Falsk anmeldelse fra tpjuristdommerdatter ~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-09-08 13:23

Topjurist.datter undlader at råbe på hjælp - og falskanmelder måske?

På Fredericia station gik en 15årig datter til en topjurist fra
trekantsområdet og en 16 årig araber og hans to venner(15 og 17 år)
henvendte sig til hende om sex og viste hende en 100 kroneseddel og måske
hun fik 20 kr for samleje med den 16-årige , der skete i handicaptoilettet
og overvågningskameraoptagelser viser ikke voldelighed og undersøgelse viser
brud på jomfruhinde men intet er angivet om det er nyt eller at der fandtes
sæd ved lægeundersøgelsen.

Anklageren meddeler at der kan være sket samleje , da nul hinde, men intet
om at hinden er nyligt brudt. Der var akutte skader men intet er angivet om
det er smårifter som hun selv kan have skabt. At hun skulle have kaldt om
hjælp i det travle banegårds-forhal-rum lørdag eftermiddag, hvor perroners
og andre rejsende passerer, er der ikke vidneudsagn om. De 3 drenges
vidneudsagn rummer modsigelser.

Der er fortilfælde på at mænd er blevet dømt for voldtægt , selvom pigen let
kunne have tilkældt hjælp . Det gælder bl.a. en fraskilt mand der besøgte
sin ekskone og dennes mor var i lejligheden imens. At tro på pigers ord om
at de er bange og derfor ikke råber om hjælp eller bider eller kradser, er i
disse domfældelser og i det aktuelle tilfælde et eksempel på manglende
lighed for loven. Man anser piger for mere sandfærdige. Det er en uskik, i
dag, hvor piger ofte er voldsbander m.m.

Når børnehave og politi i aktuelle sag ser kritisabel sexistisk holdning hos
mig og derfor giver tilhold, er dette også fascisme om - at se mig som
untermensch,.

I en krig er man fanget i et mønster af kollektiv afstraffelse eller
gengældelse og lav status for fjender, men i hernævnte sexismesager er der
intet belæg for at sådant godtages. Så skal man også godtage racistisk
forskelsbehandling og det er der ikke precedens for.

Politi har lov til at antage, at særlig påklædning + hankøn + lignende
tyder på lavstatus og kriminalitet

- i en presset akut situation - , men en sådan er der ikke tale om vedr
tilhold.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-08 09:10

Denne sag viser hvor let mænd kan blive dømt uden beviser
Det står påstand mod påstand og voldtægt er tænkelig men ikke
sandsynliggjrt - så er der feministisk fascisme hvis man dømmer drengene på
pigens måske-opspind