Chips i dit kød - til sted, til smerte
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 11:55

Chips i dit kød - til sted, til smerte

Når politiet 3.9 stod med 70 muslimer og selv var 6 mand så kunne de have
skudt små chips ind i musklerne på flest mulig og kun ved en dyr operation
ville miniature-elektronikken kunne fjernes.

Indtil da kan man i en bydel, hvor sendemaster er tætte, registrere, hvor
han er og tilføje ham strømstød , der gør ondt i passende grad, når han ikke
er hvor han må være.

Systemet er især relevant på en efterskole med mange voldsdømte muslimer,
hvor elevantal er ti gange lærerantal og lærerne kan blive dræbt, hvis ikke
de kan udføre elektronisk forebyggende dressur.

Nærmer en muslim sig læreren, så trykker læreren sin fjernkontrol og eleven
bliver stiv af smerte - eller får påmindelse om, at det kan hurtig blive
slemt.

Bevæger han sig ud af tilladt områdem hvor dækningm fx Københavns kommune,
så skal han i stedet bære tung elektronisk fodlænke på ½ kg om anklen.

Som har sender til at kunne spores pr satelit over hele landet.

Man vedm at standard smertestød gør tilpas ondt. og kan øge med 5,10, 50
eller 100 gange og muslimen ved om den risiko, og at ulydighed hurtigt
straffes.

Der er ingen vold når lydighed - så han ligger som han har redt.

Voldtægtsforbrydere bør holde sig 10 meter fra alle kvinder og visse kvinder
der har været udsat for voldtægt - og som ofte har udstråling så de let
bliver ofre, kan pr automatik udsende svag-smerte-signal - og han kan se på
sin mobiltelefon, hvad retning han skal flygte for at opnå
beskyttelsesafstand fra pigen. Elektronik kan meget.

"I mit kød bor meget ondt" skrev Paulus, men en chips i kødet er godt for
os, der skal beskyttes mod farlige voldskriminelle.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-09-08 15:20

Bo Warming wrote:
> [...]
> hvor elevantal er ti gange lærerantal og lærerne kan blive dræbt, hvis ikke
> de kan udføre elektronisk forebyggende dressur.

Systemet ville være mere relevant hvis det fx. til at starte med
kunne lade sig gøre rent teknisk..

Hvor længe tror du en miniature chip vil være i stand til afgive et
stød der giver "passende smerte", når den kører på et - jeg går ud fra -
indbygget batteri?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-08 16:34

> [...]
>
> Hvor længe tror du en miniature chip vil være i stand til afgive et
> stød der giver "passende smerte", når den kører på et - jeg går ud fra -

Kun fantasien sætter grænser vedr elektronik - og energi fra
kernekraftbattteri er muligt og energi kan tages ud af legemets biokemi
En brændselscelle kan fungere på en dråbe olie - levertran? - hver dag
Hvis personen ikke husker at fylde på tanken, så ekstrastraf

Hvalrosser der i årevis er overvåget af GPS har batterier der lades op af
blodet - pulsårer er som vandfald , men det er ikke en generator-turbine der
sættes ind i åren.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-08 08:06

Bo Warming wrote:
> Hvalrosser der i årevis er overvåget af GPS har batterier der lades op af
> blodet - pulsårer er som vandfald , men det er ikke en generator-turbine der
> sættes ind i åren.

Dokumentation?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-08 10:31

> Dokumentation?

Et af animal TV programmerne i min selektorpakke

HVad finder du usandsynlgt?

Måske nogen kan vurdere om man er så langt fremme at energi kan hives ud af
blodets biokemi - der er sukker nok i hvalrossens blod og fedt til en
brændselscelle - jeg tror på den, men om det er rentabelt vedr andet end
små forskningsprojekter er en anden sag

Ikke alle pacemakere er på batterier - nogle japanske får energi fra
blodet, stod der i Ingeniøren Men de store firmaer der har udviklet billige
pacemakere med batterier har ikke travlt at lave en ligegyldig kursændring.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-08 10:46

Bo Warming wrote:
> [...]
> blodets biokemi - der er sukker nok i hvalrossens blod og fedt til en
> brændselscelle - jeg tror på den, men om det er rentabelt vedr andet end

Dem jeg har kunnet finde på google, bliver ladet op af en solcelle..

> [...]
> pacemakere med batterier har ikke travlt at lave en ligegyldig kursændring.

Det er korrekt, men de bliver så ladet på alternative måder, ikke
vha. brændselsceller, og de kan ikke skydes ind i brugerne,
ihvertfald ikke uden at brugerne dør ;)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-08 15:54

> [...]
>
> Det er korrekt, men de bliver så ladet på alternative måder, ikke
> vha. brændselsceller, og de kan ikke skydes ind i brugerne,

Min pointe er bla. at vedr elektronik gælder ofte standardflosklen "Kun
fantasien sætter grænser". alså ALT ER MULIGT når blot energien er at finde
i nærheden.

Hvis de ikke er markedsført iår så bliver det det måske snart - eller et
helt andet og bedre koncept optræder snart.

De første mobiltelefoner vejede et kilogram og nu er de næsten til at
placere inde i en øreflip

Politiken skrev om chips der skydes ind i folk uden at de opdager det og et
særligt gevær/maskinpistol til at "indoperere dem i hast. " Men kan de
skydes gennem tøjet? Godt at autonome ofte har demo nøgne

Jeg tror det ligger ud i fremtiden at indskyde batteri, solcelle eller
brændselscelle og vedr det sidste er ATP vort energistof og det er ikke en
batteristor dims der behøves for at kemisk energi bliver elektrisk energi