Problemer med installation af UNEX 10/100M~
Fra : Christian Callesen

Dato : 23-07-01 21:23

Hej NG!

Jeg har købt det netkort TDC reklamerer med på deres hjemmeside i
forbindelse med at jeg har fået TDC ADSL. Min computer installerer det
korrekt og kortet fungerer fint. Men jeg kan bare ikke få forbindelse ud af
ud huset.

Er der nogen, som har haft lignende problemer og kan hjælpe ?

Hilsen
Christian

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 23-07-01 21:30

"Christian Callesen" <stationsbestyrer@tdcadsl.dk> wrote Mon, 23 Jul
2001 22:23:28 +0200 :

>Er der nogen, som har haft lignende problemer og kan hjælpe ?

Jeg tror at TDC Internæt support kan hjælpe dig.

Her i gruppen diskuteres negative og positive erfaringer med
udbyderene og deres tilhørende services.

Ikke hvordan du kan benytte deres produkter, det er muligt at du kan
få hjælp i en netværksgruppe.

Jeg sætter opfølgning til dk.admin (FUT) hvor man rettelig kan
debattere indholdet (fundatser) i grupperne.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/