Mens vi bare 'pisse-keder-us': Lidt Haugaa~
Fra : Den Blå Gris

Dato : 16-09-08 17:03

Hej guys,

Hvorfor plager jeg dog andre med allle disse åndskWage vittigheder?

Tjae, mine sidste to (skide-smarte) IT-Virksomheder: I6M og MidroGoft
kollapsede ved et 'mindre uheld': Der kom simpelthen en flok 'idioter'
og smadrede vores hovedkontorer med BASEBALL-KØLLER, hvorfor var der
DOG nogle som blev SÅ sure?

-Med DET MINUS på kontoen, er der jo desværre ikk' MULIGHED for at
komme igang-igen med NOGLE nye SMARTE ideer....?

Bare ingen humousr' ?

Tjae, hvad skal man nu lave?

Jeg finder på nye 'lamme vittigheder' hver dag, bare rolig.....!

SOV godt JER kære gode venner....

MVH
Hr. Gris

Tillykke Hr, denne 'software-dims' koster kun EUR 35.000,-