Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon software
Fra : Arne Feldborg

Dato : 24-07-01 00:25

Haløjsa.....

Er der evt. nogen af de mere erfarne her i gruppen, der kunne hjælpe mig
med et lille problem.?

Når jeg tilslutter mit camera til USB porten, så kommer der en lille
boks op, med navnene på alle de TWAIN kompatible programmer jeg kan
vælge imellem, fint nok.
Men det undrer mig at Paint Shop Pro ikke er med på listen.

Hvordan redigerer jeg denne liste, og hvordan får jeg evt. den omtalte
boks til helt automatisk at starte PsP op.?

Næste spørgsmål handler om PsP, men har lidt relation til det
ovenstående.

I PsP har jeg lagt et Icon i værktøjsbjælken for TWAIN. Er det muligt at
have to af sådannne, med hver deres indstilling, så jeg ikke hver gang
skal igennem "Select Source", når jeg vil vælge enten scanner eller
camera.?
Er det muligt at bruge PsP's "Kamera" til et Canon camera. Såvidt jeg
kan se, så er det forud defineret til Kodak kamera.?

Kameraet er et Canon G-1, men det har næppe den store betydning i det
her tilfælde.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : emj

Dato : 24-07-01 08:11

Arne Feldborg skrev i
<mlbpltgf04lr57vcu9o9i2vuc0jk3il5ov@news.inet.tele.dk>:

>Men det undrer mig at Paint Shop Pro ikke er med på listen.

Prøv at installere "Jasc Digital Camera Support v5.0.msi"
Som ligger i mappen "UTILITIES" i PSP
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/