Passer memorykortet i disse SE modeller...~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-08-08 20:17

Har et 8 GB Memory Stick Micro (M2)
og en SE W800i eller en SE K750i.
På SE egen side foreskriver de ikke så
stort et kort, men egen erfaring med Nokia
siger mig at man fra tid til anden kan slippe
afsted med størrer memory uden problemer.
Så er der en (eller flere) her i NG med reel
erfaring, hører jeg gerne herom.
Grunden til jeg ikke bare prøver, er at kortet
er stadig i blister, og passer det ikke vil jeg
nemlig sende det retur (oprindelig en fejllevering)

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 02-08-08 08:00

Andersen [3650] skrev:
> Har et 8 GB Memory Stick Micro (M2)
> og en SE W800i eller en SE K750i.

W800i/k750i bruger de "store" Memory Stick Duo/Pro kort, men det kan
muligvis løses ved hjælp af en adaptor.

> [...]
> siger mig at man fra tid til anden kan slippe
> afsted med størrer memory uden problemer.
> Så er der en (eller flere) her i NG med reel

Jeg har ikke selv erfaring med så stort, men kender dog flere der har
smidt 4GB uden problemer.
Man kan dog også google sig til folk der har smidt 8GB i, og endda
firmaer der sælger 8GB kort til netop k750i -sidstnævnte ved jeg dog
ikke hvo meget man skal stole på.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-08-08 10:49

"Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> W800i/k750i bruger de "store" Memory Stick Duo/Pro kort, men det kan
> muligvis løses ved hjælp af en adaptor.

Der er også sådan en adaptor med i pakken.

> [...]
> Man kan dog også google sig til folk der har smidt 8GB i, og endda firmaer
> der sælger 8GB kort til netop k750i -sidstnævnte ved jeg dog ikke hvo

Jeg har bare ikke kunne finde noget der ser troværdigt ud endnu.