Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Studio DV plus og JVC GR DVL9000E ???
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 23-07-01 20:13

Er der nogen som har erfaringer med JVC kameraet GR-DVL9000E og Studio DV
plus pakken?

Jeg har lige købt pakken, og det virker næsten, men især kommunikationen med
kameraet er ikke OK.
Forbindelsen til kameraet hænger og reagerer ikke ordentligt på
kommandoerne.
Siden har jeg fundet en liste på Pinnacles web side, som fortæller at dette
kamera ikke er kompatibelt med pakken.
Hvorfor?
Jeg ved godt at der ikke er DV input i kameraet, men det er vel ikke
forklaringen?

Skal jeg bare købe en Apple computer med iMovie i stedet?

Med venlig hilsen
Lars P. Magnussen

Fra : Fenger-Olesen

Dato : 23-07-01 23:16

Hej Lars
det har ikke, som du selv er inde på, noget at gøre med om dit cam. har DVin
eller ej ...
men det ved du sikkert nok at du kan prog. det om til via en "WIDGET" brug
det som søge ord på google.com så kan du skaffe dig meget mere info...
-MEN på dit sidste ?-mål - tjaa kan jeg kun sige JA.. jeg køre selv med Mac
og vil ikke bytte...
til småting bruger jeg Imovie og når det skal være sjovt FinalCut
og alt uden nogle problemer

hvis der er noget som jeg kan hjælpe dig med er du vel komme til vende
tilbage

hilsen søren

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 24-07-01 19:02

Jeg har undersøgt en del mht widget, og har fundet ud af at det ikke er
muligt at få DVIN på præcis dette kamera.
Hvis det kan lade sig gøre alligevel er jeg meget interesseret!

Mvh
Lars P. Magnussen