De fremmede ......
Fra : Malene P

Dato : 22-09-08 16:53

....... har fundet nye metoder at invaderer Danmark på. De lader som om de er
pirater ud for Solamias kyst. Straks sender vi vores nyeste flådefartøjer
afsted for at hente dem hertil, så de kan få et par måneder i spjældet og
derefter forsørgelse på livstid. Hvad dælen har "Absalon" kanoner til?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1059679.ece

Malene P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-09-08 17:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afsted for at hente dem hertil, så de kan få et par måneder i spjældet og
> derefter forsørgelse på livstid. Hvad dælen har "Absalon" kanoner til?

Der sker det som jeg omtalte i en anden tråd, det vare kun nogen få uger, så
er Absalon total nedlastet med somaliske negere, der på råber sig pirat
status, så den kan vende snuden mod Danmark. Hvor fangsten kan få familie
sammen føring i lange baner.

KHN

Fra : Kim2000

Dato : 22-09-08 18:08

> [...]
> afsted for at hente dem hertil, så de kan få et par måneder i spjældet og
> derefter forsørgelse på livstid. Hvad dælen har "Absalon" kanoner til?

Jeg har ærlig talt svært ved at se hvorfor man ikke bare aflevere dem til
Somalia og lader dem om problemet, naturligvis efter man har sunket deres
skib.

Fra : Lyrik

Dato : 22-09-08 19:06

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ærlig talt svært ved at se hvorfor man ikke bare aflevere dem til
> Somalia og lader dem om problemet, naturligvis efter man har sunket deres
> skib.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg vidste ikke at du havde en så formiddabel stor mund!

Jens

Fra : Tony

Dato : 22-09-08 19:47

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Jeg vidste ikke at du havde en så formiddabel stor mund!
>
> Jens

Heheh, og han siger han er lærer.

Forhåbenlig ikke dansklærer.

Tony

Fra : Kim2000

Dato : 22-09-08 19:48

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Heheh, og han siger han er lærer.
>
> Forhåbenlig ikke dansklærer.

bolden den herre, bolden....

Fra : Tony

Dato : 22-09-08 19:53

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> bolden den herre, bolden....

Sorry,

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-08 15:46

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

Hvis internationale regler kræver det, så modificer skibet så det kun
meget langsomt kan sejle hjem og fjern alt af værdi og lad dem sejle hjem

Ingen skal til DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-09-08 19:12

On Mon, 22 Sep 2008 19:07:49 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote:

>naturligvis efter man har sunket deres skib.

Den må jeg lige tygge lidt på...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-08 19:55

> [...]
> aflevere dem til Somalia og lader dem om problemet,
> naturligvis efter man har sunket deres skib.

Fordi man ikke kan udlevere dem til lande med dødsstraf. Det
er dansk praksis.

Fra : Kim2000

Dato : 22-09-08 20:04

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi man ikke kan udlevere dem til lande med dødsstraf. Det er dansk
> praksis.

Det lyder for mig til igen at være en aktion, "vi skal markere os", hvor
ingen har gennemtænkt, hvad man skal gøre, hvis man rent faktisk har succes.
Skibet kan skisme da ikke sejle hjem hver gang lastrummet er fyldt med
pirater.

Fra : E.M.

Dato : 22-09-08 20:09

> [...]
> ingen har gennemtænkt, hvad man skal gøre, hvis man rent faktisk har
> succes. Skibet kan skisme da ikke sejle hjem hver gang lastrummet er fyldt

Ud til hajerne med dem, nåh-nej, det ville jo være dyrplageri.

E.M.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-08 20:10

> [...]
> hvis man rent faktisk har succes. Skibet kan skisme da ikke
> sejle hjem hver gang lastrummet er fyldt med pirater.

De kan jo flyves hjem? De pirater der måtte fanges af et dansk
skib, er jo Danmarks ansvar -og det er billigere at flyve dem
til Danmark end at skulle punge ud med adskillige mio. kr. for
løsladelse af skibe der ombringes.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 20:48

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
>og det er billigere at flyve dem
> til Danmark end at skulle punge ud med adskillige mio. kr. for
> løsladelse af skibe der ombringes.

En enkelt billet ud af planken er endnu billigere.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-09-08 21:01

On Mon, 22 Sep 2008 21:09:55 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>det er billigere at flyve dem
>til Danmark end at skulle punge ud med adskillige mio. kr. for
>løsladelse af skibe der ombringes.

Og Wilstrup kalder sig regnelærer... Vor herre til hest...

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 23:15

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> skib, er jo Danmarks ansvar -og det er billigere at flyve dem
> til Danmark end at skulle punge ud med adskillige mio. kr. for

Det drejer sig jo ikke om en flyvepris, men om at de med statsgaranti så
ender med at skulle løslades og ikke kommer ud af landet.

Så bliver det igen danskere, der skal tage risikoen ved at have brutale
kriminelle gående frit omkring. Foruden at de naturligvis har krav på at få
hele familien til Danmark, - hver mand kan komme til at koste virkelig mange
millioner kr.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-09-08 16:58

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> få hele familien til Danmark, - hver mand kan komme til at koste virkelig

Hvis de kommer for dansk domstol bliver de frifundet og får
millionerstatning. I'm not joking

Giv dem en dragt prygl, og smid dem i en jolle ud for kysten. Alt andet vil
være fuldkommen absurd. (Hvis ikke man kan nænne endnu hårdere
forholdsregler).

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 23-09-08 13:41

> [...]
> ingen har gennemtænkt, hvad man skal gøre, hvis man rent faktisk har
> succes. Skibet kan skisme da ikke sejle hjem hver gang lastrummet er fyldt

jeg finder det paradoksalt, at man optræder med skarpladte våben, rede til
at slå ihjæl.
For efterfølgende ikke at ville returnerer "byttet" til relevante
myndigheder, på grund af netop faren for at de bliver slået ihjæl?

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 20:47

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Fordi man ikke kan udlevere dem til lande med dødsstraf. Det
> er dansk praksis.

Godt man sænker deres skib, og sejler dem på åbent, og sætter dem i en
gummibåd, hvor de så ender er op til dem selv.

Fra : Jan Bennetzen

Dato : 22-09-08 23:59

Den der praksis Danmark har med ikke at udlevere folk til lande med
dødsstraf synes jeg ikke der er lovgrundlag for ?
Jeg mener bare man skal sænke piraternes skib og sejle dem til nærmeste ø,
eller bare til østgrønland :) Der bor ingen der kan føle sig generet af
dem....
Man kan jo også bare sænke deres skib og slippe dem fri......de kan evt.
svømme i land......jeg mener hajerne skal jo også leve og mennesket er altså
ikke øverst i fødekæden :)

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 07:10

"Jan Bennetzen" <fuckoff.nospam@gmail.com> wrote in message
> Den der praksis Danmark har med ikke at udlevere folk til lande med
> dødsstraf synes jeg ikke der er lovgrundlag for ?

Den bør ihvertfald afskaffes.

Fra : Egon Stich

Dato : 23-09-08 13:43

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2

Jeg tror faktisk, at de internationale regler fra sidst i 1700 tallet stadig
er gældende.
Hvilket betyder, at prisemandskabet deler byttet, samt at piraterne hænges
fra rånokken.
Hvor man så ellers så får en sådan fra---

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 16:19

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message

> Hvor man så ellers så får en sådan fra---

Kan man lave fra den pulje der ellers ville være brugt på at
mandsopdække de pirater.

Fra : Egon Stich

Dato : 23-09-08 13:39

> [...]
> Somalia og lader dem om problemet, naturligvis efter man har sunket deres

Entetn er det appetitten eller måske snarere halshullet, der er alt for småt
dimensioneret?

Egon

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 23-09-08 10:29

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> afsted for at hente dem hertil, så de kan få et par måneder i spjældet og
> derefter forsørgelse på livstid. Hvad dælen har "Absalon" kanoner til?

....og deres koner og børn, ej at forglemme.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-08 11:30

-=* NEiL DANELAW *=-
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> ...og deres koner og børn, ej at forglemme.

Med hvilken begrundelse skulle de ikke returneres til Somalia? Det er jo
ikke ligefrem sådan, at de bliver forfulgt dér ... og de får vel næppe
heller mange koner eller børn i et dansk fængsel.

Muligvis kan de også sættes i et fængsel i Yemen eller Kenya, hvis de
lover ikke at henrette dem, ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-08 12:09

> Muligvis kan de også sættes i et fængsel i Yemen eller Kenya, hvis de
> lover ikke at henrette dem, ...

Hvorfor er det vores problem hvad en suveræn stat benytter som straf
?(det gælder jo på alle andre områder, end lige hvis de har dødsstraf,
så bestemmer de selv, og personligt kan jeg ikke se problemet i det også
gælder for lande med dødsstraf)

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-08 15:50

> [...]
> gælder jo på alle andre områder, end lige hvis de har dødsstraf, så
> bestemmer de selv, og personligt kan jeg ikke se problemet i det også

Hvad vi har skrevet under på om ikke at losse af hvor der er dødsstraf skal
vi have ophævet

Næsten alle ulande har i praksis dødsstraf og det er naturligt når man ikke
har råd til fængsler

Fra : Malene P

Dato : 23-09-08 16:54

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:7fidndR_QvZxK0XVnZ2dnUVZ8sDinZ2d@giganews.com...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> ...og deres koner og børn, ej at forglemme.

Med Ali in mente?

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 24-09-08 17:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> afsted for at hente dem hertil, så de kan få et par måneder i spjældet og
> derefter forsørgelse på livstid. Hvad dælen har "Absalon" kanoner til?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dyrk din have!

Krigsskibet Absalon der tilfangetog 10 somalioske pirater har nu ifølge
hærens operative kommando, afvæbnet dem, taget fingeraftryk af dem og
landsat dem på en strand i Somalia tæt ved deres hjemegn.

Derudover er deres relevante myndigheder underrettet med tilhørende fremlagt
bevismateriale.

Ifølge "konfron-tanterne" skulle det være umuligt og disse har påpeget at
man ikke kunne "udlevere" dem til Somalia da de så vil få dødsstraf!
Det kunne alligevel lade sig gøre, så jeres frygt for at få dem til Danmark
var ubegrundet!

jens

Fra : Lyrik

Dato : 24-09-08 17:41
Fra : Malene P

Dato : 24-09-08 18:12

> [...]
> man ikke kunne "udlevere" dem til Somalia da de så vil få dødsstraf!
> Det kunne alligevel lade sig gøre, så jeres frygt for at få dem til

Ja, det viser det sig nu -men længe flød medierne jo altså over med artikler
og indlæg om, at Danmark "hænger på piraterne". Har du glemt det?

Malene P