Desinficering af grej før norgestur
Fra : MOLDRUPER

Dato : 23-07-01 20:06

Hej alle
Jeg har lige været i Norge for at fiske laks. Vi gik ind på et turistkontor
og fik der desinficeret grejet ganske gratis og der blev skrevet en attest
af personalet på kontoret.
SÅ SLÅ KOLDT VAND I BLODET. De skrækmeldinger som DSF sendte ud med sidste
nummer, kan man godt glemme alt om.
Vi fiskede i Orkla og langs hele elven var der mange offentlige
desinficeringsstationer, hvor man kunne få det gjort.
Der er ingen grund til at give mellem kr. 200 - 550 som er de priser jeg har
hørt. Forøvrigt var det med plombering af grejerne noget DSF selv havde
fundet på ifølge en af dem jeg rejste med. Han havde ringet til forbundet
for at få nærmere oplysninger ang. ovenstående.

Per Møldrup
moldruper@wanadoo.dk

Fra : Ole Hanelius

Dato : 23-07-01 23:10

Hej Per

Fangede du noget ?

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.piscator.dk

Fra : MOLDRUPER

Dato : 24-07-01 19:49

Hej alle
Fangsten for 12 mand i en uge var 12 laks fordelt på
1 - 10 kg.
2 - ca. 7 kg.
2 - ca. 5 kg.
7 - 1 - 3 kg.

Per Møldrup
moldruper@wanadoo.dk

Fra : Mich@el

Dato : 31-07-01 01:21

Hej

MOLDRUPER wrote:

> [...]
> af personalet på kontoret.
> SÅ SLÅ KOLDT VAND I BLODET. De skrækmeldinger som DSF sendte ud med sidste

Yepper

Har også lige været i Norge ved Bjerkreimselven.

Jeg kørte sammen med en ven, vi havde hver sin MC at køre på, og vores
fiskestænger var synlige, men vi blev bare vinket igennem tolden uden at de
viste interesse for fiskegrejet.

Mvh.

Michael

Fra : John Hilt

Dato : 01-08-01 06:03

G'day all!
On Tue, 31 Jul 2001 02:21:17 +0200 Mich@el wrote:

>Har også lige været i Norge ved Bjerkreimselven.

Ble det noe fisk? Jeg regner med at dere fisket i sone 3, og der var
det gode fangster omkring den 15. juli. Siden den gang har vannstanden
bare sunket og lite fisk går nå opp elven.

Fluetips: http://www.bjerkreimselva.no/flue.htm

--
_/_/_/ hilt.no

* Have you flogged your crew today ...?