Pas på stress
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-09-08 13:15

To interessante artikler bragt samme dag:

"It-arbejde giver høj risiko for stress"
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2008/09/02/090909.htm

Og:

"Du får stress af at være offline"
http://www.erhvervsbladet.dk/article/20080902/news01/80902022/

Jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg skal vælge. Men ét er da i hvert fald
sikkert: Jeg får stress.

Fra : Max

Dato : 02-09-08 13:59

Hej Christian

> Jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg skal vælge. Men ét er da i hvert fald
> sikkert: Jeg får stress.

Gør hvad du vil, livet slår dig ihjel uanset hvad.

--
Mvh Max

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-09-08 17:09

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> declared in:
48bd2e4c$0$90276$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
> http://www.erhvervsbladet.dk/article/20080902/news01/80902022/
>
> Jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg skal vælge. Men ét er da i hvert fald

Godt at det er afklaret.
Så er der da en ting mindre at stresse over...

Fra : Root Kit

Dato : 02-09-08 18:58

LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-08 19:11

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> declared in:
> 48bd2e4c$0$90276$14726298@news.sunsite.dk :

> Godt at det er afklaret.
> Så er der da en ting mindre at stresse over...
At have stress er at have travlt på en uafbalanceret ulykkelig måde

Men er det selvskabt ængstelse i dette tilfælde?

At man tager sorgerne på forskud?

Kan nogen anden en personen selv gøre noget ved problemet?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-09-08 17:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg skal vælge. Men ét er da i hvert fald
> sikkert: Jeg får stress.

Det er klart med alt det arbejde du ligger i at bortforklare
kriminalitet, men ok nu står det jo heller ikke i dine regneark, så det
er jo ikke sket.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.