Moulin Rouge
Fra : Henrik Ehlert

Dato : 23-07-01 19:08

Hej NG!
Jeg så denne film, da jeg var i staterne i maj...
nogen der har hørt om, og hvornår den kommer hertil?
Det er en af de absolut bedste film jeg har set, og det ville da under mig
hvis den ikke kom, men den åbnede før tomb raider og mange andre...
mvh,
Henrik Ehlert

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 23-07-01 20:53

> Det er en af de absolut bedste film jeg har set, og det ville da under mig
> hvis den ikke kom, men den åbnede før tomb raider og mange andre...

Den kommer vist nok først til DK engang i efteråret.. Nogen der kan bekræfte
evt. en dato..?

Kenneth

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-07-01 21:58

"Henrik Ehlert" <henrik@ehlert.dk>
> [...]
> Det er en af de absolut bedste film jeg har set, og det ville da under mig
> hvis den ikke kom, men den åbnede før tomb raider og mange andre...

Den skulle gerne komme til efteråret. I øvrigt havde den vist premiere
under Cannes-festivalen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 23-07-01 22:08

Henrik Ehlert skriver:

> [...]
> Det er en af de absolut bedste film jeg har set, og det ville da under mig
> hvis den ikke kom, men den åbnede før tomb raider og mange andre...

Lige i øjeblikket siger de officielle premierelister: 12. oktober / 30
kopier

JC

Fra : Tenzel Kim

Dato : 24-07-01 06:21

> Lige i øjeblikket siger de officielle premierelister: 12. oktober / 30
> kopier

Lyder meget rigtigt.

Så den selv her for et par dage siden. Totalt fed film. Et visuelt og musisk
bombardement af bedste klasse. Glæder mig allerede til at se den igen og
igen og igen og igen

Tenz.

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 23-07-01 20:53