Hvilken Anime skal jeg vælge.
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 23-07-01 18:11

www.axeldvd.dk har tilbud på 6 Anime film, da jeg aldrig har set nogen
før vil jeg gerne have lidt hjælp, det gør ikke noget hvis der er
lidt erotik/veltegnede kurver i, hvilken skal jeg vælge:

Macross II
Sol Bianca Part 1+2
Gigolo + Rei Rei
Plastic Little + Black Magic M-66
Adventure Duo Ep. 1-3
Digital Devil + Cockpit

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Henrik Ehlert

Dato : 23-07-01 19:09

Macross II er for sej!
har været vild med dem længe...

Fra : John Hinge

Dato : 24-07-01 17:53

Henrik Ehlert wrote:

> Macross II er for sej!
> har været vild med dem længe...

Jeg sidder her og venter på min Robotech Box set 1 på dvd..
Jeg kan snart ikke vente længere.. grrrrr :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Soren Vestergaard

Dato : 23-07-01 20:55

Jeg vil også mene Macross II. Der er nogle fede mechs i, og handlingen er
ok. Plastic Little er også en udemærket lille sag, og der er der nogle
RIGTIGT veltegnede kurver i, selvom det ikke på noget tidspunkt bliver
porno-agtigt. Det er faktisk meget uskyldigt. Filmen, der ligger på samme
skive, Black Magic, er en slags Animé-udgave af Terminator. Ikke så fed som
originalen, men Masamune Shirow har vist haft en finger med i spillet. Han
er manden bag Ghost In The Shell-mangaen, og Dominion Tank Police. Hold dig
dog for guds skyld væk fra Adventure Duo og Rei Rei, der er hentai af den
værste art. De to sidste har jeg ikke set.
Håber, du kan bruge det til noget.... :)

Tommy Nielsen <skuf@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jhlg3$pvv$1@sunsite.dk...

Fra : Christian

Dato : 23-07-01 23:33

"Historien om Sol Bianca starter 400 år efter koloniseringen af solsystemet.
En stor krig har tilsyneladende sendt mange verdener ud i isolation, og
Jorden er kun en legende i folks bevidsthed. April har mistet sine forældre
i krigen, og lever nu som en slags kaptajn ombord på piratrumskibet Sol
Bianca, som hun frygtløst styrer mod nye eventyr sammen med veninderne

Den er fair nok - Men den slå aldrig Macross II - Køb først Macross II, lige
meget hvad !

Christian

Fra : news.stofanet.dk

Dato : 24-07-01 10:40