Hvilken app åbnes ved insert af cf-kort
Fra : Peer Klercke

Dato : 21-09-08 12:59

Hej

Jeg har et program, der insisterer på at åbne, når jeg kommer et kort i
min kortlæser, eller sætter min iPhone i sin dock. Hvor er det nu lige,
at jeg kan styre det?

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 21-09-08 13:11

Peer Klercke wrote:

> Jeg har et program, der insisterer på at åbne, når jeg kommer et kort i
> min kortlæser, eller sætter min iPhone i sin dock. Hvor er det nu lige,
> at jeg kan styre det?

Måske med Image Capture. Det er i hvert fald der, man kan indstille det
for kameraer.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Peer Klercke

Dato : 21-09-08 13:51

Peter Farsinsen wrote:

> Måske med Image Capture. Det er i hvert fald der, man kan indstille det
> for kameraer.

Desværre - det var ikke der. Eller - der kan man også indstille det, men
det gjorde ikke nogen forskel. Det er ikke Image Capture der åbner, men
Capture One - og jeg kan ikke finde nogen preference i det, der styrer det.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 21-09-08 13:59

Peer Klercke wrote:

> [...]
> Capture One - og jeg kan ikke finde nogen preference i det, der styrer det.

Googlede det lige. Det ser altså ud til at være der, det skal gøres:

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1017&message=29066901

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Peer Klercke

Dato : 21-09-08 14:21

Peter Farsinsen wrote:

> Googlede det lige. Det ser altså ud til at være der, det skal gøres:
>
> http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1017&message=29066901

Sært... Det gør ingen forskel her - og det var iPhoto, der stod til at
blive åbnet, selvom det reelt er C1, der åbner.