Fastnet-nummer på mobilen
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-08-08 21:26

Hej

Hos Sonofon kan man få sit fastnetnummer tilknyttet en mobiltelefon i
stedet.

Kan det lade sig gøre hos andre udbydere?
Er pt. kunde hos Telmore, de kan ikke, så vidt jeg kan se.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : BorreBoy

Dato : 12-08-08 08:16

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Hos Sonofon kan man få sit fastnetnummer tilknyttet en mobiltelefon i
> stedet.
>
> Kan det lade sig gøre hos andre udbydere?

Har ikke hørt om andre.
Husk også at sonofon blot viderstiller din fastnet til en mobil. Du får ikke
fastnetnummeret på selve mobilen.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-08-08 08:31

On Tue, 12 Aug 2008 09:15:42 +0200, "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk>
wrote:

>Har ikke hørt om andre.

Øv. Jeg er nemlig ikke så gode venner med Sonofon.

>Husk også at sonofon blot viderstiller din fastnet til en mobil. Du får ikke
>fastnetnummeret på selve mobilen.

Det er somend også fint nok. Det er kun fordi jeg snart for en
fiberforbindelse, og dermed kan opsige mit forhold til tdc, jeg vil bare
gerne beholde mit fastnetnummer - uden at skulle have fastnettelefon.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 14-08-08 07:17

Mads Lie Jensen wrote:

> Øv. Jeg er nemlig ikke så gode venner med Sonofon.

Så kan du jo kigge på en IP telefoni udbyder. Det koster normalt ikke
alverden. Dog skal du betale (alt for høj) mobiltakst, hvis du ønsker
viderestilling.

Alternativt kan manuel viderestilling jo altid bruges (Altså at oplyse
sit mobil nummer på sin voicemail)

- Chano Andersen.