Nokia 6500C Højttaler
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-07-08 09:03

Hej ..

Er det en udbredt fejl på Nokia 6500C at den "udvendige" højttaler til
ringetone, musik osv. meget nemt går til, så den lyder forvringet ?
Det er lige sket på min egen nu her, og to bekendte har også haft problemet.

Mvh
Thomas

Fra : Jean

Dato : 30-07-08 21:23

Thomas Buus Andersen skrev:
> [...]
> ringetone, musik osv. meget nemt går til, så den lyder forvringet ?
> Det er lige sket på min egen nu her, og to bekendte har også haft

Jeg har ikke adgang til statistikker, men oplever løbende at sende dem til
rep. for dette problem. Desværre har den model en vis tilbøjelighed til at
tiltrække metalstøv, og så er det ikke altid at det bliver dækket af
garantien/reklamationsretten.

Mvh Jean.

Fra : Poul E M

Dato : 03-08-08 22:19

> [...]
> ringetone, musik osv. meget nemt går til, så den lyder forvringet ?
> Det er lige sket på min egen nu her, og to bekendte har også haft

Hejsa

Jeg ville lige nøjagtig ind og spørge om det samme, min lyder også sådan,
surt hvis det ikke kan blive dækket af garantien, men finder de ikke næsten
altid en undskyldning for ikke at erstatte.

Hilsen Poul E M