Alibi sikrer du pr eget chipsindkøb.
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 16:37

Alibi sikrer du pr eget chipsindkøb.

Hvis muslimvold på Nørrebro optrappes, og tiden om et par år er moden til
registrerings-nytænkning, og alle er DNA-testet fra fødslen, så vil
forhåbentlig justitsministeriet vågne op til Fagre Ny Teknik og bruge de
tætte mobilmaster til at registrere mistænkte voldssmænds placering i
bybilledet, ved, at der er injiceret en cm under huden en elektronisk chips,
som konstant pejles af mobiltelefonisystemet (der er linket til GPS).

Jeg vil da være den første, der ansøger om at få sikret mig pletfri alibi
ved, at jeg selv bekoster chip i min krop, så man kan fastslå, at jeg ikke
er mistænkelig - at jeg har mit alibi i orden i enhver sag - og mange vil
som jeg lægge pres på myndighederne for at gøre det let at opklare
forbrydelser ved, at folk nær gerningsstedet enten

1. har beskyttet sig ved selv at chipse, så man ved, at de ikke var PÅ
stedet

2. har fået chips i sig da de sidst var mistænkt eller dømt

3. kan findes pr udelukkelsesprincippet , især når grupperne 1+2 bliver
meget store.

Registrering er et gode - og chips kan i visse - eller alle - tilfælde
kombineres med smertedims, så politi og fangevogtere kan passivisere
effektivt, hurtigt, farefrit, hvis den mærkede person angriber.

Måske denne science-fiction er for tidligt ude - men det er godt at være på
forkant

Snakke-venskaber til alle

Jeg ser ikke smalltalk som løsning på verdensproblemer, men der er mange,
der er ensomme og oplever extrem-kedsomhed derved, og som kunne komme
hinanden ved billigt og effektivt pr elektronik.

Målet behøver ikke være snak, men evt snak der får dig til at matche med
person X og ved at møde mange potentielle venner, X, kan fælles projekter og
firmaer, produktion og tidsfordriv opstå og færre vil begå selvmord og føle
sig udstødt og derved blive syge.

Snak er indledning til byttehandel, ansættelse, boligleje, køb, og indgåelse
af partner/ægte-skab og hvis vi pr elektronik matches med nogle der har
samme interesser eller overskud-hvor-du-har-underskud, så vil mange få et
rigere liv.

Forestil dig at du har udfyldt en grundig CV til jobsøgning og til
partnersøgnng. Du detaljerer den, uddyber, sætter links på til foto og
ekstraoplysninger, ajourfører vedr både stort og småt - så vil net-firmaets
centrale haves-ønskes komputer foreslå personer der matcher dig i
forskellige sammenhænge og du kan ønske en snak med en engelsktalende
japaner om lotus-meditation, og du ser på displayet hvad tid han kan ringes
til og du får snarest en god oplysende snak.

I dag er cookies gode til at kortlægge dig, uden du ved af det, og gmails du
sender vil informere sælgere af sejlsportsudstyr om at du ofte har ordene
skib, havn, lystsejlads i dine mails så de vil sende dig reklamer.

Øjet i nettet er så mirakuløst som gps-overvågning per satelit - ,øjet i det
høje - så søgerobotten vil alle døgnets timer overvælde dig med gode
kandidater, du kan kontakte og derved løse dine problemer, og måske dygtig
software vil ved tidlig forelskelse komme med gode argumenter for, at den du
har mødt, ikke vil matche i det lange løb, og du kan føre dialog med
robotten inden du sender hende en diamantgave.

Mennesker mødes og sød musik opstår - og du bestemmer alt, computeren
stiller kun forslag og rummer viden fra de andres CV, der gør den din bedste
ven!

Meget er på vej i den stil og den blå avis bliver stadig bedre, men det kan
gøres lysår bedre med den software, der er parat i dag.