Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
link som vedr. Canon Powershot G1
Fra : Christian Michael Da~

Dato : 24-07-01 00:42

Skriver Norsk/dansk

Her en lidt Link som vedr. CanonPowershot G1

Blandt anden hvorfor Ibm Microdriver 340. Mb ikke kan køre sammen med
powershot G1
Foto - omtale - test

Linken har jeg lagt på min amatør hjemmeside
http://home19.inet.tele.dk/danvill/
se til Højre under - link Powershot

Jeg har valgt ikke at vise link her på dk.fritid foto Fordi der vil komme
mange flere link i løbet af dagen.

Hilsen fra Christian Danvill
Det som man selv ved, er ikke sikret andre ved, og omvendt

Fra : J Skantse

Dato : 24-07-01 08:24

"Christian Michael Danvill" <danvill@privat.dk> wrote in message
> [...]
> se til Højre under - link Powershot
>
> Jeg har valgt ikke at vise link her på dk.fritid foto Fordi der vil komme

Jeg ved godt det Ikke er specielt foto relateret men alligevel...
Den måde du har lavet siden på så den overtager hele skærmen er noget af det
mest irriterende der findes !!
Jeg hader når et vindue dækker over start menuen, ICQ og andet som man ude i
kanten af skærmen .
(Løbe-tekster sucks

mvh/Jørgen

Fra : Christian Michael Da~

Dato : 24-07-01 08:31

Hej Jørgn

Du kan mare i din setup/debug fortælle at ingen må røre ved din Browser
eller brug F11

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-07-01 08:34

> [...]
noget af det
> mest irriterende der findes !!
> Jeg hader når et vindue dækker over start menuen, ICQ og andet

Det må jeg give dig ret i, det er EXTREMT irriterende.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Christian Michael Da~

Dato : 24-07-01 08:49

til Soren 'Disky' Reinke
fra Christian

ISQ kommer den ikke tilbage efter i har trykket på F11 eller forsvinder
det helt uf af systemet for så er det sku da ikke så godt det jeg har gjort.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 24-07-01 08:56

"Christian Michael Danvill" <danvill@privat.dk> skrev i en
meddelelse news:3b5d27da$0$245$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
forsvinder
> det helt uf af systemet for så er det sku da ikke så godt det

Har ikke prøvet.

Men hele ideen om at lave om på browser vinduet kan jeg ikke
lide.

F.eks. hvis man skal se nogle af billederne, så kommer der igen
et nyt browser vindue frem som har fjernet navigationsbaren helt.
En ny browser er ok, men med standard opsætning tak.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 26-07-01 10:19

"J Skantse" <joska@NOSPAMPLEASE.post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mest irriterende der findes !!
> Jeg hader når et vindue dækker over start menuen, ICQ og andet som man ude

Enig, jeg lukkede ned for siden øjeblikkeligt.....

Henrik