til S, ikke til DF i stedet. Det er muligt, at der er gået vælgere fra R
til S, mens et tilsvarende antal vælgere er gået fra S til DF. Men det har
selvfølgelig også dengang kun i yderst begrænset omfang været sådan,a t
vælgerne gik fra R til DF.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-09-08 18:50

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad >mon
> vælgerne siger?

Tja , jeg må jo give dig ret i at det er et nederlag selv om jeg hader det,
især efter Pia's skarpe udmeldning omkring EU på det seneste.
Suk...... endnu engang sprunget i mål.
Gad vide hvad der er blevet mumlet ude på lokummert på årsmødet.
Naturligvis er der gennemført stramninger ( som er nødvendige ) men det er
nu aligevel en bet at man ikke står stejlt overfor mastodonten EU.

Med hensyn til vælgerne så tror jeg aligevel der er en del der er skuffede ,
især de der som jeg er total modstander af EU.
Men hvis man skal følge den argumentation som du plejer at
ty til når talen falder på DF-vælger , ja så betyder det vel ikke det store
..
Den typiske DF-vælger ifølge dig , er jo "forført" og ikke videre
"skarp" sååå......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 03:23

> [...]
> indføres llidt mere bureaukrati omkring familiesammenføringsreglerne.
>
> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad mon vælgerne

Nogle af DF-vælgerne undres måske stilfærdigt over, hvor skinger gruppens
überpsykopat efterhånden er blevet i sine udfald mod DF og efterhånden ikke
så få debattører, der bringer indlæg og links til virkelighedens verden, der
ikke længere lader sig standse af taltrylleri og killfiltre. Her er søreme
et mere: http://jp.dk/indland/krimi/article1446982.ece

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 07:54

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der
> ikke længere lader sig standse af taltrylleri og killfiltre. Her er

Åh det var godt, så slap du for at forholde dig til tingene i et lidt større
perspektiv. Det havde nok også været for meget forlangt.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 08:19

Christian R. Larsen wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Åh det var godt, så slap du for at forholde dig til tingene i et lidt
> større perspektiv. Det havde nok også været for meget forlangt.

Større perspektiv? Det lyder imponerende, er det når man lukker øjnene for
kendsgerningerne nu, og begynder at ønskedrømme om "tre - fire
generationer" - hvor islamforsker Jørgen Nielsen siger tingene vil være
faldet "til ro"?

I har jo et helt batteri af metoder til at slippe for at tage stilling, -
går I på kursus for at lære det?

Her kan du se en arketypisk diskussion mellem en mand som forholder sig til
virkeligheden, og en som siger "hvis det var sådan, så ville der være tale
om det samme"

Galloway mod ham der stod for "undercover mosque" fra Kanal 4

Galloway: "Bibelen har også forfærdelige fortællinger". Kanal fire manden:
"Vis mig en præst eller en rabbi som fra prædikestolen forlanger stening af
homoseksuelle eller død over frafaldne". Galloway: "Skrig og råb".
Virkeligheden betyder intet, når man skal forsvare det uforsvarlige.

Nu er næstformanden i Etnisk Råd "bekymret" over hvad "de unge" kan finde på
i anledning af stramning af reglerne for statsborgerskab, - lige som
næstformanden i Muslimsk Trossamfund advarede om, at han måske ikke kunne
"styre de unge og holde dem tilbage, hvis Abu Laban valgte at forlade
Danmark"

ER det ikke vidunderlig med det multikulturelle, direkte og indirekte
trusler, ER da bare så forfriskende og oplivende?

Du må gnide dig i hænderne hver dag. Og du åbner vel en flaske champagne,
den dag vi får et officielt stempel på brugen af sharia-domstole? Hvad skal
man også med lighed for loven, det er et alt for gammelt koncept, det er på
tide vi "kommer videre", det er altid spændende med nye tiltag.

http://www.youtube.com/watch?v=dGJWo8JsyxQ

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 08:55

> Større perspektiv? Det lyder imponerende, er det ...

Det overrasket mig ikke, at du ikke ved det.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 10:36

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>
> Det overrasket mig ikke, at du ikke ved det.

Det overrasker heller ikke mig, at du ikke svarer på mine spørgsmål.
Og ikke engang tør citere dem.

Helt alvorligt, så lyt til Rune Lykkegaard på P1 - hos Krause Kjær.

DU bliver ramt lige på kornet, - men vi kan alle lære af Lykkegaards
observationer og analyser.

Fra : Egon Stich

Dato : 24-09-08 11:51

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Helt alvorligt, så lyt til Rune Lykkegaard på P1 - hos Krause Kjær.
>
> DU bliver ramt lige på kornet, - men vi kan alle lære af Lykkegaards

Ham der Rune er sandelig ikke dum.
Og at han har ret i sine iagttagelser, ses tydeligt af reaktionerne hos de
kulturradikale.
Som beskylder ham for: At skide i egen rede--
Og derved indrømmer existensen af klassekampen, de ellers har forsøgt at
lyve død.

Selv Georg Metz kunne han lukke kæften på i deadline.

Egon

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 18:07

> [...]
> indføres llidt mere bureaukrati omkring familiesammenføringsreglerne.
>
> Det er noget af et nederlag, men alternativet var værre. Hvad mon vælgerne

Det er dog forbløffende, som du i denne tid turer frem imod DF, partiets
medlemmer og vælgere. At fremmedbanderne huserer i gader og stræder og nu
ligefrem plaffer løs på hinanden og udvalgte såvel som tilfældige danskerne,
ser du åbenlyst ikke som noget problem. Problemet har nemlig ikke ramt CRL
personligt endnu. Som du i anden tråd for længe siden ikke så noget problem
i den stigende grove vold -problemet ramte nemlig ikke CRL personligt, som
du dengang direkte udtrykte det. Og så var der jo også den om, at de, der
ikke kunne følge med, alligevel ikke var værd at samle på. Men DF har
åbenbart nu ramt CRL personligt. Så hårdt, at du nu starter tråde med lange
hadske indlæg om DF's vælgere, deres uddannelse, IQ og endda deres livvidde.
Christian -hvor er det lige, du nu er blevet ramt personligt denne gang?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 18:47

> Det er dog forbløffende, som du i denne tid turer frem imod DF,

Det er sikkert forbløffende for folk, der følger dårligt med. For alle andre
er det det, jeg har gjort de sidste 10 år.

> [...]
> medlemmer og vælgere. At fremmedbanderne huserer i gader og stræder og nu
> ligefrem plaffer løs på hinanden og udvalgte såvel som tilfældige

Nej, jeg mener faktisk, det er decideret godt.

> Problemet har nemlig ikke ramt CRL
> personligt endnu.

Kan du virkelig ikke finde på noget, der er bare en lille smule mere
rammende at diske op med?

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 19:00

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Det er sikkert forbløffende for folk, der følger dårligt med. For alle
andre
> er det det, jeg har gjort de sidste 10 år.

Så ser jeg gerne en af "alle andre" på banen, der kan bekræfte dette.

> Nej, jeg mener faktisk, det er decideret godt.

Aha

> Kan du virkelig ikke finde på noget, der er bare en lille smule mere
> rammende at diske op med?

Jeg synes, det er ret rammende, at du definerer dig ud af alle problemer,
der ikke rammer dig personligt og at du i sådan en grad er begyndt at
overfalde budbringere til den virkelighed, du ikke kan beregne eller
tilsvine dig ud af. Igen, Christian: Hvor er det lige du føler dig særligt
ramt lige nu?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 19:33

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> andre
>
> Så ser jeg gerne en af "alle andre" på banen, der kan bekræfte dette.

Du er nu morsom, Malene. Havde det så bare været frivilligt.

> Aha

Så, nu kører rotten.

> [...]
> overfalde budbringere til den virkelighed, du ikke kan beregne eller
> tilsvine dig ud af. Igen, Christian: Hvor er det lige du føler dig særligt

Det var det, jeg prøvede at forklare dig før. Jeg føler mig ikke ramt af det
sludder, du disker op med. Prøv at komme med nogle argumenter i stedet. Et
eller andet må du da for fanden kunne argumentere for. Det kunne være så
spændende.

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 20:02

> [...]
> eller andet må du da for fanden kunne argumentere for. Det kunne være så

Mon ikke det mest spændende for dig er mulighed for at tilsvine de, der
spænder ben for din karriere og kronisk virkelighedfornægtelse?

Malene P

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-09-08 20:23

Tak for kaffe...

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-08 07:53

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Nej, jeg mener faktisk, det er decideret godt.

Og det værste er du mener ovenstående seriøst.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-09-08 12:25

"No_Brain_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Og det værste er du mener ovenstående seriøst.

Det har du check på, har du.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-08 19:12

> Det har du check på, har du.

Med alt det bindegale sludder du lukker ud, kan det ikke undre dig, at
meget få (hvis nogen) tror du mente det ironisk.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 08:39

Christian R. Larsen wrote:
> "No_Brain_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

Må jeg igen ønske tillykke med det velfungerende multikulturelle:

Indvandrerdrenge helt ned til 12-13 års alderen hænger i trappeopgange,
kældre, lejligheder og biler, hvor de i mindre grupper ryger hashen. De
hårdest misbrugsramte går rundt i boligområderne med en joint i hånden og et
sløret blik. Disse drenge har ifølge Khaled Miari mistet både selvtilliden,
værdigheden og troen på at kunne komme videre i samfundet. Deres mødre har
tabt kontrollen og føler sig underlegne og uden argumenter i diskussionerne.

– Mødrene skriger efter hjælp til at styre deres sønner, siger Khaled Miari
og fortæller, at mødrene typisk henvender sig efter problemer med deres
ældste søn og nu håber at få redskaber til at holde deres yngre sønner væk
fra misbrug.

I Københavns Kommune mener Unna Madsen, der er leder af ungetilbuddet
U-turn, at hashmisbruget blandt indvandrerdrenge bliver en stor udfordring
de kommende år.

– Vi har et gevaldigt problem, og desværre har vi ikke hånd om det endnu,
siger hun og fortsætter:

– Men det bliver ikke nemt. For modsat misbrugere med dansk baggrund så er
indvandrere langt mindre tilbøjelige til at søge behandling.

hall@kristeligt-dagblad.dk

Fra : @

Dato : 27-09-08 15:04

On Fri, 26 Sep 2008 09:39:21 +0200, "Knud Larsen"
> [...]

>Indvandrerdrenge helt ned til 12-13 års alderen hænger i trappeopgange,
>kældre, lejligheder og biler, hvor de i mindre grupper ryger hashen.

hvorfor skriver du ikke hele sandheden

som jo er

at det stort set drejer sig om indvandrerdrenge af melleøstlig tyrkisk
eller pakistansk herkomst og som alle er tilhængere af en afdød
karavanerøvers feberfantasier

> [...]
>ældste søn og nu håber at få redskaber til at holde deres yngre sønner væk

redskabet er VILJE fra samfundet til at vise at der er nul tolerence
overfor narko

et halvt år i en spartansk arbejdslejr for at være i besiddelse af
selv det mindste kvantum ulovligt rusmiddel vil være en begyndelse

kan man ikke lære lektien på det halve år og bliver taget anden gang

så skal det hedde 3 år i en spartansk arbejdslejr

der er to fordele ved dette

misbrugerne får lært at arbejde

og de er væk fra gaden og kan derfor ikke være kunder for pusherne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-08 19:09

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> At fremmedbanderne huserer i gader og stræder og nu
> ligefrem plaffer løs på hinanden og udvalgte såvel som tilfældige danskerne,

Så HA'erne og deres støttegrupper er helt uskyldige i det spil ?

/thomas

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 19:34

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Så HA'erne og deres støttegrupper er helt uskyldige i det spil ?

Hvem var her måske først?

Touce hva'!?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-08 19:35

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Hvem var her måske først?
>
> Touce hva'!?

det er en pæn stråmand ... men det holder jo ikke vand ... dvs. vores
hjemmegroede forbrydere er ok ?

/thomas

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-09-08 19:37

> det er en pæn stråmand ... men det holder jo ikke vand ... dvs. vores
> hjemmegroede forbrydere er ok ?

Ja, det mener hun vel sagtens.

Fra : @

Dato : 24-09-08 21:06

On Wed, 24 Sep 2008 20:35:09 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>det er en pæn stråmand ... men det holder jo ikke vand ... dvs. vores
>hjemmegroede forbrydere er ok ?

ikke OK

men alt rigeligt

der kan ikke findes en eneste god grund til ligefrem at importere
flere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 19:41

Christian R. Larsen wrote:
> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> wrote in message

> Hvem var her måske først?
>
> Touce hva'!?

Hvis du mener touché, så kan man konstatere, at dét er præcis det eneste, du
tænker på.
One-liners og at "vinde" en diskussion med noget vrøvl om DF, samfundets
tilstand rager dig åbenbart en høstblomt, derfor svarer du aldrig på
udfordringer.

Tillykke med dit multikulturelle lykkeland.

Tag dig dog sammen mand, du KAN jo godt, hvis du gør dig umage.

Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 19:48

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Så HA'erne og deres støttegrupper er helt uskyldige i det spil ?

Nej, absolut ikke. Men det er jo et dansk problem. Et dansk problem, som
politiet angiveligt havde fået inddæmmet via Al Capone -metoden og som med
lidt mandsmod og fornuft kunne være blevet udryddet helt hen ad vejen.
Fremmedbanderne har derimod under paraplyen af politisk korrekthed og
berøringsangst iblandet nogles ønske om at undergave Danmark, fået lov at
udvile og formere sig og er nu altså blevet så stærke, at de efterhånden er
blevet en trussel for selv landets mest ækle og velorganiserede kriminelle.
Er det ikke det faktum, man bør forholde sig til?

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-08 19:52

> [...]

> politiet angiveligt havde fået inddæmmet via Al Capone -metoden og som med
> lidt mandsmod og fornuft kunne være blevet udryddet helt hen ad vejen.

men det skete jo ikke ... det er også et dansk problem ..

> Fremmedbanderne har derimod under paraplyen af politisk korrekthed

hvordan det ?

> og
> berøringsangst iblandet nogles ønske om at undergave Danmark,

hvem er det ?

> [...]
> blevet en trussel for selv landets mest ækle og velorganiserede kriminelle.
> Er det ikke det faktum, man bør forholde sig til?

joda .. naturligvis er det det .. men som altid her i gruppen så er al
debat totalt blotter for nuancering ..

/thomas