Udrykning:Politistraf imod politisk debat
Fra : Bo Warming

Dato : 15-09-08 13:22

Udrykning:Politistraf imod politisk debat

Politiet bakker bevidst op om falskanmeldelse

Fordi min genbo er uenig med mig om et lovforslag, er jeg af politiet blevet
truet med fængsel for at gå på gaden, hvor jeg bor. Politiets overdrevne
reaktion på en falsk (sandsynliggjort: falsk) anmeldelse er diskriminerende
og injurierende imod mig, og bør påtales fra højere sted, med kopi til mig.

Hermed brev dateret 9 maj 2007 fra Dronning Louises Asyl Bjelkes Alle 45,
2200N 35857969 Email lsm@drla.dk til Bellashøjs Politi, Borupsalle 266
2400 NV

Undertegnede Lone Sass Mønsted leder af børnehaven Dronning Louises Asul vil
hermed gøre politiet opmærksom på og henstille til at Bo Warming, Bjelkes
Alle 46 får et tilhold til børnhavens side af Bjelkes Alle

For ca 2 år siden blev jeg spurgt af Bo Warming, om han måtte sidde ved
børnehavens hjørne indtil nabo, hvor der var sol om morgenen. Jeg svarede at
hvis han ikke gjorde andet, kunne jeg ikke se at det ville genere os.

Jeg har altid betragtet Bo Warming som et indslag i mangfoldigheden på
Nørrebro

Allersidst på sommeren 2006 blev jeg gjort opmærksom på at han ofte sad uden
bukser.

Da det som sagt var slut på sommeren tænkte jeg at jeg ville kontakte ham
her i foråret og sige, at de kunne vi ikke have.

Derudover har jeg fået oplyst af personalet, at han har givet børnene
isterninger sidst på sommeren. Også dette ville jeg bede ham indstille.

På børnehavens bestyrelsesmøde 7.maj i år fortalte en forældre om Bo
Warmings hjemmesider (uddrag medfølger)

Efter at have læst disse må jeg sige, at karakteren af hans tanker og
holdninger overskrider alt hvad jeg kan stå inde for og "lægge børn til".

På grund af indholdet af hans hjemmeside kan jeg frygte, at han vil udnytte
en given mulighed for at antaste og opføre sig uterligt overfor børn og
personale.

Kommer Bo Warmings holdninger forældrekredsen for øre, kan det også blive en
rigtig ubehagelig situation

Med venlig hilsen Lone Sass Mønsted, leder

Dette brev har jeg fået i kopi i dag, efter jeg medio maj 2007 besøgtes af
to betjente der truede med tilhold hvis fortsat benyttelse af det offentlige
fortov og jeg klagede og rykkede over ti gange i følgende 1½ år.

Jeg klager hermed til Statsadvokat eller politidirektøren over at man har
truet med tilhold og fængsel på basis af så heksejagt-hysterisk og usagligt
et brev, hvor intet peger mod en lovovertrædelse og intet er specificeret om
§..

Det er uundskyldeligt at børnehavelederen ikke øjeblikkeligt ved anmeldelse
til hende om bukseløshed ringer til mig, og var det sket kunne jeg have
oplyst sandfærdigt, at jeg altid har været tækkelig påklædt, når nær eller
på børnehavens fortov.

Jeg kunne siden have oplyst at pædagoger har mundtligt accepteret at jeg gav
isterning til børn, der aldrig før havde set en isterning.

Internetdebatindlæg der for hende associerer til uterlighed har alle
gentaget Glistrup-lovforslag om at lavere straf for pædofili vil betyde
færre overgreb på børn

Det er anti-demokratisk beskæring af ytringsfriheden , når saglige
lovforslag kan afføde at adgang til trafik i det offentlige rum begrænses.

Politiet kritiseres for ofte ikke at rapportere og rykke ud vedr fuldbyrdet
vold - i disse dage

Naturlig proportionssans er da at de heller ikke rykker ud , som de gjorde,
vedr klage over min politiske debat, og at de ikke pr dialog søger klarhed
på rygter om bukseløshed. I dag har så mange en mobil med kamera, at et
rygte om bukseløshed bør afvises, hvis ikke fotodokumentation eller et barns
gentagne vidneudsagn om bukseløshed. At man nævner anklagen, må nødvendigvis
betyde, at mindst et barn er blevet presset til falsk vidneudsagn og sådant
pres bør føre til at pædagogen fyres, og jeg vil klage til
børneunge-borgmesteren herom, når tilholds-sagen er afklaret med politiet.

HVIS jeg solgte nazi-hadmusik-cd'er, som er ulovlige i Tyskland, så kunne
jeg måske udleveres til dette land - men ikke straffes i vort land og altså
heller ikke få beskåret gadeadgang, som er sket her.

Tilsvarende er bør det ses som diskriminerende imod mig, at politiet vælger
at true med tilhold, når ingen specificerett § kan tænkes overtrådt, og de
ikke pr telefoni har søgt at få indsigt i rygter, der må forekomme alle at
være særdeles utroværdige.

Hvis der skal stå respekt om politiets rykken ud til de vigtigste ting, og
at politiet ikke fører heksejagt, bør det fastslås, at den af politiet
valgte reaktion på ovennævnte brev var aldeles uberettiget og gør politiet
medskyldig i kriminel falsk anmeldelse.

Da to betjente stod på mit dørtrin og truede med tilhold, nævnte de
isterningepisode men INTET om at jeg var anmeldt for bukseløshed, så de har
klart accepteret at dette var falsk anmeldelse. Når børnehaven er lyvende på
eet punkt, bør det være sober polititænkning at de nok også er det på andre
felter.

At slutte fra et teoretisk lovforslag og til at jeg har uterlige tendenser i
handling, er som at slutte at Pia Kjærsgaard dræber muslimer. hvis hun ikke
ekskluder racist-dømte medlemmer.

Straks efter betjentenes trussel på mit dørtrin skrev jeg til statsadvokaten
og fik svar om, at de ikke kunne oplyse om en paragraf, som jeg måske havde
overtrådt.

Først nu har jeg med ovenstående brevkopi fået indsigt i at falskanmeldelse
er koblet på anslag mod landets ytringsfrihed. Og at børn må være presset
til at lyve om bukseløshed hos mig og nær børnehaven

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46

PARALLEL FORSKELSBEHANDLING (EB forside sag 15.9.08)

se indlæg sendt idag

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-08 09:10

Kan jeg få denne fantastiske skandale om politiet i TV/aviser ?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-08 09:10

Jeg kæmper for et retsvæsen uden hang til justitsmord.
Kan nogen se fejl i min sagsfremstilling om hvordan politiet kæmper imod
yringsfrihed og tror på alt fra kvinder og ikke har skyggen af bevis eller
blot sandsynliggørelse af noget ulovligt fra min side ?

Politiaggressiviteten mod mig var alene baseret på "bevis pr association"