Mobil 2 kr
Fra : Michael Sørensen

Dato : 11-08-08 22:26

Næe det er ikke en annonce, men et mobilselskab i Sonofon gruppen (Telenor).

Jeg synes af have læst at Sonofons telefoner ikke er låst, og gælder det mon
også for datterselskabet Mobil 2 kr, der som navnet antyder sælger mobiler
for 2 Kr plus abonnement.

I mit tilfælde har jeg kik på en SE W890i, da min W800i kom ud at bade i
Vesterhavet (se et dyb i Vesterhavet, 04-08-08, 00:49).
Mobil 2 kr sælger den for 2 kr plus oprettelse 199 kr og 6 afbedrag af 299
kr, ialt 1995 kr og det er det billigst jeg har set den til. Og hvis den så
ikke er låst.....

Nogen der kan fortælle om Mobil 2 Kr låser telefonerne eller ej?
På forhånd tak.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 04:28

Det er for dyrt...

TDC har solgt dem til 1700,- inkl. 6 md. abb.

Fra : simon

Dato : 12-08-08 09:25

Anders skrev:
> Det er for dyrt...
>
> TDC har solgt dem til 1700,- inkl. 6 md. abb.

Stadig for dyrt A.
Sælges hos DLG tele til 1.492 kr.,
hvoraf de 6 x 120 kr. er taletid.
Desuden kan den købes hos Telecomshop for
1.685 kr. uden abonnement.

/simon

Fra : simon

Dato : 12-08-08 09:29

simon skrev:

> [...]
> Sælges hos DLG tele til 1.492 kr.,
> hvoraf de 6 x 120 kr. er taletid.
> Desuden kan den købes hos Telecomshop for

Glemte lige at skrive, at DLG så vidt jeg
ved, ikke simlåser sine telefoner.
Jeg købte for nylig en Nokia 5310 Expres, der både kan
bruge tdc's og sonofons kort.
/simon

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 12:52

Husk lige på at du får et sæt ekstra hovedtelefoner med, de koster i løsvægt
ca. 160,-

Dem skal man selv betale, ved alle de andre.

Fra : Anders

Dato : 12-08-08 12:40

Det kan da godt være det er dyrt, men det er jo inkl. 1200 min taletid, som
kan bruges til bl.a. PLAY og surfe på nettet, og det kan hurtigt løbe op,
hvis man først skal
til at betale det oveni.

Så så dyrt er det vel ikke.

Fra : simon

Dato : 12-08-08 19:03

Anders skrev:
> [...]
> kan bruges til bl.a. PLAY og surfe på nettet, og det kan hurtigt løbe op,

Jeg synes lige du skulle undersøge TDC's priser, inden
du slynger dine påstande om 1.700 kroner ud.
De nyeste priser checket i dag på TDC's hjemmeside
siger 2.292 kroner for det billigste abn. (sms+ og
maxsmslive)
Desuden vill det glæde os alle uhyggelig meget,
hvis du GAD at lære den citatteknik, man nu engang
bruger her på usenet.
/simon

Fra : Anders

Dato : 13-08-08 06:11

Dengang jeg købte min kostede den 1700,- (kampagnepris), at den så er steget
imellemtiden, er jeg jo ikke herre over...

Jeg har ikke købt den på TDC's hjemmeside, men derimod i en lokal butik, da
prisen var den samme.

PS: Fik lige 200,- retur fra TDC igår.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-08 09:31

> Nogen der kan fortælle om Mobil 2 Kr låser telefonerne eller ej?
> På forhånd tak.

Det gør de som udgangspunkt ikke - skulle det alligevel ske kan du fra dag 1
få låsekoden her
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/din_mobil/oplaas_din_mobil/

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-08-08 10:24

> Det gør de som udgangspunkt ikke - skulle det alligevel ske kan du fra dag
> 1 få låsekoden her
> http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/din_mobil/oplaas_din_mobil/

Øh, hvorfor låser Sonofon deres telefoner hvis man kan låse dem op fra dag 1
via dette link....?!

--
Hilsen Jakob

Fra : Ralph Køster

Dato : 12-08-08 11:02

Sonofon har ikke låst deres telefoner siden Februar i år.
Hvorfor skal den også være låst når man jo alligevel betaler i 6 mdr.

Godt initiativ fra Sonofon.
Andre burde gøre det samme.

Ralph.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-08-08 19:48

> Øh, hvorfor låser Sonofon deres telefoner hvis man kan låse dem op fra dag
> 1 via dette link....?!

Det gør de som nævnt heller ikke, linket var lige så meget for at illustrere
dette - samt selvfølgelig for at det kan bruges hvis nogen har fået en
telefon fra en forhandler der har haft den på lager så længe den alligevel
er låst el. lign.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 12-08-08 21:40

Michael Sørensen skrev :
> cuttet

Tak for svar.
Det bliver Telecomshop og den bliver bestilt, når får den endelige dødsdom
for min druknede W800i

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Anders

Dato : 13-08-08 06:12

Husk lige at checke om du får DK manual med, for det fik jeg ikke til min,
og de sender dig ikke en DK manual.

Telefonen er med 99% sansynlighed parallel importeret.