En fremmed.......
Fra : Malene P

Dato : 16-09-08 18:03

....... ved navn Sirine bor på Nørrebro. I et indslag i 1830-TV-Avisen for
lidt siden stod den umiddelbart meget sympatiske Sirine frem i sin butik,
der tilsyneladende sælger klædedragter målrettet mod især fremmede kvinder
fra Sirines egen kultur. Nogle vil sikkert mene, at Sirine på denne måde
udgør et positivt islæt i fremmedtilstrømningen, hvor markedet for afsætning
fra Sirines butik øges dag for dag. De fleste kan sikkert også forstå
Sirines frustration over, at fremmedtilstrømningen nu har resulteret i en
regulær borgerkrig fremmedbander imellem og mellem fremmedbander og rockere,
som politiet i de sidste år ellers har påstået at have stækket. Sirine
forstår ikke, at politiet ikke kan beskytte hendes butik. Det kan jeg heller
ikke forstå. Derimod mangler jeg Sirines kritik af fremmedbanderne -en
mangel, der stort set ses hvergang, når de fremmede piver og de frelste
kaster sig over vi, der linker til virkeligheden. Den dag de fremmede
begynder at udføre lidt selvjustits, vil det nok blive lidt lettere opnå
lidt mere respekt, som de så ofte plager om.

Malene P

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-09-08 18:10

Følgende er skrevet af Malene P:
KLIP
> Den dag de fremmede
> begynder at udføre lidt selvjustits, vil det nok blive lidt lettere opnå
> lidt mere respekt, som de så ofte plager om.
>
> Malene P

Så sandt, så sandt.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 18:22

-måske 'samfundet' burde tilbyde nogen medie trænings kurser, så vi alle
fremstår lidt mere målrettede, når vores 15 minutter kommer. :)