Kina "gør noget rigtigt" - og efterlignels~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-08 02:03

Kina "gør noget rigtigt" - og efterlignelsesværdigt.

I talrige ulande er overklassen voldeligt brutal mod underklassen.

Det gjaldt også Mao-Kina 1949-1970, men der var langsigtet klog strategi hos
Kina

Der skete folkemord, men man sørgede for, at de der blev tilbage var loyale
og dygtige venner af partitoppen, så man fik det effektive indusrisamfund,
som i dag overgår alle i økonomisk vækst.

Samtidig fik man etbarnspolitik til at virke, så man undgik overbefolkning,
der holder andre ulande tilbage i fattigdom.

Det overordnede mål, som vi andre bør efterligne fra Kina, hedder "størst
mulig lykke for flest mulig" af landets nulevende borgere og næste
generationer

Ofte tænker Kina i mange generationer og .opnår store fremskridt for alle -
sult er bl.a. afskaffet.

Og om nogle generationer vil næsten al produktion ske i Kina , så de vil
blive sundere end os ved at arbejdsglæde og dermed selvtillid kommer i top.

Fra : news.tele.dk

Dato : 24-09-08 16:20

> Kina "gør noget rigtigt" - og efterlignelsesværdigt.

nemlig, de slår deres egne børn ihjel

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-08 05:06

"news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> nemlig, de slår deres egne børn ihjel

Jeg insisterer at mælkeimport er et eksperiment med fælles ansvar for
kinesiske myndigheder og Arla

De dygtige kinesere er ikke vant til andet end vegetarmad - men har
alligevel fået styr på den farlige tilsætning som det danske firma havde
medansvar for

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-4684327-c8040a25-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Fudland%2Farticle572336.ece

Ingen slår egne børn ihjel - og Arla var heller ikke ude i målrettet
holocaustbekrigelse af kinesernes spæde,hvad du lige så godt kunne have
påstået.

Globalisering betyder ny problemstillinger og havde Kina ladet stå til og
ladet børnene dø, havde det stadig været delvis et dansk ansvar, idet vi kom
med sær farlig mad - mælk - som kulturen ikke er rustet imod og sær lokal
tilblanding af melamin er delvis dansk ansvar og fører retfærdigvis til
skade af vort salg

Kina har afskaffet sult og det har andre ulande ikke evnet, så de gør meget
rigtigt og dømmesyge imod dem er overfladisk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-08 15:54

"news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> nemlig, de slår deres egne børn ihjel
vI HAR ENGANG SAT BØRN UD TIL ULVENE

og det var en god tid hvor vi udviklede ny teknologier og styrede NordEuropa
og der var nok sammenhæng i at vi holdt sgdomme nede ved at sætte uegnede
børn ud.

Kritiser ikke Kina som du ikke forstår -de ejer snart Danmark fordi vor
GODHED ER MANGEL PÅ STYRKE TIL AT VÆRE OND

Dengang kom vi ind i gode cirkler. Vi stimulerede hinanden til tro på
hinanden og havde tillid til at investere i handelsrejser og det gik godt.
Måske Bush hander klogt når han søger at gejle banker op til ny tillid

Vi har en afrikanerkzlejr af ulykke i enlige mænds husstande og tilbud om
aktiv dødshjælp vil være en velsignelse.
Hvis vi kunne indføre morfinindsprøjtninger inccl overdosis så ikke unge
fristes til skuddramaer kan det skabe ny tillid og optimisme

At folk ikke må få billig smertehjælp er en katastrofe somer let at vende
om.

Filmen Loogans Run er om en civilisation efter en atomkrig hvor man vælger
at aflive alle der har fået børnebørn og det skaber lykke
Det kunne det især gøre hvis det valgtes frivilligt - men AP Møller der
trods høj alder har succes, skal have lov at leve., sføli.

Desværre er vor smalltalk en gudstjeneste hvor vi gejler op til ny optimisme

Når jeg cykler på Nørrebro og ser en ambulance skal jeg hen og se hvad
ulykke.
Ofte er der brændt sengetøj og en ældre enlig man har været ulykkesfugl og
røget i sengen og er død af røgforguftning - et selvmord.
Det kan vi gøre værdigere og indser vi det kan vi komme ind i nyt godt
gænge.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-09-08 18:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kritiser ikke Kina som du ikke forstår -de ejer snart Danmark fordi vor
> GODHED ER MANGEL PÅ STYRKE TIL AT VÆRE OND

I DK's tilfælde endnu værre: det er slattenhed.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-08 22:16

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> I DK's tilfælde endnu værre: det er slattenhed.

I England påsår de at det kapitalistiske system destruerer sig selv et
liberalistisk orgie

Men det er salg og handling der tæller - at dansk film imorgen giver den om
"OPIUM" viser et virkelighedsflygtende samfund

Og der er intet galt ved liberalisme, kapitalisme og marked

Indblanding har skabt alle Wall Street problemer

KINA er landet med realiteterne , landet uden narko-uvirkelighed

"The spirit of the world, the great calm presence of the creator, comes not
forth to the sorceries of opium ".Emerson

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme. Og
tilsidst al for meget gift til en behagelig død. Nietzsche

Men vi er overbefolket så lidt aktiv dødshjælp med morfinoverdoser er OK,
når frivilligt