MS Windows
briani 27239
Vista Rep Kommando
Fra : Bloksbjerg

Dato : 19-09-08 14:20

Der er en komando til at bla reparere startfiler mm
Min proceslinje har fjernet menuen start og sluk pc mm
Tager jeg den i kontrolpanel for redigering åbner og lukker den vinduet på 1
secund.
Hvem ved denne kommando ?
Har scanet med alle gængse spy mal og virus programmer uden resultat.
Kan jeg med windows dvd repare min installation uden at miste mine data hvis
den kommando til system rep ikke vieker
mvh Morten

Det er Win vista sp1 buisness jeg kører

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-08 15:28

In news:PdWdnWi80reROk7VnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com,
Bloksbjerg <No@mail.com> typed:
> [...]
> Kan jeg med windows dvd repare min installation uden at miste mine
> data hvis den kommando til system rep ikke vieker

Prøv at slukke maskinen ved at holde startknappen inde i nogle sekunder.
Derefter kan du starte op i fejlsikret tilstand, hvor du gerne skulle kunne
starte en systemgendannelse. Jeg vil tro at det kan hjælpe, og du mister jo
ikke filer ved det. Jeg gjorde det da Bullguard blokerede min maskine ved
opstart. Jeg har også Vista sp1.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats