Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hjæææælp
Fra : Homer Simson®

Dato : 23-07-01 22:27

Vi er 2 som bruger Windows 2000 , har begge ei 6.0 , men når jeg skal ind på
www.netby.dk
så viser den at siden ikke er tilgængelig, kun når jeg skriver
http://netby.dk , så kan den godt. Den anden maskine kan med begge slags
adresser, og de er sat ens op i explore.
Hvad er der galt?????
På forhånd tak.
Kim

Fra : Gevaldi

Dato : 23-07-01 22:49

"Homer Simson®" <thielke@cool.dk>
"K Thielke" <thielke@post.cybercity.dk>

Hvilket navn og hvilken email adresse syntes du der er bedst at bruge?

Det er useriøst at stille det samme spørgsmål 2 gange og bruge forskellig
afsender navn.

Til dit/dine spørgsmål, så er det i min browser (IE 5.5) underordnet hvilken
af de to skrivemåder der bruges.

Hilsen Gevaldi

Fra : K Thielke

Dato : 23-07-01 22:59

Ih tak for ingen ting, men jeg har kun den sidste mail adresse, den anden
funker ikke mere.
Kim

Fra : Morten Ovi

Dato : 23-07-01 23:01

K Thielke wrote in news:dk.edb.internet.software.browser :

> Ih tak for ingen ting

Øh?

Er du fatsvag, Kim?

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!

Fra : Peter Christensen

Dato : 25-07-01 23:46

> Øh?

Det betyder, at han ikke mente, at få svar på sit spørgsmål.

> Er du fatsvag, Kim?

Det mener jeg ikke kan udledes. Faktisk fik manden jo ikke svar på om der er
et problem med IE 6.0 eller om problemet ligger på hans computer.

Mvh,
Peter Christensen

Fra : Morten Ovi

Dato : 26-07-01 08:50

Peter Christensen wrote in news:dk.edb.internet.software.browser :

> Det betyder, at han ikke mente, at få svar på sit spørgsmål.

Måske, men jeg bryder mig ikke om at folk er så fa***ns utaknemmelige.

> Det mener jeg ikke kan udledes.

Det kan det heller ikke. Se ovennævnte.

> Faktisk fik manden jo ikke
> svar på om der er et problem med IE 6.0 eller om problemet
> ligger på hans computer.

Måske ikke, men der blev i det mindste prøvet. At det så ikke var godt
nok berettiger ikke at man skriver "ih tak for ingenting".

FUT: netikette

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!