Ammitzbøl - godt gået !
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 22:55

Hvor er det skønt at se Ammitzbøl røre rundt
i de radikales gryde. Endelig sker der noget,
så vi ikke kun er nødt til at se på Vestagers
konstante forargede ansigtsudtryk.

Men hvad med Jørgen Poulsen ?
Hvornår mon han laver lign. optrin ?
Det er på tide vi ser partiets håndtering
af denne medieliderlige pauseklovn.

Så i Jelveds reaktion ?

Fra : J

Dato : 18-09-08 23:05

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad med Jørgen Poulsen ?
> Hvornår mon han laver lign. optrin ?
> Det er på tide vi ser partiets håndtering

Jada.

Fra : Kim2000

Dato : 19-09-08 05:55

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> Hvor er det skønt at se Ammitzbøl røre rundt
> i de radikales gryde. Endelig sker der noget,
> så vi ikke kun er nødt til at se på Vestagers
> konstante forargede ansigtsudtryk.

Det er godt nok den slags ting man diskutere i enerum, ikke gennem pressen.
Ammitzbøl må have savnet opmærksomhed.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-09-08 06:22

Kim2000 wrote:
> "Eque" <-> skrev i en meddelelse
>>

> Det er godt nok den slags ting man diskutere i enerum, ikke gennem
> pressen. Ammitzbøl må have savnet opmærksomhed.

Gør han stort set ikke altid dèt? Ammitzbøll - hvis tvivlsomme "claim to
fame" absurd nok er drengerøvsprogrammet "FC Zulu" - virker jo mildt sagt
temmelig narcissistisk anlagt, endda mere end hvad den ellers topuheldigt
anstrengende - og andetsteds observerede - kedelige kombination af såvel
hans erklærede seksuelle orientering, partipolitiske overbevisning og
overordnede erhverv hver for sig burde kunne godtgøre: Der er altså
tilsyneladende foruden alle disse andre utiltalende træk ved ham OGSÅ tale
om at manden i det hele taget bare er en usympatisk lille egocentreret lort
med rundsave på albuerne, som dertil betegnende nok netop hyler og hviner
helvedes enerverende...

(Noget helt andet er at en anden skribent herinde ganske rammende beskriver
ham som "slimet" - hvilket da er ironisk nok, når mandens første initial og
andet fornavn stavet bagvendt netop i sammenhæng danner det engelske ord
/"slime"/: Temmeligt oplagt anagram, synes jeg egentlig...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-09-08 18:00

Anders Peter Johnsen wrote:

(SNIP: "En masse", hvilket da for princippets skyld også gerne kan forstås
på fransk?)

Nåja forresten, så læste jeg da også lige i min daglige gratisavis at manden
desuden har en såkaldt "samfundsvidenskabelig basisuddannelse" (kækt,
populært forkortet "sam-bas"?)-bachelorgrad fra RUC og er erklæret
republikaner, samt - så vidt jeg umiddelbart mener at huske - tilhænger af
religionsLIGHED i form af nedlæggelse af Folkekirken...

Nu mangler jeg vel stort set kun at finde ud af at han tilmed OGSÅ lider af
faretruende overivrig, kitschet-dårlig Melodi Grand Prix-domineret musiksmag
og en overdrevent lapset boligindretningsfetisch for fesenlyserøde vægge,
for mærkværdigvis at blive helt stolt over at leve i et velfungerende
demokrati, hvor man netop kan være så vildt lodret uenige om stort set ALT i
denne Verden OG dog alligevel omgås relativt funktionelt fredeligt!

Anders Peter Johnsen