Endnu en uundværlig polsk blikkenslager...~
Fra : Malene P

Dato : 15-09-08 12:17

..... gør livet farligt for danskerne. Denne gut var dog kun bevæbnet med en
gummihammer:
http://www.fyens.dk/article/1071015:Krimi--Polsk-mand-afviser-sexmotiv-til-overfald

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-09-08 12:41

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> .... gør livet farligt for danskerne. Denne gut var dog kun bevæbnet med
> en
> gummihammer:

Tænk sig engang: Alle, der har en anden nationalitet end dansk, er onde, og
har i øvrigt en let genkendelig men ondskabsfuld "adfærd og mentalitet", som
adskiller dem fra andre mennesker.

Malene, jeg vil anbefale dig at lade være med at flytte til udlandet: Der er
fyldt med udlændinge, og du kan ikke stemme på dit elskede Dansk Folkeparti,
hvis du bosætter dig i andre lande.

Fra : Malene P

Dato : 15-09-08 12:47

> [...]
er
> fyldt med udlændinge, og du kan ikke stemme på dit elskede Dansk

Kan jeg ikke? Øv! Meeeen jeg kan dog stadig kunne modtage Pia´s ugebrev,
hvis jeg kommer til at savne Danmark . Christian -hvornår begynder du og
dine at forholde jer til de problemer, jeg faktisk linker til? Hvornår
indrømmer bare én af jer: "Det kan godt være, at Malene er træls med sine
links -men hun har sgu ret, det er alt for let af finde frem til omtale af
problemerne med de fremmede og det er dem, der skal diskuteres og ikke
Malene og andre budbringere"? Hvornår, Christian?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-09-08 12:55

> [...]
> og
> dine at forholde jer til de problemer, jeg faktisk linker til?

Hvornår begynder du selv at forholde dig til dem?

I øjeblikket et dit såkaldte "forholden sig til problemerne" jo koncentreret
omkring et i øvrigt meget mislykket forsøg på at skabe et billede at alle
men en anden nationalitet end dansk som værende nogle slemme barbarer uden
ret meget andet for øje end at røve, plyndre og voldtage danskere.

Fra : Malene P

Dato : 15-09-08 13:09

> [...]
> men en anden nationalitet end dansk som værende nogle slemme barbarer uden
> ret meget andet for øje end at røve, plyndre og voldtage danskere.

Næh, jeg linker til episoder, der ikke vile have fundet sted, hvis ikke de
fremmede forbrydere var kommet ind i landet. Det største problem udgøres af
de fremmede og deres afkom, der kom her til op gennem 80'erne og 90'erne og
som på fuldstændigt uansvarlig vis har fået statsborgerskab og som derfor
ikke umiddelbart er til at slippe af med igen. Og som Qva deres afvigende
mentalitet vil udgøre et stadigt stigende problem.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-09-08 07:13

> koncentreret
>
> Næh, jeg linker til episoder, der ikke vile have fundet sted, hvis ikke de
> fremmede forbrydere var kommet ind i landet.

Malene, der havde ikke fundet en eneste voldtægt sted i hele verden, hvis
der ikke havde fandtes mænd. Hvad kan vi bruge den slags udtalelser til?

Ingenting, vel?

> [...]
> ikke umiddelbart er til at slippe af med igen. Og som Qva deres afvigende
> mentalitet vil udgøre et stadigt stigende problem.

Hvem der har en afvigende mentalitet, kan diskuteres i det evige. Dit mantra
synes dog at være, at alle, der er anderledes end dig, er forkerte. Det er
sandelig meget, meget dansk, skal jeg love for.

Fra : Malene P

Dato : 16-09-08 16:52

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Malene, der havde ikke fundet en eneste voldtægt sted i hele verden, hvis
> der ikke havde fandtes mænd. Hvad kan vi bruge den slags udtalelser til?

Absolut ingenting. Og det har intet med sagen at gøre. Det er de fremmedes
store andel af forbrydelser begået her i Danmark, der er tale om -ikke al
mulig udenomssnak.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-09-08 19:45

> Absolut ingenting. Og det har intet med sagen at gøre.

Hvorfor skrev du det så?

> Det er de fremmedes
> store andel af forbrydelser begået her i Danmark, der er tale om -ikke al
> mulig udenomssnak.

Mænd begår vel 99,9% af alle voldtægtsforbryder i Danmark. Bare til
orientering.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 15-09-08 18:44

In article <48ce4b38$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> hvis jeg kommer til at savne Danmark . Christian -hvornår begynder du og
> dine at forholde jer til de problemer, jeg faktisk linker til?

Jeg sad faktisk netop og ærgrede mig over at du rent faktisk *ikke*
forholder dig til de aktuelle problemer, men blot viderebringer Ekstra
Bladets alert beskeder.

Hvad med at komme med nogle reelle løsningsforslag i stedet for blot at
side og lave dine egne "iøvrigt mener jeg..." artikler. Vi har fattet er
du er modstander af alle der ikke taler rigsdansk og at det satme da er
for dååårligt alt sammen.

Fra : Christian Jensen

Dato : 15-09-08 14:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... gør livet farligt for danskerne. Denne gut var dog kun bevæbnet med
> [...]

Må man nu heller ikke længere være Polak i dannevang! suk må man noget
overhovedet ud over altså at være dansker. Ku vi dog ikke blive fri for alle
de skide danskere.

Fra : Malene P

Dato : 15-09-08 14:25

"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Må man nu heller ikke længere være Polak i dannevang! suk må man noget
> overhovedet ud over altså at være dansker. Ku vi dog ikke blive fri for

Måske husker du ikke, hvor meget man gjorde grin med "den polske
blikkenslager"? Måske har du ikke opdaget ham komme? Måske har du ikke hørt
danske arbejdsgivere udtale, at de hellere beholder de fremmede end danskere
i nedgangstider? Måske er du ligeglad? Måske er du også ligeglad med de
problemer, de fremmede medfører? Men jeg er altså ikke.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 16-09-08 10:48

> [...]
>i nedgangstider? Måske er du ligeglad?
>Måske er du også ligeglad med de
>problemer, de fremmede medfører? Men jeg

Du er ubegavet, Malene P