Håndfri sæt til N95 8GB
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 19:31

Min firmabil er udstyret med et CK-7W håndfri sæt og en Nokia holder/lader
som jeg ikke husker modellen på. Telefonen jeg bruger er en E60. Selve
holder/laderen sidder med et aftageligt bundstik der forbinder den til CK-7W
sættet. Er der nogen der ved om der findes en Nokia holder/lader til N95
8GB, der passer til dette sæt? Jeg er ikke interesseret i at skifte hele
sættet ud, kun at udskifte selve holderen. Headsetstikket på N95 sidder jo i
siden, så det kommer nok ikke til at virke - til gengæld har CK-7W
Bluetooth, så det kommer jeg i givet fald til at leve med.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-08 22:52

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> Headsetstikket på N95 sidder jo i siden, så det kommer nok ikke til at
> virke - til gengæld har CK-7W Bluetooth, så det kommer jeg i givet fald

Har du overvejet en N82 i stedet? Der sidder headset-stikket i enden, og
så er den bedre end N95 8GB og koster mindre :)

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 23:11

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> wrote in message

> Har du overvejet en N82 i stedet? Der sidder headset-stikket i enden, og
> så er den bedre end N95 8GB og koster mindre :)

Nej det har jeg ikke ... jeg har heller ikke overvejet at beholde den
jeg har, eller skifte mærke, eller hoppe på et ben og sige som en høne

Håber stadig der er nogen der har et brugbart svar.

/Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-08-08 00:21

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet en N82 i stedet? Der sidder headset-stikket i enden,
> og så er den bedre end N95 8GB og koster mindre :)

Det er den da ikke, den er da dårligere end N95 8GB. Hvorfor anbefaler du en
objektivt dårligere mobiltelefon ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Per

Dato : 01-08-08 04:49

Kim Larsen wrote:
> "Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> Det er den da ikke, den er da dårligere end N95 8GB. Hvorfor
> anbefaler du en objektivt dårligere mobiltelefon ?

Objektivt dårligere ?

Hvordan det - kan den mindre eller hvad mener du ?

mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-08 17:18

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan det - kan den mindre eller hvad mener du ?

Kan I ikke diskutere det et andet sted? Jeg er ude efter hjælp ang. håndfri
sæt og N95 8GB - ikke N82, for sådan én har jeg ikke og får det heller ikke.

/Kim

Fra : Lars

Dato : 01-08-08 17:55

Kim Frederiksen skrev:
> [...]
> Headsetstikket på N95 sidder jo i siden, så det kommer nok ikke til at
> virke - til gengæld har CK-7W Bluetooth, så det kommer jeg i givet fald

Nokia har vist ikke nogen, men Brodit har en aktiv holder (med lader),
der er kompatibel med CK-7W. Den har så yderligere den facilitet, at den
kan drejes så du kan se skærmen på den brede led.

http://www.expansys.dk/d.aspx?i=148802

Fra : Rasmus O.

Dato : 01-08-08 22:42

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er kompatibel med CK-7W. Den har så yderligere den facilitet, at den kan
> drejes så du kan se skærmen på den brede led.

Kan fås/købes med eller uden "cigarstik" fra Brodit
Det virker!!